Meireles'in cezası...Fenerbahçe'yle uğraşmaktan ne zaman vazgeçilecek sizce?

meireles futbol hayatinda ilk kirmizi kartini hak etmeyerek yiyor ve 11 mac men cezasi yiyor... hagi hakemi köp.k kediyi kovalar gibi kovaladiginda yemedi bu cezayi.. dusuncelerinizi almak istiyorum renktaslarim... sunuda belirtmek istiyorum Fenerbahceyle kimse basa cikamaz...

Güncellemeler:
cevaplarin cogu kompleks tasiyor benim anlattigim turkiyedeki ceza sistemi siz ne kadar kompleks icindeyseniz sike olayina dem vurmakla mesgulsunuz... ulusoy dönemini tarihten kimse yok edemez bunuda o dönem futbolla ilgilenen herkes bilir haydi ras gele... Hep Destek Tam Destek.. süper ligin alayina bir sezerde yeter...
Fenerbahce Düsmanlarina bu satirlar cok aci gelecek kapak cinsinden


link
Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından Fenerbahçeli Raul Meireles'e verilen 11 maçlık cezayı 4 maça indirdi.

0|0
13|67

En İyi Erkek Görüşü

  • Engin hakeme saldırıyor, hagi neler yapıyor, bizim ki hakeme bir el haraketi yaptı diye 11 maç ceza alıyor. Tükürmüşmüş nerde tükürmüş lan birisi link atıp göstersin, yaptığı yanlış olsa bile 11 maçlık bir haraket değil o. Zaten 11 maç cezasını tamamen tükürdü diye aldı ama ortada tükürük diye bir şey yok.. Yazık gerçekten, adam dünya yıldızı şuana kadar kırmızı kartı yok Türkiyede gelip kırmızı kart alıyor Türk futbolu ve Türk hakemi böyle bir şey işte.

    0|4
    3|16
    • aynen öyle yaptigi hicbir hareket ispatlanacak cinsden degil... 1.portekizce kufur etti=nasil anladin 2:tükürdü=ben sahsen görmedim 3.gay demek istemis nerden biliyorsun hangi dil bu? safsata baska birsey degil hepsini yapsa bile 11+1 mac ceza nedir ya 3 ayda hapse atsinlar tam olsun...

    • Hepsini Göster
    • Okumuştum ve duygulanmıştım. Devamıda var şu şekilde ;


      C.RONALDO:

      As captain of the National Team, I know my colleague Raul Meireles very well and I'm sure he's not capable of doing what he's accused of. I give him all my support and sympathy.


      Bir milli takım kaptanı olarak meslektaşım Raul Meireless'i çok iyi bir şekilde tanırım. Ve bundan eminim ki suçlandığı hareketi asla yapacak biri değildir. Ona tüm desteğimi ve sevgimi sunuyorum.


      Söylecek pekte söz yok.. Helal olsun diyorum sadece.

    • portekiz federasyonu bile inanamadi bu olaya destek ciktilar... halisin bu saatten sonra yalan belge sunmaktan yargilanmasi lazim...

Kızlar Ne Diyor 13

  • Bir kere de hagiyle enginle karşılaştırmadan kendi özeleştirinizi yapsanız aslında sorun ortadan kalkacak engini savunduk mu? Kaldı ki bu adamın yaptığı daha ahlak dışı ve saygısızca.Türk futbolunu ve hakemini tiye alır gibi..yaptıysa çekecek cezasını ötesi varmı..şu adamı savunmanız bile çok düşündürücü .. hani büyük taraftarız diyosunuz ya o zaman büyüklüğünüzü görelim yanlışların arkasında durun bence.

    1|8
    0|2
    • kirmizi karti haksiz yemesine ragmen hareketlerinden dolayi 5-6 mac yemesini dogal karsilamak icin bekliyorduk zaten 12 mac nedir ya nerde görülmüs bu ceza neyi kapsiyor cogunu ispatlayamazlar bile hareketlerin... enginle hagiyle kiyaslama olayida ceza sisteminin sacmaligindan dolayidir bir ölcüsü yok zarmi atiliyor ceza verilirken?

    • Hepsini Göster
    • yaptigi hareketleri tasdikemedimki zaten sinirli bir animizda neler yapmiyoruzki.. bazen dozu kaciyor... federasyonlarin bir ceza sistemi olur ona göre uygulanir tr nin genel ahlaki neyi gösteriyorsa buna göre bir sistemde olusturulabilir ama böyle bir sistem yok yapilan hareketlerin cezasi en az 3 en cok 7 macti bi anda oldu 12 cifte standarta vurgu yapmamin sebebide meirelesin yaptigi hareket ve haginin hakemi köse bucak kovalamasi ve verilen cezalar takdir edersinki süpheye dusuyor insan

    • Engine verilen cezada çok fazlaydı o kadarını Enginde haketmemişti ama yapacak bişey yok.Süperligde oynuyosan ona göre davranıcaksın.

  • Ben bi Kanarya'lı olarak meireles'i sevmedim. Adam gbi top oynayamıyor

    işi gücü artislik. O armayı öpeceğine topları kaptırmasaydı daha mutlu olurduk.

