Burcunuzu ve hayatınıza renk katan çok sevdiğiniz insanların burcunu yazar mısınız? Farklı bir şey deneyeceğim.

dünkü sorununun tam tersini soruyorum buyrun illa sevgili anlamında demiyorum yakın arkadaş olabilir dostun olabilir kardeşin olabilir vs vs

Güncellemeler:
bende yazayım bari en çok sevdiğim terazi oldu baya bi sinir etsede beni severim yani...

boğaları da çok severim

renk konusuna gelirsek ikizlerin yeri başka bazen kavga ederiz bazen güleriz :D

en önemlisi hayatımın mimarı olan ise bir koçtu koçun yeri ise bambaşkadır


0|0
18|6

En İyi Kız Görüşü

  • Teraziyim... "Balık - Başak ve Akrepleri seviyorum " :D

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 17

  • Ben:yay burcuyum.

    En yakın arkadaşlarım:Yay,oğlak...

    0|1
    0|0
  • ben yengecim, en yakın arkadaşlarım balık, ikizler, kova ve yengeç..

    0|1
    0|0
  • Burcum aslan hayatima en cok renk katan insan da aslan ona cok sinir lmakla beraber en cokta onu seviyorum

    0|1
    0|0
  • Aslan..

    Sevdigim insanlarin burcu;

    - Balik.

    - Aslan.

    - Akrep.

    - Koç.

    1|1
    0|0
  • Benim burcum yengeç. balık burçlarını severim.

    0|1
    0|0
  • Oğlak



    kova

    0|1
    0|0
  • Boğa ben...

    diğerleri..

    Oglak

    koç

    kova

    balık

    bekliyorumm :)) deneyini bizimle de paylaşırsan sevinirim :)

    0|0
    0|0
  • ben akrep burcuyum hayatıma renk katanlar koç, terazi, akrep, kova ve balık

    1|0
    0|0
  • Denemek? :D

    0|0
    0|0
  • burcum yengeç bütün burçları seviyorum ya kendilerine has özellikleri olması onları farklı kılıyo sonuçta ama hayatıma renk katan yay tabi ki çünkü çok eğlenceli ve komik oluyolar en iyi anlaştığım burçlar ise balık ve boğadır

    1|0
    0|0
  • ben ikizler

    sevgilim, dostum:ikizler

    0|0
    0|0
  • ben balıgım hoslandıgım cocuk başak ama cok zıtlık varmıs ole dıyolar

    0|0
    0|0
    • Balıgım - balık yengec - akrep- başaklar Hertürlü konuda renk katarım .Tabiki karşımdaki tetiklerse :)

  • ben koçum..

    hayatıma renk katanlar akrep..

    koç ve terazi ile de aram iyi

    1|1
    0|0
  • koç.vazgeçilmezim,taptığım yaratık oğlak,sevgilim akrep.çok sevdiğim çocuk bakışlı ihtiyar dostum 15 şubat doğumlu.kova mı oluyor?

    0|0
    0|0
  • boğa.

    hayatıma renk katanlar: aslan, yay, terazi

    0|0
    0|0
  • ben boğa sevdiceklerim de genel de boğa ve oğlak.

    0|0
    0|0
  • Başak.

    İlk kez yazıyorum.Ciddiye aldım seni.

    0|0
    0|0
    • Olm yorumum nerde!

    • başakları severim en ciddi ve gideri olan muhabbeti başaklarla yapmışımdır ama öyle guru yum falan diye artizlik yaparsan bozuşuruz ciddiye aldım seni nedir yaa bide yorumum nerde diye atarlanmalar

Erkekler Ne Diyor 6

  • Ben Akrep

    Sewdiklerim: Akrep, Yengeç, Balık, Boğa

    1|0
    0|0
    • kanka diğer soruda kimse bizi sevmez biz kimseyi sevmeyiz diyordun :D

    • kimse bizi sewmiyo doğru :D akrep olmak zor :) bu burçları anlaşabildiğim ark larımdan seçtim senin deneyin için :) hayatıma renk katan insanlar bu burçlardan :D sordun söyledik :D

  • Burcum da yukselenim de akrep.

    En sevdigim kisi aslan. Yukseleni de aslan.

    1|0
    0|0
  • Aslan >> ikizler kos aslan oglak

    0|0
    0|0
  • Burcum aslan..Birkaç tane çok yakın arkadaşım var ve hepsinin burcu farklı..Demekki burçlar her zaman gerçeği yansıtmıyor :)

    0|0
    0|0
  • Benim burcum aslan

    Hayatıma renk katan insan yok.

    Sanırım renk katan tarafım.

    1|0
    0|0
  • akrep burcuyum. renk katan burçları ayırt etmiyorum. hepsi güzel ahaha

    0|0
    0|0
Yükleniyor...