Yürüyüş ile alakali bir sorum var?

Babamın akupunktur uzmanı günde yarım saat yürüyüş yeterli ondan fazlasında vücut yağ depolar demiş. Ama çoğu diyetisyen günde 10 000 adım yürü diyor. Ben kimi dinleyecegim?


0|0
1|9

En İyi Erkek Görüşü

  • Bilimsel olanı dinle derim.

    0|0
    0|0
    • Bilimsel olan hangisi

    • Hepsini Göster
    • Ben kendim karar verirdim, hangisi iyi gelirse. :)

    • Ben bir şey okudum. Yemekten önce yürüyüş yaparsan kilo aldırıyormus . Yemekten sonra yaparsan kilo verdiriyormus. Bilimsel mi acaba

Erkekler Ne Diyor 8

  • Garipmiş

    3Just.

    0|0
    0|0
  • diyetisyeni.. insanlar eskiden günde 10.000 adım atarmış eee eskilerinde daha sağlıklı olduğu malum diyetisyeni dinle..

    0|0
    0|0
    • Yani hani on saat kesintisiz yürümek vücut yağ depolar ama yarım saat çok az bir süre.

    • vücut yağ depolar ne ya spor yapmaktan yürüyüş yapmaktan yağmı depolanır ben 7 yılı aşkın spor yapıyorum temelli yağmıyım ben yani :D :D yarım saat yürüyüşünde az olduğuna kanaat getirdiysen 10.000 adım için neyi bekliyosun daha :)

  • 12 km koşan bir insan olarak yağ bağlama olayına çok şaşırdım.

    0|0
    0|0
  • Koyayım ole akupunturcuya

    0|0
    0|0
  • Yururken yag mi depolanir mantikli dusun ben ne yapicam ya 65 kiloyum 188 boyum var okula eve ise yuruyerek hidiyorum arkadaslarla sahilde geziyorum gumde bir bucuk oko saat belkode daha fazla yuruyorum benim sisman olmam lazimdi?

    0|0
    0|0
    • Her bünye farklı. Sen yağ depolamiyorsun demek ki

    • Ya manyakmisim sen yururken yag depolayan ya da depolamayam bunyemi olur vucut calisiyo sonucta yagida karaciger depolar zaten yanlis bilmiyorsam oralara girmeyelim ama o yurume isi yalan is

  • akupuntur uzmanı saçmalamamış, günlük kalori ihtiyacını aşmayan insan yağlanmaz ki

    0|0
    0|0
  • Ne kadar yürüsen o kadar iyi

    0|0
    0|0
  • Sürekli ve düzenli yapılmalı. Yoksa fayda sağlamaz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • Belki yarım saatte on bin adım atiyorsundur

    0|0
    0|0
Yükleniyor...