    Hakem vermeden önce diyordum çıkarın şu şaklabanı diye.

    Sanki kiralık gbi bütün topları cincona verdi :@ !

    0|2
    0|3
    • berbat oynadi futbolunu tartismiyorumki... ömründe ilk kiirmiziyi bu macta yedi adam ustelik bukadar basit verilmeyecek iki sari kartta gelismis futbol ulkelerinde gorulmemis bir sekilde... cezaya gelirsek hadi 3 ver 5 ver 7yer bu ne ya hagi hakemi dunyaya rezil etti kovaladi karisina cocuguna rezil etti bukadar mac yemedi engin baytar dersen hakeza... ben sahsen mactan öncede dedim halis özkahya bir halt yer gerci az bile yedi ama yedi...

    • ya soran arkadaş adam kariyeri boyunca kırmızı kart görmemiş değilmi ? ama fenere gelmiş görmüş! demek adamı bozmuşunuz ya nasıl bir hırs nasıl doldurduysanız.birde bu açıdan bak. türkiyeye gelip daha önce ülkelerinde yapmadıkları davranışları burda yapıyolar kafanız basmıyormu ya objektif olun artık

  • Fener zihniyeti iste. Engine verilirken iyiydi o ceza. Meireles top isareti yapıyor, tükürüyor. Hakettiğini aldı. Ayrıca armanızı öpüp artistlik yapcam diye bi saat armanın yerini aradı, böyle birini savundunuz ya helal olsun size. #Arma sevdalısı meireles link

    2|1
    0|1
    • hakemi dövmek daha hafif kaliyor diyorsun yani bunun yaninda ustelik tukurmesi ispatlanamamis hareketinin anlami ispatlanamaz bir durumdayken birakin allah askina ya gelin kafa kafaya oynayin camur atarak feneri eksiltmeye calisarak degil...

    • ya iyi misin sen? kusura bakma da maçı izledin mi? hakem elini arkasına bağlamıs hiç tepkisiz duruyodu, meireles geldi hakeme tükürdü ,hakem bi yüzünü burusturtu ve yine tepkisiz hiç bisi yapmadı. açık ve netti. ayrıca hakek dövmek derken? yakasını tuttu sadece. cezasını da aldı, bizde bu cezayı hakkettğni biliyoduk,sustuk. siz hala neyi konusuyosunuz?

    • bence sen örümcek beyinlisin

  • Çok basit bir hareketten dolayı kırmızı kart aldı. Galatasaraylıyım ama yaptığı şeye bu ceza çok fazla. 3-4 maç yeterliydi. Ayrıca futbol hayatı boyunca ilk kırmızı kartını Türkiye'den olması çok üzücü.

    0|1
    1|0
  • tipik fenerli durumu. milletin işi gücü yok sizinle uğraşacak zaten. evet doğrudur sizinle kimse başa çıkamaz :D bunun farkındayız zaten. her olaydan sıyrılırsınız siz aga ;) meireles işinide çözer aziz pontus :D

    1|1
    0|0
    • evet aynen öyle siz fenerle ugrasmasaydiniz heleki 3 temmuzdan bu yana bizim nefesimize yaklasamazdiniz baktiniz ucuyor gidiyor fenerbahce güc dengesi diye ulusoy döneminde ligi satin alan tipler yaptiklari duzenin aynini fenere yikmaya kalktilar... bu halde bile ensenizdeyiz yine kurtulamadiniz yani bizim ölümüz yeter size...

    • :)) komiksiniz lan. debelenin böyle işte :)

    • e iyi ya kizlar komik erkeklerden hoslanir

  • Öncelikle geçmiş olsun, Fb'liler için üzüldüm, futbolcu içinde üzüldüm.11 maç men cezası ağır olmuş.Hagi le kıyaslamana yersiz, ozamanın futbolu ile şimdikinde dağ var.

    0|2
    1|0
  • Demek ki neymiş? Fenerbahçeyle uğraşılmıyor tam aksine her türlü yardım ve yataklık yapılıyormuş..Hani buralarda boşuna ağlanıp sızlanmayın herkez sizin için çalışıyor ama ne yapılırsa yapılsın Allahın adaleti şaşmıyor bknz: 12 Mayıs 2012 nokta.

    0|0
    0|0
  • Fenerasyon çalısıyor. "Tahkim Kurulu, Profesyonel Futbol Disiplin Kurulu (PFDK) tarafından Fenerbahçeli Raul Meireles'e verilen 11 maçlık cezayı 4 maça indirdi."

    Ne diyelim kolay gelsin. !

    0|0
    0|0
    • ne bekliyordunki sizin iftiralarinizlami dönecekti sürekli bu cark tükürmeyen adama tükürdü diye 8 mac verildi tükürmedigi tespit edildi 8 mac geri silindi.. adaletten yana degilsiniz yanlisiniz tükürmeyen adama ne hakla ceza kesiyorsunuz? burda savunmaniz gereken halis özkahyanin dudugu birakmasi yalan beyan ve iftiradan dolayi...

