Yarın dünyanın sonunun geleceğini bilseniz ne yapmak neler söylemek isterdiniz?

2012 ye veda ederken dunlerınıze soylemek ıstedıklerınız..:?itiraflarını söylemek isteyen, veya yaşayamadıklarını seslendirmek isteyen bir kaç cümle özetleyebilirmisiniz?


0|0
2|18

En İyi Erkek Görüşü

  • dünyanin sonu gelmisse insan ne dusunebilir "eshedu en le ilaha illallah ve eshedü en le muhammeden resulullah" gerisinin zaten gelip gecici oldugunu kavramamiz gerekir diye dusunuyorum... ve alabildigimce hellalik alirdim kul hakki zor

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 17

  • Yaş 25 ama akıl yaşı 15

    0|2
    1|0
    • ? ne alaka:D

    • Hepsini Göster
    • Ben seni çoktan şikayet ettim.

    • et bakalım nereye varıcak ılk once ben baslatmadım.. anlayan anlar

  • bir kaç kere kendime dokunmuşluğum vardır :/

    0|0
    0|0
  • Yarın dünyanın sonu geleceği safsatasına inanmıyorum ama inananlara şunu haykırmak isterdım alayınız asalaksınız:)

    0|0
    0|0
    • oyle bırsey demedım:D:D sadece hayal edın dedık:D yanı bılımsel olarak dogrulansaydı yada kesınlesmıs olsaydı.. ne yapmak ısterdıydınız dedık:D

    • Hepsini Göster
    • buda sana kapak olsun. gerizakalı

    • ya ... guya kapak mı oldu kendınce? ya tam var ya.. bana dıyorsun ya.. asıl kendını rezıl ettın farkında deılsın.. su konusmanda bıle gerılık var.. guya kendınce ustun cıkıp saga sola posta koyuyorsun.. hıc bosuna sınırımden öldüm sanma.. saga sola laf atıp ınsanlarla ugrasmayı meslek halıne getırmıs bırıne kızmam.. hanı sevıyede farklı olunca.. arada daglar fark var.. sen kım ben kım:D ugurlar ola..

  • Allahını seven üstüme toprak atsın, yeteeeeeer artık !

    0|0
    0|0
  • aa cebimde 50 lira kalmış gidiym harcıyımda yazık olmasın kıyamet koparsa.

    0|0
    0|0
  • Sendemi brütüs.

    1|0
    0|0
  • Dünyadaki tüm beğendiğim gelmiş geçmiş tüm kızları sürüklemek istiyorum :)

    0|1
    0|0
  • allahım beni afet

    0|0
    0|0
  • uyumayın nasıl olduğunseyredin

    0|0
    0|0
  • Eşhedu en la ilahe illallah ve eşhedü enne Muhammeden âbduhu ve Resuluhu.

    0|0
    0|0
  • Son 1 Hafta Kala Banka Patlatırdım Son 1 Haftamı Hawaii'de Geçirirdim :)

    0|0
    0|0
  • Ulan herkes gidiyo zaten kime ne söylicen hahahaahhaaa

    0|0
    0|0
  • 0|0
    0|0
  • mayaların Allah belasını versin

    0|0
    0|0
  • Yarından sonra 2012 filmi komedi filmi olarak geçecek :D

    0|0
    0|0
  • seni t.kerdim. :D

    0|1
    0|0
    • ne dıyorsun kardesım? sorun mu var

    • Hepsini Göster
    • hastasınız..

    • biraz boğazlarım kötü ya saol düşünceli seni. Gerek yok verdiğin tarif aklımda merak etme.

  • Komşu kızı esma çok güzeldin ama bana hiç bakmadn şimdi ise dünyanın sonu geldi sana sözüm taaaaa mk :-)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

Yükleniyor...