Bir kızın sarhoş olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

sizce bir kızın sarhoş olması nasıl birşey erkekler içinde soruyorum saçmalıkmı yoksa başka birşeymi ... ?


2|0
2|26

En İyi Erkek Görüşü

  • Saçmalık mı değil mi, onu düşünmem de; en yakın çorbacının yerini düşünürdüm.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 25

  • sacmalık tabi ki.

    0|0
    0|0
    • niye erkeklerde çok sarhoş olduklarında kendilerini kaybediyo hiç hoş görüntüler çıkmıyo sizinkide saçmalaık o zaman

    • Evet. Zaten ikisi icin de aynı cevap gecerli. Ben sadece kızlar ya da erkekler demedim ki

  • avdaki bir erkek için bulunmaz fırsat... bkz. nuri alço

    0|0
    0|0
  • kadını erkeği yok bunun. sarhoşluğu nerede ne şekilde yaşadığı önemli. bir erkek de sarhoş olduğunda saçmalayabilir. ama dozunda olduğunda herkes herşeyi yaşayabilmeli

    0|0
    0|0
  • biz nasıl sarhoş ederiz diye kafa yorarken sen direk sarhoşu öne sürüyorsun..

    daha ne diyeyim, aslanın pusuda su içen ceyalnı beklemesi...

    0|0
    0|0
  • Başka bişey :P :D

    0|0
    0|0
  • Bir insanın sarhoş olması rezillik olabilir anca saçmalık olamaz :)

    Not: Sarhoş, ayık farketmez içmek isteyen içebilir .

    0|1
    0|0
  • Şaçmalık değil ama ben hoş bulmuyorum. Bana itici geliyor...

    0|0
    0|0
  • her insan için kendi limitini bildiği sürece sorun olmaz

    ayrıca hatırlamıyorum diyenler inandırıcı gelmiyor

    sadece hatırlamak istemiyorlar, zamanında ben de çok içtim fakat ne yaptığımı kendimi her zaman hatırladım...

    0|0
    0|0
  • içmesini bilmiyorsa içmesin yanıma yakısmıyor içmesini bilmeyen hatun

    0|0
    0|0
  • saçmalık deyil de kız erkek farketmez

    kendilerini kaybedene kadar içerlerse rezil görüntüler çıkıyor ortaya

    buda hiç yakışmıyor bence

    0|0
    0|0
  • İcki icmem sevmemde ama evde hafif cakırkeyf bir bayan cekici geliyor aşırısına karşıyım

    0|0
    0|0
  • Saçmalık...

    0|0
    0|0
  • Yanında güvendiği biri varsa sıkıntı yok

    1|0
    0|0
  • saçma birşeydir

    çünkü sonu istenmeyen şeylere yol açabilir

    0|0
    0|0
  • itici geliyor.

    0|0
    0|0
  • kusmadığı sürece sıkıntı yok

    0|0
    0|0
  • bir erkeğin sarhoş olmasından bir farkı olmadığını düşünüyorum

    0|0
    0|0
  • abartmadğı sürece sorun yok ayrıca hiç mi sarhoş görmedik

    0|0
    0|0
  • asla ciddi bişeyler dusunuemem mesela

    0|0
    0|0
  • tabikii saçmalıktan başka bişey değil

    0|0
    0|0
  • pek yakışmıyor

    0|0
    0|0
  • sarhoş kızla hiç uğraşılmaz hele hepten kendini kaybedip yaklaşmaya çalışanlar sıkıntılı oluyo

    0|0
    0|0
  • çok saçma çok

    0|0
    0|0
  • sarhoşluk doğal bir haldir

    0|0
    0|0
  • saçmalık değil ama sarhoşken kendini koruyamassa ayak üstü götürürler yani

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • çirkin ayakta duracak kadar içmeli yakışmaz bir bayana

    0|0
    0|0
  • Hayatımda 2 kere sarhoş oldum bayılmışım sonrasını hatırlamıyorum ikincim ve sondu.. Rezillik yaww

    0|0
    0|0
Yükleniyor...