    • Hepsini Göster
    • o hareket icin zaten 4 mac yedi 8 mac tukuruk icindi tukurmedigi görüntülerden tespit edilerek 8 mac geri silindi... adaletsizligin var olusu türk futbolunda gs in eseridir haluk ulusoyla baslayan bir serüvenle devam etmistir yillarca bjk ve ts u kuklasi yaparak kullanmis onlarda ayni emellere hizmet etmislerdir bjk yakayi siyirdi anladi durumu ts ise felegini sasirdi adaletsizligin babasini gs gösterdi ts a gösteriyorda simdi geri gucu gucu diye yanina cekme derdinde hadi bakalim hayirlisi...

    • şikeyle adınız çıkmış türkiye futbolunu lekelemissiniz daha ne? bir saattir kanıt diyorsun, daha haluk'u kanıtlayamıyorsun. sizin adaletsizliğiniz kanıtlanmıs bosa çırpınmayın.

  • kıyamete kadar uğrasıcaklar en büyük en serefli en güclülerle...

    0|3
    1|3
    • iste bu aynen öyle dunyanin heryerinde bu böyledir almanyada bayernla ugrasildigi gibi..

  • Bir harekete 11 maç ceza dün duydum ağır bir ceza olmuş

    0|1
    1|2
    • suc unsurlarinin teki dahi ispatlanmadan baskan bir yil hapiste yatmis buda normal artik

  • Türkiye ve adalet...Saçma değil mi ?

    0|1
    2|3
  • Az bile aldı maç esnasında farketmiştik biz tükürdüğünü hakem yüzünü siliyo net bi şekilde belli ve ayrıca o yaptığı hareket? Feneri küme düşürmediler yatsınlar kalksınlar buna dua etsinler çenelerini kapayıp

    2|5
    0|1
    • keşke fb yi o sene küme düşürseydiler.inan bunu fbli olarak çok istedim.asıl cezayı bizi küme değil senin gibilerinin diline düşürerek çektiriyorlar.


      hee hee deyip geçiyorum

    • Hepsini Göster
    • ordaydın dimi sen çirkef kız

    • Tescilli tek bi şikeci var :)

  • sakamısın sen fby le ugrasmakmı fb basta trabzon olmak uzere her takımın hakkını yedı yaptıklarıylasanırım fb nın yaptıklarını unutuosun gecende gs store a saldırdılar otobus tasladılar derbı gununde

    1|5
    1|1
    • yenldikleri her maçtan sonra vandalizm, geçen taksicinin biri ile sohbet ediyoruz,fenerliyim utandım dedi, yenildikleri maçtan sonra araçlara bira şişesi atmışlar, ha bi iddiaada yok bu alman takımına yenildiler ya 3-0 o maçta. yuh artık

    • Hepsini Göster
    • :)) yok ben arenaya gıderım parayla fb ye uste para verseler gıtmem:D

    • :)) öyle olsun bakalim tercihine saygi duyuyorum :)

Erkekler Ne Diyor 66

  • Tamam sizsiniz, süper kulüpsünüz...1 numarasanız... ama ne zaman, 21 aralıkta tüm dünya batar bir samandıra açıkta kalırsa...ve dansöz azize başkan halkına seslenir:

    ''İŞTE AYTIK BİY DÜNYA TAKIMIYIZ''...sadasdasd

    4|5
    1|0
    • cocukmusun? git cocuk parkina... cok komik oldugunu saniyorsun şu an galiba vah vah

    • Hepsini Göster
    • benbir kızla ilişki esnasında bile olsa bunu diyemem el hareketi yapamam terbiyem kaldırmaz=) bu tutmuş dunya derbisinde milyonların izlediği maçta o hareket yapsın sende kalk terbiyeden bahset bi uza ya allah aşkına daha soğuk suyunu içmedinmi? at gözlüklü insanlar =) daha doğrusu kupayı kadıköylerinde kaldırdıklarımız =)))

    • Hani federasyon yanlıydı, hani Galatasaray kollanıyordu, hani öyleydi hani böyleydi... demek ki bu durumda neymiş, herkesin size karşı olduğu fikri yöneticlerinizin size sunduğu sahte bir dünyamış. Karara saygımız sonsuz, 4 maçsa 4 maç. Türk futbolu adına hayırlı olsun.

  • o hareketleri hangi takımın futbolcusu yapıyorsa böyle cezalar yesin. bana göre kırmızıyı haketti. ha yanlış oldugunu düşünse bile hakeme tükürüp hareket edemez. bu kim olursa olsun. ortada fenere yönelik bişi yok. şikeci kimliğinizden sonra her olaya eziliyormus tavrıyla yaklaşmanız yanlış. ülkede futbolun kalitesini artırmak istiyorsak böyle cezalar artırılsın.

