Zayıflamak için sürekli ishal olmak istiyorum

Arkadaşlar sürekli ishal olmak istiyorum çünkü yedilletimi direk dışarı atsın zayıflarım bu yöntemle

Veyada kusma olrak düşündüm

Nasıl ishal ollabilirim ? Kabız değil ishal


0|0
12|14

En İyi Erkek Görüşü

  • insan gibi ye, insan gibi zıç...olmaz mı?

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 12

  • Ne içtin :(

    1|0
    0|0
  • saçmalama yada yeme o zaman, madem istemiyorsun klo almak az ye. ishal su kaybı yapar, kusmak daha beter

    0|0
    0|0
  • kimileri kilo almak için elinden geleni yapar alamaz bazılarıda kusarak ishalle kilo verme peşinde yapma arkadasım git bi diyetisyene sağlıklı şekilde kilo ver eziyet etme bedenine kendine...

    0|0
    1|0
  • ishal olduğun zaman vücut sürekli su tuz ve mineral kaybeder ölümle bile sonuçlanabileceğini biliyormuydun

    0|0
    0|0
  • Bu dusunce iyi değil..anorexia olanlar bole dusunuor..uyguladilarmi da anorexia oluolar..saglikli bi sekilde zayiflamaya bak..spor yap az ve saglikli ye cok su ic..junkfood ve fastfood den uzak dur..

    0|0
    0|0
  • Lütfen bulimik olma kilolu ol daha iyi

    0|0
    0|0
  • Kuru kayısı ye üstüne bol su iç, nescafe iç =)

    0|0
    0|0
  • doğadan kayısılı form çayı al mükemmel şiddetle tavsiye ederim rhatlatıyo

    0|0
    0|0
  • kusmayla zayıflayamadım.iştah kesilmeyince olmuyor.

    0|0
    0|0
  • Boğazına düğüm at, hantal vücudunu spora yönelt ve tuvaletten uzak dur.

    0|0
    0|0
  • Kayısı çayı sana göre.

    0|0
    0|0
  • böyle saçma soru görmedim ben,saglıgınla oynama derim ama doğal bişeyler istiyorsan sinemaki çayını iç doğaldır.aktarda bulabilirsin.yedigini anında dışkı yoluyla atarsın.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • düşünce yalnış sağlam bir iraden olması lazım

    0|0
    0|0
  • Müshil adlandırılan ilaçları eczaneden alabilirsin. Reçete gerektirmediği rahatça alabilirsin.

    0|0
    0|0
  • kardeşim ishal olunca zayıflanmaz sağlığın bozulur git adam gibi spor yap diyet yap kilo ver nie sağlığına oynuyon

    0|1
    0|0
  • ishal durdurulamağı zaman hastaneye gidersin sürekli sana sıvı takviyesi yaparlar falan ama bi bakmışsın amelden sorular.Yani bu çok saçma birşey bi fitness salonuna falan git sana zayıflamak ıcın sporla birlikte uygun bir diyet uygulanacaktır

    0|0
    0|0
  • Ne poktan isteklerin var be abi :)))

    0|0
    0|0
  • ben de aynı yöntemleri düşünüyorum dur bakalım

    0|0
    0|0
  • Sabahları kahve iç şekersiz.. ya da aczanede satılan kabızlık habı var onu iç hep isal olursunn:))

    0|0
    0|0
  • sürekli ishal sürekli ishal, nereye kadar? :) kı.ında don durmaz senin

    0|0
    0|0
  • Kendini zıçmaya programlamalısın..

    0|0
    0|0
  • vay anasını sayın seyirciler,bu nasıl istek yaa

    0|0
    0|0
  • sizi şöyle dışarı alalım

    0|0
    0|0
  • Kayısı ye bolbol yada suyu iç

    0|0
    0|0
  • Hipokrat'ın kemikleri sızlıyordur.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...