Sabah kalktınız ve güneş batıdan doğuyor ne yaparsınız?

mayalara inanmıyorum ama kıyamet nasılsa kopacak sabah kalkıyosunuz ve güneş batıdan doğuyor akşam ezanı ile kıyamet kopacak günlerden cuma ne yaparsınız?

Güncellemeler:
bence bunun cevabı yusuf yusuf ve yusuf yusuftur

0|0
19|20

En İyi Kız Görüşü

Kızlar Ne Diyor 18

  • üff çok kötü bi gün olur :/

    0|0
    0|0
  • Ya ortaya bir yumak atıyorlar insanoğlu da ne güzel kedi gibi yuvarlayıp duruyor.

    Kıyamet kopacağı ayeti yeni mi indi haberimiz yok..

    Kıyamet asırlar öncesinden bildirildi ama, eminim bu kadar konuşulmadı, düşünülmedi.

    Kıyamet kopacak arkadaşım öyle veya böyle zaten senin ölümün senin kıyametin..

    0|0
    0|0
  • Kıyameti göreceğime inanmıyorum.<Yine de şüphesiz gaybı Allah bilir.

    0|0
    0|0
  • :) güncellemen doğru. ben ailemin yanında olmak isterdim ve bol bol tövbe ederdim. kabul olurmu orası muamma ama yapacak birşey yok yusuf yusuf:D

    0|0
    0|0
  • tövbe ederim napcaammmm :D

    0|1
    0|0
  • direk abdest alıp namaza durmak gerekiyormuş ve dışarı bakmamak gerekiyormuş

    1|0
    0|0
  • aa güneş batıdan doğuyo ilk defa böyle bişey gördüm diyip camı kapatırım günlerden cuma hangi dizi başlıcak acaba diye tv ye geçerim (:

    0|0
    0|0
  • Yattğın yerde güneş batıdan doğacak ve kıyamet kopacak uyur gibi öleceksin. Sanki böyle konuştun.

    Çoğu insan farkında bile olmaz bence, medyadan vs duyarlar yada başkalarından.

    0|0
    0|0
  • Korkunu ecele faydası yok :))

    0|0
    0|0
  • Altıma sıçarım

    0|0
    0|0
    • böyle bir şey olması imkansız çünkü daha deccal çıkıcak ortalıgı katıp karıştırıcak bi baş belası gelicek Hz İsa gökten geri yeryüzüne inicek Hz Mehti a.s zuhur edicekte insanlıgı bu baş belasından ancak kurtarıcaklar daha bayagı bi şenlik var dünyada yani arkadaşlar hiç endişelenmeyin ama bunlar olup yaşandıktan İsa Peygamber ve Mehti a.s da vefat ettikten sonra harbi korkun çünkü dünya hayatı fesedilicek sonlanıcak ama daha var o yüzden endişeye gerek yok

    • ayy ne kadar rahatlattın beni anlatamam :D

  • ilgnççç hani alamaetlerden sonra kopacakdı diye düşüncelere dalarım..

    0|0
    0|0
  • Son 2...

    0|0
    0|0
  • Allah korusun :S düşünmek ıstemıyorum

    0|0
    0|0
  • Yonleri hep karıstırıyorum :-)

    0|0
    0|0
  • En azından görmüş olurdum.

    0|0
    0|0
  • ben bunu rüyamda görmüş dehşetle uyanmıştım..ama az yaşa çok yaşa akıbet gelecek başa diyorum.

    0|0
    0|0
  • Gunes neremden doguyor pek dikkat etmiyorum.

    0|0
    0|0
  • Kıyamet alameti.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 20

  • O saatten sonra yapılan sevabın tövbenin kabul olmayacağı söylenir, peki günahın hükmü var mı--- bunun felsefesini yaparım...asdada

    2|0
    0|0
  • batıya giderim. nasıl olsa güneş oradan doğuyor.

    0|0
    0|0
  • mayalar aklıma gelir hemen...

    0|0
    0|0
  • batımı doğumu bilmiyorum ki ://

    offf bu mevsimde güneşi görmek ne güzel der, camı açar ve uyumaya devam ederim..

    1|0
    0|0
    • güneşin her zaman ki doğduğu yyönden ters istikametini düşünüp şettirdim bende

      bende yönümü bilmiyorum

      şimdi güneş odama sabahları vuruyo benim tamda karşımdan demek ki burası doğuya tekabül ediyo eğer güneş vurmazsa (şuan sadece aydınlık var güneş yok) güneş batıdan doğru dicem oda salona tekabül ediyo ee ozaman şuan güneş yok ya batıdan doğduysa?

    • kendimi kendimden çıkarsam 0 kalmazz bu matematik bizi kandırıyorr hocammmm dırımmm dırımmm:)

  • Gerçeği söylemek gerekirse, güneşin tersten doğduğunu farketmezdim bile

    0|0
    0|0
  • aa ne hoş

    0|0
    0|0
  • Güneşin batıdan doğduğunu farketmezdim ki :D

    0|0
    0|0
  • işim yok da güneşin doğuş-batış yönüne mi dikkat edeceğim? hayatta dikkat etmem. bi'şey yapmam bir gün öleceğiz zaten... :)

    0|0
    0|0
  • Eşhedüenlailaheillalllah ve Eşhedüenne Muhammeden Abdühü ve Resulüh.

    0|0
    0|0
  • Ypılacak pek birşey kalmamış

    yüce rabbim yanına çağırıyor alemi

    1|0
    0|0
  • Çay Demler Geri Sayım Yapardım...:) Fotoğrafını Çekmekte Fena Fikir Değil...:)

    0|0
    0|0
  • Lan gene çok geç uyanmışım derim...

    0|0
    0|0
  • geri yatarım

    0|0
    0|0
  • yapacak bişe yok o saaatten sonra dua kapıları kapanıyor

    0|0
    0|0
  • batsın ulen bu dünyaa...:(

    0|0
    0|0
  • ozaman kıyamet kopmuştur

    0|0
    0|0
  • zaten bence pek bişey yapacak bi ben olmaz sanırsam :)

    0|0
    0|0
  • İzlerim işe gitmem evde takılırım ks ye girerim

    0|0
    0|0
  • İşte bunlar hep küresel ısınma der işime devam ederdim

    0|0
    0|0
  • Muhtemelen batıdan doğduğunu farketmezdim.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...