    1|6
    0|0
    • yooooo hep bir hakkımız yeniyor mücadelesi, ula sanki şikeden benim başkanım yattı içerde...asdasdasd. fenerbahçe sağduyusunu yitirdi artık bu konularda, objektiflikten uzak ve yaygaracı

    • Hepsini Göster
    • aynen öyle bak kuzu kuzu gercekleri acikladin

    • ahahahaaa :D

  • o zaman meirelesin hakeme yaptığı hareketi topluca sana yapıyoruz ve haklı şikayetini destekliyoruz, gönül rahatlığıyla uyu şimdi... hagi ye gelene kadar ırkçılık yapan her fırsatta çirkefliğiyle nam salmış yavşak emre var o ayrı. yani kısacası saçmalama. ayrıca 11 maç değil 12 maç.asdasdas

    1|6
    1|0
    • iste sizin futbol görüsünüz bu baska turlu basarili olamiyorsunuz... engin baytar kac mac ceza yedi? hagi kac mac ceza yedi? i*ne demek istedigini dunyada hickimse ispatlayamaz bile... portekizce kufur etmis mac boyunca hakemle ingilizce konusan adam bi anda portekizceye dönmüs kufur oldugu ne malum? bi gidin ya kafa kafaya gucunuz yetmiyor isiniz gucunuz adam eksiltmek biz sizi böyle yeneriz...

    • oldu portekzceymiş te, yahu arkadaşım Burası Türkiye, hakem onu düşünmek zorunda değil. Sen dünya kupasına giderken adamlar uyarıyor bakın bu hareketler fifada cezalı diye, bizim için anlamsız adamın anasına küfür gibi geliyor. Bahane bunlar

    • taksici utanmis bilmem ne senmi bahsediyorsun bundan gs fb ye yenildiginde alisamiyeni kendi taraftarinin kafasina yikiyordu az kalsin kendi taraftarini öldürecekti bunlari gec bir kere her taraftarin asirisi vardir ua ninda gfb ninde carsininda... objektif ol taraf olma heryeri esit elestir

  • az önceki fenerli arkadaş gibi hem konuyu açıp hem de fikirlerini söyleyenlere saldırmayacaksan eğer; yorumum, "fenerbahçe ezilen, hakkı yenen, uğraşılan bir takım olsaydı şu an ptt 1.ligde oynuyordu.."

    meireles hakaret etmedi, orda sadece biber dolması tarifi veriyordu diyorsanız saygıyla karşılıyoruz.. link link

    0|6
    0|1
    • kardes yıllardır karsı takım oyuncusuna para veriliyor kimseye birsey olmuyor kimse 1.lige düşmüyor mevzubahis karanlık bir ihalenin sonucları ve akabinde gelişen bu soruşturma mı? bırak allah askına ya basbayağı fenerbahce uğrasıyorlar

  • az bile aldı . Allahın gevuru . Empati kur bi kendini hakem yerine koy sana götü boklu bir futbolcu gelip el hareketi yapsa sağol kardeşim Allah razı olsun mı diyeceksin .Gerçi tarafsız bakamazsınız siz o da başka . Bu soru ucu o kadar açık bi soru ki her türlü münakaşaya girilir .Bak misal konu 1 ; Fenerbahçeyle kımse başa çıkamaz neden ? şike nin şikecinin önde gideni kulübün yönetim kurulu . Altta yorumlarda Hagi ve Engin ' den bahsedilmiş . Hagi'nin yaptığı o kovalama olayı bundan kaç sene önceydi önce bunu bir düşün o zamanın federasyonuyla şimdi ki federasyonu bir değil . 2 -) Engin ; la biz çok mu mutlu olduk engin az ceza aldı diye geebersin it oğlu it bi Galatasaray'lı olarak ben bunu düşünüyorum ne Engin ne de Meireles gibi yavşak insanların futbol oynamaya hakları yok . Ne olursan ol sen bi Futbolcusun senin işin sahada top koşturmak hakeme atarlanmak değil . Hak etmeyerek kart yemedi o adam orada hakeme saygısızlıktan dolayı yedi .

    Hakemlerin veya kurulların yaptığı hareketleri manalı olarak kulüplerin üstüne yıkmaktan vazgeçin artık resmen subliminal mesaj veriyorsun sorduğun soruda . Şikayet i yedi haberin olsun iyi geceler .

    0|4
    0|1
    • aziz yıldırım fanatizmden maddi olarak gelir elde ediyor . fanatizmi körüklemek için herkes bize düşman şeklinde bir hava yarattı ve maalesef fenerlilerin bir çoğu buna inandı .. bir grubun kenetlenmesini istiyorsan onları korkut sizin değerlerinizi yıkmaya çalışıyorlar diye bak nasıl koyunlar gibi hemen birbirlerine sokuluyorlar .. aziz yıldırım çoban, koyunlarını güdüyor ..fenerle kimse başa çıkamaz .. bu slogan bile fenerlilerin hayali düşman korkularına bir örnek ..

    • Hepsini Göster
    • harcanan milyon dolarlara rağmen ellerinde sadece başarısızlık kalınca kullanabilecekleri yöntemlerden birisi buydu .. bir de tüm bu başarısızlıklara son maçlarda kaçan şampiyonluklar eklenince komplo teorilerinden başka kaçışları kalmadı ..

    • ne yapabiliriz ki kardeşim insan gibi anlatmaktan başka , defalarca ama defalarca söylesende bi insanı ön yargılarından kurtarmak çok zor ve ortada bunlardan yüzbinlercesi var Allah Akıl vermiş kullanalım diye bizim milletimiz de turşusunu kursun saklasın .

