Erkek neden meme yapar ya?

Çok itici asdfghjklşiasdfghjklşiasdfghjklşi 😂😂


0|0
7|24

En İyi Erkek Görüşü

  • meme dediğin göğüs kasıysa sizinki gibi içi kuyruk yağı olup lömbür lömbür sallanmıyor, içi kas fibrilleriyle dolu sert, zırh gibi bir şey oluyor ;)

    0|2
    0|0
    • Hahaha beğendim bunu 😂 güzel savundun kendini ;)

Erkekler Ne Diyor 23

  • sebepleri çok farklıdır.

    biri genetik hormonal bozukluktan büyür
    diğeri gdo lu hormonlu gıdalardan kaynaklıdır.
    diğeri spor salonlarında kas yapacam diye alınan tozlar ilaçlar iğnelerden kaynaklıdır.

    kısaca iticidir erkekte meme. tamam kaslı dolgun olanlar hariçta diğerleri iticidir.

    0|0
    0|0
  • www.google.com.tr/search

    Sen bu göğüse ''MEME'' diyosan çok yanlış yerdesin.

    0|0
    0|0
    • hazır link attım diğer fotoğraflarada göz göz gezdirirsin şimdi dayanamassın :D

  • valla benim gibi yer yer şişersen yaşta geçince ergen kız memesi gibi oluyo ki birileri beüenmiş beğenmemiş hiç umrumda değil çokta fifi yani

    0|0
    0|0
  • Değişik fantezi demek ki

    0|0
    0|0
  • Spor yapmadığından dolayı anlamazsın, herkesin kendisine göre bir planladığı şey var, o adamda hayatında farklılık olması için kas yapıyor, spor yapıyor. Kendi hayat zevki ve görünüşün güzel gözüktüğünden dolayı yapılıyor.

    0|0
    0|0
    • Anladım. Ama bende spor yapıyorum.
      Peki sence kadında kas olmalımı

    • O zaman kusura bakma, spor yaptığını bilmiyordum :) Kas olmalımı, aşırı değil fakat olmalı, benim için hiç sorun olmaz. Büyük ihtimal neden sorun olmaz, bende sporcuyum ve anlarım bu yüzden olmaz... :)

  • Yoo yapmıyoruz

    0|0
    0|1
  • Meme out omuz in

    0|0
    0|0
  • yapmıyorum

    0|0
    0|0
  • meme derken göğüs kası mı

    0|0
    0|0
    • Hahhaha evet 😂

    • Hepsini Göster
    • ama sade kol kası da çok yetersiz olur
      düşünsene göğüs zayıf kol şiş

    • Yani bilemedim. Ama çok kötü durmaz

  • Baktık sizden hayır yok

    0|0
    0|0
  • Zevkine.

    0|0
    0|0
  • buji mi bu meme yapsın

    0|0
    0|0
  • süt baba olmak için m. l :D

    0|0
    0|0
  • Bence de anlamam

    0|0
    0|0
  • Boğazlarına düşkün oldukları için sanırımmmm :)

    0|0
    0|0
  • Meme ne ki? Kas o kas :)

    0|0
    0|0
  • Ne memesi ya Erkekte göğüs , Kadinda meme olur

    0|0
    0|0
    • Ben onada meme diyorum, bazen memeyede göğüs deniyor

  • Bende var kız arkadaşımla yalaşıyoruz hep o beni. Ben onu 😊

    0|0
    0|0
  • Meme derken?

    0|0
    0|0
  • aynen tıksınc :) bayanda fena tbı

    0|0
    0|0
  • Sana göre işte..

    0|0
    0|0
  • meme her erkekte var

    0|0
    0|0
  • Çok itici vala bende sevmiyom Xd

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • gogus kaslari dehset seyler de ondan

    0|0
    0|0
  • erkeklerde memeli canlılar

    0|0
    0|0
  • onlarin da zaten var ki? sadece kucuk kas yapinca ortaya daha cok cikiyor. bunda kotu birsey yok.

    0|0
    0|1
    • Bana gereksiz geliyor. One bayanlara özenmek gibi

    • Hepsini Göster
    • Saçma işte. Ne gerek var göğüs kasına. Uğraşıyorlar boşu boşuna

    • ben hayatimda diger yerleri kasli birtek gogus kasi olmayan erkek gormedim.

  • Basur memesi mi.

    0|0
    0|0
  • Buyrun beyler soz sizde :D :D

    0|0
    0|0
  • çok hoş ölürüm

    0|0
    0|0
  • aynen

    0|0
    0|0
Yükleniyor...