Sporla kilo vermeye calisiyorum ama yavaş veriyorum?

Cok yavaş kilo veriyorum. halbuki zorluyorum. kendimi spor yaparken yoruyorum yani neden daha fazla veremiyorum 1 ayda 3 kilo verdim bu benim tempoma gore az


0|0
213

En İyi Erkek Görüşü

  • Sarf ettiğin kiloya göre az olduğunu düşünüyorsan ortalama bir günlük neler yediğini yaz. Neleri azaltman ya da hayatından çıkarman gerektiğine bakalım. @ben10um a katılıyorum ayda 3 kilo az değil fazla çok hızlı vermişsin. Önemli olan yağ kütlenden verip kas kütlenden alman. "Ben bayanım kas ne alaka" dediğini duyar gibiyim. Ama o rahatsız olduğunuz karın ve basen bölgesinin daha biçimli görünmesini sağlamak için sıkılaşman yani kas yapman lazım. Kas deyince kol kasından bahsetmiyorum yani. Ve 1 kilo yağ ve kas kütesiin hacmi aynı değildir. Yağlardan kurtulup kas yap plates kesinlikle yap. Böylece ayda 1 kilo bile versen 3 kilo vermenden daha güzel bir görüntün olacak. Son olarak beslenme işin %60-70 gerisi spor. Beslenmen çok önemli

    0|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 12

  • 1 ayda 3 kilo bile vermek fazla. En ideali haftada 400 gram civarında kilo kaybı yaşamaktır. Herkes hemen fazlalıklarından kurtulmak ister ama emin ol 1 ayda vereceğin 5 kilo ile 2 ayda vereceğin 3 kilo arasında çok farklılık var.

    0|0
    0|0
  • Geç olsun sağlıklı olsun akşam haberlerinde 1 haftada 20 kilo verdi hastanelik oldu diye görmeyelim metabolizma meselesi, beslenme tarzın yaptığın spor vs vs vs

    0|0
    0|0
  • azimel sıçan duvarı delermiş misali ağırdan ağırdan

    0|0
    0|0
  • Yerken düşünecektin

    0|0
    0|0
  • Yavaş yavaş olur zaten hızla kilo veriyosan yalnış birşeyler var demektir

    0|0
    0|0
  • Insan bir yerden sonra daha yavas kilo verir belki o sınıra dayandin

    0|0
    0|0
  • Bence gayet iyi ne kadar uzun surede verirsen okadar iyi, bir günde almadın ki kiloları

    0|0
    0|0
  • Kaç kilosun ki boy kac

    0|0
    0|0
  • antreman stilini değiştir faydasını görürsün

    0|0
    0|0
  • Düzenli spor ve diyet programı seni zayiflatir ama cabalamaya devam et

    0|0
    0|0
  • Cunku vucut kendini yeni toparlar 3 ayda

    0|0
    0|0
    • Hm ole mi dersin inceldigimi hissediyorum ama tarti morel bozuyor

    • Hepsini Göster
    • Yok hayir kullanmiyorum tesekkurler iyi geceler

    • Peki siz bilirsiniz
      Korkmayin sizi yemezdim
      yani yersem daha iyi olurdu sizin icin zayiflamak idtediginize yardimci olurdu :D
      Saka bir yana
      Peki iyi geceler

  • Sporla kilo verilmez. Tecrube

    0|0
    0|0
    • Neden verilmez incelemez miyim

    • Diyet ana öge kilo verme de. tabi burada diyette kastim sacma sapan listeler degil dengeli beslenme. spor yapmadan 50 gunde 7 kilo filan verdim

Kızlar Ne Diyor 2

  • Yanlış besleniyorsundur. Spor ne yapıyorsun mesela programın ne?

    0|0
    0|0
    • Vücut ilk yarım saat karbonhidrat yakar. İlk yarım saatten sonra fitness yap ve spor bitiminde 15 dakika daha cardiyo yap. Bu şekilde yağ yakımın gerçekleşir. Ayrıca fitness ile sadece vücudunu şekillendirebilirsin. Kilo vermen için diet yapmalısın. Diet %70 lik kısmı oluştururken spor sadece %30 luk kısımdır. Eğitmenine söyle sana programına göre birde diet programı çıkarsın.

  • Bişey olmaz yavaş gitsin ama kalıcı olsun^^

    0|0
    0|0
Yükleniyor...