  • gs açıkça kollanıyor

    1|2
    0|4
  • Enginin 11 maç ceza aldığı maçta cüneyt çakır rezalet bir maç yönetmişti.Zaten cüneyt çakır futbolcuyu aşırı tahrik eden bir hakem.Engin sinirlenip cüneyt çakırı ittiriyor 11 maç ceza alıyor adalet.

    Bu maçta ise Halis Özkahya müthiş bir maç yönetiyor tam puan alıyor.Meireles gidiyor hakeme gay işareti yapıyor hemde defalarca bide yetmezmiş gibi tükürüyor.Sonra neymiş haksızlık yapılıyor.Bu hareketlerin aynısını premier ligdede yapsaydınya futboldan men etselerdi seni.

    Diyosun ki yönetim fenere karşı.eğer öyle olsaydı bizle değil çaykurizesporla maç yapıyo olurdunuz.

    0|2
    0|1
  • yuh be yuh o hareketi senin türk vatandaşı olan insana yaptı. sen hiç tükürük yedin mi aslan parçası ? suratına bir tükürsünler bakalım ne oluyor gülecek misin ağlayacak mısın yoksa bütün sinirin le adama mı saldıracaksın ? o hareketi sana yapsınlar bakım adamı kovalıyor musun yoksa elini tutup öpüyor musun ? her şeyi geçtin gavur adamın biri senin türk vatandaşın kardeşin olan insana bunları yapmasın (üstelik kanıt da var) hiç hoş değil.Engin in hatasını hiç bir galatasaray lı itiraz etmedi.fark ettiysen GS yönetimide itiraz etmedi haklı denildi.herkes sustu enginde cezasını çekti.ben 25 yaşındayım fanatik bir GS taraftarıyım. Ne kadar çirkeflik varsa fenerde arkadaş.Her şeye mi lafınız olur? bir susmasını bilmiyorsunuz hazmetmesini bilmiyorsunuz. doyumsuzsunuz. Fener kim ki kimse baş edemiyecekler ? GS kim ki baş edemeyecekler ? bjk kimki baş edemeyecekler. öyle bir oyuna getirirler ki sen bile kim olduğunu şaşırırsın. Artık bırakın bu fanatikliği. Yenince sevil Yenilince üzül yada ağla orasınıda sen düşün ama sağa sola laf atma. ARKADAŞ ELİNİN BİRİNİ GARAJ YAPMIŞ DİĞER ELİNİ DE TIR YAPMIŞ.TIRI GARAJA SOKUYOR bunun ne anlamı olabilir ? ALLAH aşkına =) aslında orda i love you demek istiyor değilmi bi ... gidin ya =))))) hocam senın g.. sokayım diyor ne diyecek =)))) ee fenerliler saldırın eksileyin beni lütfen =)

    0|3
    0|1
    • ya arkadaş birde hiç adamın kırmızı kartı yoktu hakem yüzünden oldu diyolar =)))) bak bak olaya bak adam kariyeri boyunca bozulmamış fenere gelmiş bozulmuş adam =))) adamı nasıl doldurdunuz allah bilir .bi gidin ya. soğuk su için hade..

  • enginin ceza almasına ses çıkarmadık, hiç bir Galatasaraylı "bu aslında Galatasaray'a verilen bir cezadır, bize karşı komplo hazırlıyorlar" demedi .. aziz yıldırımın medya ve kamuoyunu etkilemeye yönelik açıklamaları ters tepiyor .. fenerli arkadaşlarım bile bu durumdan çok rahatsız .. yüz yıllık kulüp aziz yıldırımın şahsına ait bir kulüp havasında .. çok yazık ..

    1|3
    0|0
    • bu arada ceza kesinleşti mi? gerekli yerlere baskı yapılıp o sayı 6 - 8 maça düşer.. bi de zaten meireles kötü oynuyor .. belki bu ceza fenerbahçe için bir fırsat olur ..

  • Sizinde iyicene bir yeriniz kalktı şikeden ceza almadınız diye her cezanızın kapatılacağını düşünüyorsunuz ama hakettiği cezayı aldı

    2|2
    0|1
  • siz bunlarla kendinizi avutun. bu oyuncu tam size yaraşır bi çirkef oldugunu iyi ispatlamış ki arkasındasınız :D yüzsüzlüğün son noktasındasınız. taraftarınız durumunuzu özetledi bugun " böyle gelmiş böyle gidecek korkarım vallah" diye tezahurat ederek. aykutta bu ruhsuz oyunculara dayanamadı. gerçi pardon ya siz bizi bi seferinde 6-0 yenmiştiniz demi? akdıköyde galibiyet alamıyoruz bayadır? siz bunalrla avunun. daha büyük takım taraftarı olmayı öğrenemediniz. engin o psiliği yaptııgnda haketmedi diyen çıkmadı. futbol dısında yapılan çirkefliği bile özümsüyosanız o sizin çirkefliğinizdir. diğer 17 kulup sizden iğreniyorsa bi düşünün bakalım bu büyüklükten mi çirkeflikten mi? ama sizde bunu düşünecek kapasite de yok...

