Sizden hoşlanın bir kiz ilk kez muhabbet ederse nasıl konuşursunuz?

Sizden hoşlanan kız bi bahaneyle sizle ilk kez muhabbet ederse ve siz bu kızı beğeniyosanız nasıl konuşursunuz hareketler falan?Ve ona ne zaman adım atarsınız en geç? (kızın hoşlandığını biliyosunuz)


0|0
0|14

En İyi Erkek Görüşü

  • önceleri soguk sonra sıcak

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • benim boş kaldığım yok o yüzden pek yaklaşamam )))

    0|0
    0|0
  • acık ve net basıma tahlih kusu konmus gibi sevinirim armuş piş ağzıma düs ne güzel yüzde yüz eminsem bir iki gün icinde

    0|0
    0|0
  • Birçok bayana açıldığım oldu.Ama kadın gelip benden önce benimle sohbet etmeye falan çalıştıysa benim gözümde o kadının değeri 2 kat artmıştır ve çok heyecanlanırdım.Normalden daha fazla heyecanlanırdım.Ki yaşadım birkaç kez.

    0|0
    0|0
  • Hoşlandığını bilsem bile heycanlı davranırım konuşurken sesim titrer yanında :)

    0|0
    0|0
  • ağır başlı olurum, akıcı ve etkileyici konuşurum (bu özelliğimi çok seviyorum ) hemen güldürmeye çalışmam yoksa şapşal bir salak durumuna düşerim. o kadın kim ise onu gölgem altında bırakırım çünkü kadınlar güçlü erkekleri sever...

    0|0
    0|0
  • Gözlerinin içine bakarım hep.. Onun yanından ayrılmamaya çalışırım.. Her fırsatta konuşmak isterim.. Adımımı ise çok geçmeden atarım..

    0|0
    0|0
  • Gözbebeklerinin en ucra köşelerinde dolanır dururum, eşşek değilse anlar zaten :))

    0|0
    0|0
  • bence umursamaz tavırlarla yaklaş:)daha çok bağladıgını test ettim.

    0|0
    0|0
  • gözler kalbin aynası belli eder her türlü

    0|0
    0|0
  • ya neblim öyle şakalardir, takılmalardir, belli ederim yani bi sekilde

    0|0
    0|0
  • ah bi yapsada teklif etsem artık of ya

    0|0
    0|0
  • taktiklerimi paylaşmıyorum

    0|0
    0|0
  • mubahhetin % 70 espirili olur

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...