Uyku problemi var aramızda

gece 12 yi görünce hatunu uyutmamak için elimden geleni yapıyorum ama başarılı olamıyorum bende sabahlara kadar boş boş takılıyorum ne yapmalıyım acaba..


0|0
6|4

En İyi Kız Görüşü

  • Git baska hatun bul diyenlere bakma sen.'Sende 12'de yatmayı denemelisin.Bünyen Bu saatlere kadar oturmaya alısık oldugu için 12'de yatmaya kalkışırsan uyuyamayıp bi sağa bi sola dönersin.Ama alıstıktan sonrada bu saate kadar çoktan uyumus olursun yani uykun gelecektir.Şahsen bu saatlere kadar bi insanın ayakta durması insanın uyku düzenini,sağlığını tehlikeye atıyor.Ben erken yatmaya çabalasamda gördüğün gibi yine burdayım. :)

    0|0
    0|0
    • aynen dediğin gibi oluyo 2. ögretim oldugum için sabah uyuyup gece yaşayanlardanım bende malesef :)

    • Hımm anladım.Ne diim Allah kolaylık versin ama eşine sahip çık değiştirim felan olmuyo :))

Kızlar Ne Diyor 5

  • Hey dostum senin derdin ne!? saat 10 yatağa kon, o vakit günün geri kalanında telafi edilebilen bir zaman dilimi değil. 'O vakit' uyumalısın.

    0|0
    0|0
  • duygusuzlar hatunu degistir diyor belki onun hayatina da bu duzen uygun anlayis gostermelisin.

    0|0
    0|0
  • yapacak bşey yok :D

    0|0
    0|0
  • ya sende uyu yada başka hatun bul.

    0|0
    0|0
  • is guc yok mu :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • bi yurt dışına götür getir uyku düzeni bozulsun hihihi :)

    0|0
    0|0
  • magduruz..

    0|0
    0|0
  • Hatunu değiştir :)

    0|0
    0|0
  • git kendine başka hatun bul :P

    0|0
    0|0
    • :) biraz daha zorliyim en iyisi degişir belki

    • değişmez kanka bende de bi hatun wardı gece yatmak bilmezdi bi değiştiremedimcan akıl hastasıydı hahaha

Yükleniyor...