Düğün de gelın veya damat çok sıkıştı... Tuhaf ama aklıma takıldı?

düğünde gelının yada damatın ihtiyaccan dolayı sıkışmaası ne zor bi durumdur ya düşünsenıze masada su kola meyve suyu :)) ben sadece su içiicem ikide bir tuvalete gidemem yani bide düğün 3-5 saat gibi bi süree sürecek


0|0
5|2

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 4

  • Ohhooo sen bunu düşünüyorsan gelin ne yapsın üzerinde koskoca gelinlik onu kaldır çorabı indir 3 kişi yardım edecek gelinlik yere sürünmesin sidik midik sıçramasın haline şükret.

    0|0
    0|0
    • en güzeli sadece su içmek oda nadıren boğaz kurumaması için ytoksa oynayamazsında :))ayağa kalkınca daha çokoluyo istekk malum boşlukta hissediyo kendını

    • Sen bu işe iyice adapte olmuş pratik yollar geliştirmişsin şansın bol olsun.

    • aynen arkadasın basına geldı akşam evde düğün bittikten sonra sohbet ederken esıyle konuşmüşlar öyle oda aynı sıkıntıyı çekmış çünkü

  • merak etme gelinle damata tuvalet yasağı yok .

    0|0
    0|0
    • de gelınlıkle yada damatlıkla kalkıp oraya doğru gittin mi tüm gözlerr seni izlicek :)) çekınır ınsann

    • Hepsini Göster
    • beraber değil ya tek tek gitceksın :D

  • İçeceği meyva suyu en fazla 2 bardak.

    0|0
    0|0
  • düğünleri hic sevmem sade sık şirin kır zamanında en fazla iki saat suren sade bır toren muthıs

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 2

  • Ben özellikle tutucam kendimi (Allah gecinden versin) düğünden önce, biliyorsun aklımız ya kaçarken ya zıçarken... belki o son dakika da aklım başıma gelir,olayı bir daha tartarım.

    0|0
    0|0
  • o masaya oturduysan baya bı sıkısmıssın zaten adamım:)

    0|0
    0|0
Yükleniyor...