    0|0
    0|0
  • Hırsız fb şike takımı beter olun

    1|4
    0|3
    • satmayin la sizde satiliklar bukadar ucuzmusunuz muhahahaha kapak

    • Kabul ediyosun yani şikeyi genede savunuyosun meiralese ne oldugu neden o hareketi yaptigi cok açik fenerli oldu cunku

  • ya bu gözü dönmüş kudurmuş köpek gibi ağzından salya akanlara hiç bir şey anlatamazsın at gözlüğü takmış hepsi o insan müsfetteleri bülent korkmazlar hagileri kimse görmez terim basın toplantısında yaptığı hareketi bunlara iade ediyorum kına yaksınlar artık g.tlerine

    0|3
    2|3
  • BSG!

    AMK

    Sizin yapacağınız tek şey bu.

    Kazanınca artislik

    Kaybedince kriletme çabası.

    0|8
    0|0
    • macla ilgili bu sorunun ne alakasi var?

    • Hepsini Göster
    • Son cezalara bakarsan farkediceksin.

      Şike davasında yapmadıklarının yanında bunlar hiç bence.

    • sikeden vazgec artik fener yaptiysa emin ol gs da yapti baskanin konusmalari telefonda beni irgalamaz ben izledim futbolumuzu futbolcular ter akitti bunu gec...

  • Engin hakeme saldırdı 11 mac aldı. hagi yanlıs hatırlamıorsam 8 mac ceza aldı. Bu cezalar verildigi zaman bizimkiler itiraz dahi etmediler. Hatta futbolculara ağır cezalar verdiler. İşi pişkinlige vurup, magdur edebiyatı yapmadılar. Baslığı acan arkadasa, dışardan x bir insan ailesinin önünde gözüne soka soka alenen bir halka işareti yapıp, o halkanın icine işaret parmağını kati suretle sokup çıkartsa acaba tepkisi ne olur? Siz Fb'liler körü körüne Fanatikliği bırakın. Mantığınızla beyninizi calıştırın; duygularınzla veya biyerinizle düşünmeyin. Biz galatasaraylılar gibi futbol seyircisi ve T.C vatandaşı olun. Fenerbahçe seyircisi ve Febe Cumhuriyeti vatandaşı değil.

    1|0
    0|0
    • tükürük yok konusurken tukuruk ciktiysa bilemem isaretin manasi turkiyede gayse ingilterede korkak ispatlanamaz bir durum her manaya gelebilir... varsayimla adalet olacaksa vay halimize.. versin 5-6 mac 12 nedir ya hakemi döv daha iyi demekki... biz futbol seyircisi degiliz biz fenerbahce sevdalisiyiz... türklügümede laf söyleme yakismaz fb cumhuriyeti bir cekismeden ibarettir ama türklügün sakasi yapilmaz...

    • Birak manasini falan bu Turkiyede top isaretidir. Ingilterede yasamiyoruz. Buranin ceza sistemiyle yargilanmis hak ettigi cezayi almistir. Ben tukurmesiyle falan ilgilenmiyorum. Tukurmuste olabilir turkurmemiste. Bunu futbolcunun yanli soylemleriyle dikkate alacak degiller. Ortada bir rapor var. Enginin yaptigi yanlisti. Biz sizin gibi koru korune fanatiklik yapip, yanlisi dogru yapmayiz. Ancak iddia ettigin gibi hakemi dovmemistir. Yakasina yapismistir. Bir darp yoktur ortada.

    • Birak PKK'ya silah satan baskanin Turkiye Cumhuriyeti icinde bir Cumhuriyet kurmak istemesi cok dogaldir. Sevdaniz aklinizi almis. Artik ruyadan uyanin. Galatasaray realitesine kendinizi kaptirin.

  • adam öldürmeye teşebbüs ile tükürmediği halde tükürdü diye ceza almak bizim ülkemizde aynı suçluluk derecesindedir. engin için diyorum adamın boğazına yapıştı bıraksanız belki öldürecek. bu alenen adam öldürmeye teşebbüstür. onun haricinde yayımcı kuruluşun diğer kameradan tükürmediğini ispatlayan vidyolarını pfdk izlemedi bile. geçmişten bu yana fenerbahçe ye oynanan bir oyun var. geçmişten bu yana galatasaray da hep ayrı tutuldu. ulusoy dönemi verdiğiniz hagi örneği herkesin ağzına sakız olan malatya maçından sonra ki şampiyonluk ankaragücü ve milyonlarcası.. adamlar avrupa da şike yaptı ya :D ceza tamamı ile meyreles e değil fenerbahçe ye verilmiştir. artık somut adımlar atmanın vakti gelmiştir yönetim veya taraftar biz her zaman her türlü desteğe yardıma açığız. samimi söylüyorum sinirden uyuyamadım

    0|1
    0|0
  • Engin'e ceza verilirken iyi güzel de, Meireles'in cezası mı hatalı? Niye çifte standart olsun ? lan bi kere de objektif olun sahasında kupa kaldırdıklarım!

