Eski sevgilim evimin önüne gelerek sevgilimden ayrılmamı istedi

eski sevgilim gece saat 1 de kapımın önüne geldi ve sevgilimden ayırdı. Bağıramadım gidemedim ayrılmak zorunda kaldım, bana dediği şey başkasıyla çıkmana tahamüllüm yok sana dokunanın canını yakarım oldu. Seviyormu napıyor anlamıyorum kendiside diyor ben kimsenin kapısının önüne gitmem diye ve durmadan seni seviyorum ne olur bir daha seni üzmiceğim konulu mesajlar atıyor dün akşam 20 tane mesaj yollamış senin güvenini ve aşkını kazanmak için herşeye varım ne olur bir şans ver diye napıcağımı bilmiyorum gerçekten boşluktayım ?


0|0
3|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Hor kullanan Bi insan Sana neler yaptırabilir düsünsene Bugün zorla sevglinden Ayırdıysa Yarın başka bişeyi Zorla yapar Ayrılmadan Önce aklı neredeymiş ?

    0|0
    0|0
    • ben ayrılmıştım bu arada çok haklısın

    • Hepsini Göster
    • aynısını bende dedim huylu huyundan vazgeçermiymiş hiç diye de ekledim çooktan vazgeçtim diye mesaj yolladı :/

    • Ona inanmadıgın kanmadııgn için mutlu ol o zmn :)

Erkekler Ne Diyor 4

  • kaldımı böyleleri :D git uzun bir uykuya dal böyle kıroların nesli tükenene kadar uyanma :D

    0|0
    0|0
  • Daha önce neden ayrıldığınızı, önceki ilişkini, yeni ilişkini gözden geçir doğru yolu bulursun.

    0|0
    0|0
  • önce ayıracak sonra da şaka yaptık git barış diyecek gelme kızım böyle tuzaklara..

    0|0
    0|0
  • "eski sevgilim gece saat 1 de kapımın önüne geldi ve sevgilimden ayırdı. "

    ?ayırdı?

    0|0
    0|0
    • ayrılmak zorunda kaldım burdan anlatmaklada olmuyor ki valla olaylar çok karışık

Kızlar Ne Diyor 3

  • Asil soru su: sen kimi seviyorsun ?

    0|0
    0|0
    • ben sevgilimi seviyorum gece 1 de geldi herkes uyuyor mecburen çıkmak zorunda kaldım ve gidemedim arkamdan geliyordu bir an önce gitsin ve babam uyanmadan ayrıldım, attığım mesajıda gösterdim sonra gitti yani bu ayıran kişiyi sevmiyorum :/

    • O zaman sevgiline olanlri bir bir anlat ve barisin. Hatta gerekirse sevgiline soyle eski sevgilinle o muhattap olsun

  • Bu kapiya gelen cocuktan sen mi ayrilmistin ?

    0|0
    0|0
  • Kimi seviyorsan ona döneceksin.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...