Sevgilime sattığı arabasının maket oyuncağını alacağım, sevinir mi ki?

sevgilime hediye alıcam arabasını sattı üzüldü hiç resmim yok hatırası kalmadı diye bende aradım araştırdım arabasının maket oyuncagnı buldum hatıra kalması açısndan aynısının oyuncagı acaba almalı mıyım sevinir mi?

Güncellemeler:
abartı bi üzüntü değil sadece ilk arabasıydı, başka bi hediyede almayı düşünmüyorum her özelligiyle aynı maketini buldum sormak istedim üzülür mü sevinir mi :(

0|0
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • kesinlikle güzel fikir koleksiyon serileri var bire bir ufak madeller olarak arabasına da ddiğin kadar bağlıysa paha biçilemez bir hediye olacaktır.

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Bak sen büyüğünü alamadın ancak buna layıksın. BU VAR.

    Belki büyük içine binebileceğin bi araba yok ama sana hayallerini içine sığdırabileceğin bi araba hediye etmek istedim . BİDE BU VAR.

    konu araba degil bu iki niyet. sen şimdi hangi niyete sahip olalım diye sormuş oluyorsun benim gözümde o yüzden cevap belli :)

    1|0
    0|1
  • iyi düşünmüşsün bence al derim

    1|0
    0|0
  • şimdi de biz, yorum yapanlar üzüleceğiz..

    çünkü sen kararını veridğin halde fikirlerimizi sordun : (

    1|0
    0|0
  • Aslında güzel olur evet ama hep gözünün önüde olması bi yandan da üzer onu.Ben de sattım arabamı çok üzülüyorum hemen 1 tane daha almalıyım.Arabalar bizim için çooook önemlidir

    1|1
    0|0
    • daha çok üzülür mü sevinir mi ?

    • sürekli görmesi onu aklına hep arabası varken yaşadığı günleri getirir aklına ama yokken bi süre sonra unutur.Erkekler eski kız arkadaşlarını nasıl hemen unutuyosa bunları da unutur ama arabaları unutmak cok daha zordur.

    • Ç::))))

  • Güzel fikir .

    1|0
    0|0
  • alabiliyorsan gerçeğini al ama ona bile gurur yapabilir. sakın öyle oyuncagını filan götürme sana belli edemez.. için için üzülür

    0|0
    0|0
    • diyosun ama hatıra kalsın diye almak istiyorum :(

    • vala sen bilirsin. hatıra kalır hatta sevinmiş taklidi bile yapar sana teşekkür de eder ama üzülür...

  • şahsen bana böyle bir hediye alınsa çok sevinirdim arabalara çok büyük ilgim var çünkü.O da sevinir tahminimce.

    1|0
    0|0
  • senin gibi sevgilim olsun isterdim mvalla :):) çok güzel olur bence

    1|0
    0|0
  • Super olur bence cok sevinir ..ince dusundugunu gostermis olursun

    1|0
    0|1
  • tabiki de çok anlamlı bir hediye olur ama biraz da üzer..

    1|0
    0|0
  • bence alma. o zaten yaşanmış bitmiş. ne gerek var tekrar göz önüne getirmeye...

    kadın erkek ilişkisi gibidir bazen erkeklerin arabası ile ilişkisi

    ve şurası nettir ilişkinin...

    bittiyse bitmiştir...

    0|0
    0|0
  • yarasını oyma cocugun unutturmak icin kucuk fantaziler tavsiye ederim

    0|0
    1|0
  • Kimse kaybettiklerini hatırlamak istemez bu şekilde

    0|0
    0|0
  • nıçç,alma sakın daha çok üzersin,başka bir şey bul

    0|0
    0|0
  • sevinir tabi yanında bide gofret al

    0|0
    0|0
  • arabasına üzülecek biriyle sevgiliyi bırak arkadaş bile olmam

    0|0
    0|1
  • Başarılı bi' seçim. Alınabilir.

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • al al al al al

    1|0
    0|0
  • Bence sana belli etmez ama üzülür başka bi hediye düşün

    0|0
    0|0
Yükleniyor...