    0|4
    0|0
  • aldığı ceza hakkıdır.hala süper ligde olduğunuza şükredin ve susun.biz ne zorluklardan geçtik diyerek kendinizi sözde kahraman gibi göstermeye çalışıyorsunuz ama herkes biliyor neyin ne olduğunu.takımınız a dan z ye diğer takımlara bir karalama kampanyası içinde.çabalar boşa.kimsenin sizi umursadığı yok.dost olun dost olalım.sonuçta futbolda sadece sahada fair play olmaz.saha dışında da ılımlı olmalısınız.akılsız başkanınız sizi herkese düşman ediyor sizde gaza geliyorsunuz boş boş konuşuyorsunuz.bırakın bunları futbol oynayında ülkece hep birlikte biryerlere gelelim.

    1|0
    0|2
    • hala düşman diyor umursamadığımız bir takım için.gül geç haha :D

    • Hepsini Göster
    • 6-0 da 6-0 başka birşeyiniz yok :D öyle bir konuşuyonuz ki boş oğlu boş sık sıkabildiğin kadar at çamuru izi kalsın herşey net ortada:D bana bir şey anlatma bende sana .aldıkmı aldık.yendiniz mi yendiniz.önce gazoz kupasını alın sonra uefayı hayal edersiniz ;) gözümle gördüğüme inanırım laflara değil.senin takımın sana benim takımım bana.dahada yazmam.iyice boku çıktı.dahada yazmam ;)

    • :) eyvallah yazma bu sene aykut ligde yaptigini avrupada yapmazsa o kupayada cok yakiniz korkun bizden :)

  • uzayda yasiyorsan dünyaya geri dön

    1|4
    0|0
    • rekabette becerikli olamayanlar bu yollara basvuruyor beceremiyorsaniz gidin uzayda ligi siz kurun kafa kafaya oynamaya korkar oldunuz..

    • kardes rahatsizsan git doktora senin gibiler varken bizim futbol gelismez öbürlere yükleneceginize bir kendinize bakin bu hareketleri sözleri kavgalari kim yaparsa kinarim ama siz bunun futbol oldugunu unutuyorsunuz

    • yok kardes gayet saglikliyim... kac mactan bahsediyoruz saka bu ya mutu kokainden bilmem nelerden anca bukadar ceza yedi fikir üretmekle olabilirlerle bir futbolcuya ceza yagdirilmaz yaziktir...

  • sana ne arkadaş engin den , hagi den ? sen kendi futbolcun için konuşsana. Türkiyede futbol rezil bi duruma düştüyse tek nedeni senin " şerefli " takımındır bunu unutma.

    0|4
    0|0
  • olaylar tamamen beklediğim şekilde gelişti .. basına montajlı görüntüler servis edildi, aziz baskı kurmak için lobi faaliyetlerinde bulundu .. çok değil bundan 2 sene önce halk bunları yerdi ama artık insanlar kimin ne olduğunu çok iyi biliyorlar, 2. dünya savaşından kalan çağdışı propaganda taktiklerini bir tek fenerliler yer :)

    0|0
    0|0
    • meireles'i savunanlara yolda gördüğünde o karaktersizin hakeme yaptığı hareketi yapsan demek ki hoşlarına gidecek .. tercih meselesi tabii ..

    • Hepsini Göster
    • açıkçası ben de tükürmediğine inananlardandım ama artık emin de olamadım bu işten link

    • önden çekimde tükürmediği açıkça görünüyor .. yok eminim tükürmemiş.. en fazla olsa olsa bağırırken tükürük sıçramıştır ..

  • Arkadaşlar bir kere Meireles kırmızı kart gördü demek yanlış, o hareketi yaptığı için sarı kart görüyor ve bu ikinci sarı kartı olduğu için otomatikman kırmızı kart gösterdi hakem, ayrıca Fenerbahçe haksızlığa uğradığını düşünüyorsa hakkını arayabilir Tahkimde ama bu işin içine Galatasaray da çekilmeye çalışılmasın lütfen...

    0|2
    0|0
  • Şike fenerde 3 kağıt fenerde namussuzluk fenerde..Daha ne olsun..Meireles şerefsiz olmasa hakeme tükürmezdi..Eğer hakem delikanlı olsaydı yedirirdi o tükürüğü ona

    2|2
    0|1
    • saydiklarinin hepsini iade ediyorum ulusoysuz dönemini var edenlerin agzini acmaya hicbirzaman hakki yoktur susun bari göstere göstere ayip buna denir

  • Hagi ne büyük futbolcuymuş ki hala unutturamamış size kendini. Hagi'nin haksızlığa tahammülü yoktu. Meireles hakeme tükürüp hareket çekiyor, çirkeflik yapıyor. Tükürüğü ve hareketi hakemin nezdinde Federasyona'dır aslında. 11 maç ceza hakkıdır.

    1|0
    0|0
  • federasyon bi boka yaramıyor burda hem fikiriz lakin maçta aldığı tüm kartlar doğruydu.12 maç cezasıda yerinde hiç bir futbolcu o hareketlere giremez maç içinde.bu hareketini chelsea de yapmiş olsa ömür boyu men alırdı bu yanlişliklari savunmayalım.yabancı bir futbolcuyu kurtarmak için kendi futbolumuzdan taviiz vermeyelim ki artık belli bir yerlere gelelim. fenerbahçe bu işlerle uğraşmasın artık. avrupanın en çok gelir elde eden 9. takımı bu takım ama bir başarı goremedik.yazık milli sermaye burdakide saçma sapan paralarda odüyoruz.bir sürü problem varken bu doğru karara tepki gelmesi saçma.

