İlk Xper puanınızla ne aldınız?

Ben kitap almaya niyetlendim ancak mudodaki eldiveni görünce pişman oldum keşke hepsiburada çekini almasaymışım diye :)

Sizler ilk xper puanınızla ne aldınız?

Güncellemeler:
Msj cektım yonetıme almadım hepsıburadayı gerı yuklendı puanlarım :3 Eldıvenı alıcam ben eheheh :3

0|0
514

En İyi Erkek Görüşü

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 13

  • valla yakın bi erkek arkadasa pembe kızlar soruyor tişörtü almıstm :D baya eglenceliydi gülmekten yere yatmıstık :D

    0|0
    0|0
  • hiç birşey almadım almaya xperim yetiyormu bilmiyorum bile yetsede alacağımı sanmıyorum parası neyse veririz :D:d

    0|0
    0|0
    • Hayat sana güzel :3

    • Hepsini Göster
    • bizim yaşımızdaki çoğu insan öyleki ne var bunda hayat hep değişime gebe kafaya takacak birşey yok tek farkımız sen alışveriş seversin ben değilim :)

    • Uzun uzun tartısmaycagım

  • ilk xper puanımı çerçeve yapıp duvara astım

    0|0
    0|0
  • Hiç bişy almadım :(

    0|0
    0|0
  • Daha hiç siftahım yok.

    0|0
    0|0
  • günün sorusuuu alcammm ;) henüz bişey almadım

    0|0
    0|0
  • nasıl ya bişiler mi alabiliniyo xper puanla salakça bi soru oldu ama

    0|0
    0|0
  • silinen tüm hesaplarım dursaydı eğer en expert olmuştum çoktan hunharca harcıyodum puanları

    0|0
    0|0
  • Daha bir şey almadım. Xperlerimi bağış için saklıyorum şuan;)

    0|0
    0|0
  • Gençler bu exper puanı 150 cevap vermeme rağmen hala 20 yardım edermısınz?

    0|0
    0|0
  • valla bişi almadım daha :)

    0|0
    0|0
  • İlk hesabım şu an olsaydı, koleksiyonuma bir otobis maketi almıştım. :\

    0|0
    0|0
  • Biriktiriyorum ben Ferrari alıcam :)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 5

Yükleniyor...