Eşiniz çeyiz eşyalarını vererek, anlaşmalı olarak boşanmak istedi. Boşanır mısınız?

Kızlara sorum, çok sevdiginiz biriyle evlendiniz, ve de o sizin ilkiniz. Resmi nikahta yaptınız. ve 1 sene sonra, biz anlaşamıyoruz dedi, ve boşanmak istedi. Anlaşmalı boşanalım dedi. Çeyizini eşyalarını verdi geri. Boşanırmısınız?

yoksa bekaretimi vermişim ben diyip, başka şeyler de istermisiniz? ne istersiniz mesela?


0|0
6|0

En İyi Kız Görüşü

  • Beni istemeyeni ben hiç istemem , çektirsin gitsin , bekarete de çok takılmayın bu kadar derim ...

    1|0
    0|0
    • bekarete takılmamayı, şuanda da zaten, bekaret sorunun olmadıgı içinmi bu kadar kolay söylüyorsun.

    • Hepsini Göster
    • Ne çeyizimi vericem hiçbir eşyayı vermem ben , sperm parasımı :D güldürükleme lütfen

    • tamam verme hiçbir eşyayı. erkek adamın eşyaya ihtiyacı yok.

Kızlar Ne Diyor 5

  • O işte bir bit yeniği var ama neyse.Beni istemeyeni istemem.Tek şartım olur oda bir daha karşıma hiçbir şekilde çıkmayacak.Beni arayıp sormayacak.Beni gördüğü yerden uzaklaşacak.

    0|0
    0|0
    • peki, hiç birşey istemiyorsun. ozaman esmi nikah yerine, dini nikah yapmaı kabul edermisin?

    • Hayır.Neden dersen resmi de dini de yapsan herkesin haberi olmak zorunda.Devlet gözündede evli olduğumu ispatlayabilmek için resmiyeti seçerdim yinede.Beni sevmeyenin parasında pulunda gözüm olmaz.Ama o anki ruh halimide bilemem.Canımı yaktıysa benim hakkım olan kısmını belki isteyebilirim.Çünkü evlenirken eşine bir maddi bedel vaad ediyorsun zaten başına kötü birşey gelmesi durumunda.Ama yaşamadan bilemem.

  • Sevdiğim insandan ayrılırken "para" ve "bekaret" gibi şeyleri mi düşüneceğim...

    Bu ben değilim.

    Ayrılmak istiyor madem ayrılırım,üzülürüm de çok...Hiçbir şey bunu telafi etmez.

    0|0
    0|0
    • peki, hiç birşey istemiyorsun. ozaman esmi nikah yerine, dini nikah yapmaı kabul edermisin?

    • Hepsini Göster
    • evliliğin başından soruyorum. evlencegin kişiyle, dini nikahla evlenmei kabul edermisin?

  • Bişey istemem ... Gitmesını istemiyorum zaten o gittiyse hiçbirşeyin önemi olmaz benim için...

    0|0
    0|0
    • ama gitmek istiyo. artık sevmiyo. anlaşamıyorsunuz.

    • Hepsini Göster
    • Tatlım demezdım yoksa dıkkatsizliğime ver...

    • peki, hiç birşey istemiyorsun. ozaman resmi nikah yerine, dini nikah yapmaı kabul edermisin?

  • Ben de ceyizimi geri isterim. Bekaretimi nasil geri verecekmis sorarim.

    1|0
    0|0
    • bekaretini tabiki veremez

    • Hepsini Göster
    • çeyiz hiçbirşeydir bebeğim bekaret herşey ...

    • aşagıdaki orumunda, bekarete takılmayın diyorsun, burda, bekaret hersey diyorsun, aneksenamun. hayırdır?

  • Affedersin donuna kadar alirim bu is oyuncakmi!

    1|0
    0|1
    • Anlaşmalı boşanmam diyorsun yani. nasıl yaparsın?

    • Hepsini Göster
    • sen de mahkemelerde onunla beraber sürünürsün. hem işi zorlaştırman, maddiyat peşinde koşman, zalimlik yapman insanlıga sıgarmı. niye anlayışlı davranmıyorsun?

    • Sen erkeksin anlamazsin bunu insanin gururu kirilir herkesin imkanimi var zalimlik bole yapan erkeklerde sonrada ben dulla evlenmem deyip kotu gozle bakanlarin yaptigi zalimlik bunu bayan olmadan anlaman cok zor dediklerimi dusun

Erkekler Ne Diyor 0

Erkekler görüş yazmamış.

Yükleniyor...