    0|0
    0|0
  • valla o link bana şahsen ne kapak oldu ne bişey. sonuç olarak yine bir fenerbahçeli gibi haksız çıkınca konuyu farklı yere çekiyorsun. burda konu Fenerbahçe büyüklüğü değil meireles'in cezası. e sen de konuyu değiştirmeye çalıştığına göre demek ki gerçekleri gördün. Mission Completed cimbomlu kardeşlerim :D

    0|0
    0|0
    • galiba haberleri takip etmiyorsun :) asil simdi basliyor halis özkahya yalan beyandan ötürü hakemligi birakacak bu gidisle belgeler meirelesin tukurmedigini kanitliyor tükürüge 8 mac verildi anladin sen onu :D

    • Hepsini Göster
    • bak birader bu Türkiye'de formaya aşık sadece Alex ve Hagi'yi tanırım ben yabancı olarak. Senin Meireles dediğin adam adam değildir anladın mı ? eğer bir Türk hakemine defalarca gaysin diyorsa o adam bitmiştir benim için. Galatasaraylı bile olsa bu değişmez. Bu ceza az bile.

    • düsüncelerimiz farkli demekki yabanci olmasi benim icin birsey degistirmez insan olmasi yeter halis türk olupta insanliga yakisir bir nefer degilse benim icin irki farketmez önce insan olacak... ne mutluki türküz bayragimiz icinde hepimiz ölürüz ama türk olupta zulüm abidesiyse haksizliktan yanaysa vs vs benim icin adam bile degildir... neyse senin fikirlerin seni baglar benimkiler beni saygi duyarim.. ben haksizlik yapildiginda diretiyorum malesef...

  • Bu kadar da körü körüne fanatik olmayın kardeşim.Adam hakemin yüzüne tükürüyor , aldığı ceza az bile.Adalet yok diyorsunuz ya doğru bu ülkede adalet yok.Fenerbahçe gibi bir klübün şike yaptığı ortaya çıkıyor mahkeme karar veriyor ama hiçbirşey yapmamış gibi davranılıyor.Aziz yıldırım denen adam dışarıda elini kolunu sallaya sallaya geziyor.

    2|0
    0|0
    • biz fanatik siz cekememezliktesiniz.. hala sike diyorsunuz ya hicmi cekinmezsiniz ulusoyu tr de kim unutur sizin derdiniz ne biliyormusun? fenerin baskani hapse girsin futbolcular gönderilsin cezalansin gücten dussun bizde bu sekilde yeneriz derdiniz bu kafa kafaya oynamaktan korkuyorsunuz ancak...

    • he he öyle kompleksliler sizi :)

  • Fırat Aydınus da demişti arkadaşım bak eğer TFF Fenerbahçe ile uğraşsaydı bile değil sadece gereğini yapsaydı şu ligde sizin yerinize TKİ vardı. bence fazla konuşmayın edebinizle oturun. sen gelip bir hakemin yüzüne tükürüp ona defalarca ''gay'' hakaretinde bulunursan bence futboldan bile men edilmesi gerekir. ha bunu tarafsız söylüyorum ki şahsen çok fanatik bir Galatasaraylıyımdır acank bizim Engin Baytar için de aynısını söyledim zamanında Engin'e de verilen 11 maç azdı bence bu da az.

    0|0
    0|0
  • Allah ıslah etsin bu kişileri..Şikeye ceza yok, ırkçılık ceza yok, hakeme tükürük yine ceza yok! Fenerbahçe ne yaparsa yapsın, ceza yok.Bariz bir tükürük var aksini iddaa eden ufak beyinliler linkteki videoyu izlesin.. link

    0|1
    0|0
    • canerin olayini katmamisin? yanli adalet dusuncesini tartisacak degilim ben buna anca sunu yazarim.. isinize gelirse arkadas...

    • videoyu izle ondan sonra yorum yap..Tahkimde tanıdık yokki bizim enginin cezasını düşürsün..Hem hakeme tükür gay de top de..Sonrada namuslu ayaklarına yat yemezler..Ayrıca canerde namussuzun teki Süper kupada umutu indirdi hakem vermedi diye güldü bide ama yan hakem g*t etti onu da..

  • Trabzonsporluyum ve Avusturyada yasiyorum. Fenerbahceden nefret ederim ama adalettende vazgecmem eger bundan sonra bu tip hareketlere ayni ceza verilecekse (forma rengi ne olursa olsun) eyvallah ama yok baska takimin oyuncusunu 3-4 macla gecistireceksen cok yanlis. Birde örnek vereyim size, ben Avusturya liginde oynarken hakeme tükürdügüm icin tam 6 ay ceza aldim baska birsey yok sadece tükürdüm, gerisini siz düsünün Türkiyedeki cezalarin.

    0|0
    0|0
  • Erkekler Devam
    36
Yükleniyor...