Çocuğunuzun sizden farklı bir dine inandığını ya da hiçbir dine inanmadığını öğrenseniz tepkiniz ne olur?

Çocuğunuzun sizden farklı bir dine inandığını ya da hiçbir dine inanmadığını öğrenseniz tepkiniz ne olur?

Yıllarca kendi dininize göre yetiştirdiğiniz çocuğunuz bir gün gelip size bu dine inanmadığını farklı bir dine inandığını ya da hiçbir dine inanmadığını söylese ne yapardınız?

Kimse üzerine alınmasın,soru neyse odur.


0|0
24|30

En İyi Kız Görüşü

  • İster ateist, ister gay, ister lezbiyen... ne istiyorsa onu olsun.Hiç birşey söylemem.Sadece insan olsun, insan gibi davransın yeter.Düşüncelerine asla karşı gelmem.Belki onun inancını ve benim inancımı oturur tartışırız ama asla ona "Müslüman olacaksın!" demem.Kendi seçimi...

    2|0
    1|0

Erkekler Ne Diyor 30

  • 18 yaşından sonra özgür istediği inanca sahip olabilir kendi bulsun anlasın eğriyi doğruyu yamuğu beşgeni hipotenüsü hipotalamusu !

    "hipotalamusu" ? kesişimini ya da birleşimini olsun o kısım . Gene abuk subuk oldu ama olsun artık o kadar .. Sonuçta sen şuna tap tapma kafasını yaşatmak onu tam tersine iter durumu olabilir önüne bütün şıkları koyarsın gerisi ona kalmış zaten inanç dediğin böyle bişy olmalı değil mi azizim ..

    1|0
    0|0
  • Bizimle birlikte aynı sofrada oturmasına izin vermez, günde de üç kere hortumla döverdim.. :))

    5|1
    1|0


  • Müslümanım ve hiç bir tepkim olmaz. Ve bir çok farklı dine, inanca ve ateist vb. inanca inan arkadaşım var. Sonuna kadar da saygı duyuyorum...

    1|0
    0|0
  • hoşuma gider. oturur niçin inandığı ya da inanmadığını sorarım. inanç konusunda özgür düşüncelere sahip bi evlat yetiştirdiğimi görür kendimle gurur duyarım

    2|0
    0|0
  • Bunun temel sebebine bakarım herkes kendi çocuğundan meshul bu yüzden de ona doğruyu göstermeye çabalarım.

    2|0
    0|0
  • Bir kere öncelikle ben yetiştirmem, kendisi yetiştirsin kendisini. Haydi diyelim annesi yetiştirdi bir şekilde etkilendi vb, sonradan inancını değiştirse de hiç bir tepkim olmaz

    1|0
    0|0
  • Aklı ermeye başlayınca kendisi sorgular, araştırır, düşünür, taşınır hayatı nasıl algılamak istiyorsa, varlığını nasıl anlamlandırıyorsa, ona göre inanır yaşar vs vs.

    1|0
    0|0
  • peygamberimizin hoşgörüsünü hatırlatmak yeterli olacaktır. Müslümanlıkta zorlama yoktur, herkes Allah karşısında kuldur, biz ayrım güdemeyiz. ayrımını mahşer gününde kendisi yapacaktır zaten. bize saygı duymak düşer.

    1|0
    0|0
  • Tüm ilgimi ona çeviririm.Onu öyle yada böyle yaşadığım dinime geri çevirirdim.İnsan bile bile evladını ateşe atamaz.

    0|0
    0|0
  • isterse dondurmaya tapsın...kuzum yaaa o benim...

    gerçi olcak daha ama olsun,kuzum işte..

    1|0
    0|0
  • başka bi dine geçmesi hadi gene neysede(başka bi din dediysemde öyle puta ineğe falan tapmayı kastetmedim) inaçsız olması sadece çocuğumda olsun olmasın mal mısın derim ya

    0|0
    0|0
  • ben müdahale ederdim söz konusu din ise ederim de

    1|0
    0|0
  • babası gibi allahsız olmalı.yoksa reddederim onu ! ! !

    0|0
    0|0
  • ne diyebilirsinki. hiçbirşey. umarım iyice araştırmıstır diye temenni ederim

    1|0
    0|0
  • O sıpaya ne yapsak fayda etmez artık ^^

    0|0
    0|0
  • Soruyu okuyunca aklıma bu soysuz hain geldi link

    1|0
    0|0
  • zorla Allahın varlıgına birligine inandıramamki onu, onu islama yönlendirmek için elimden geldigince çaba gösteririm gerisi ona kalmış

    1|0
    0|0
  • son cümle hasan cemal'in "kimse kızmasın, kendimi yazdım" kitabı başlığına benzemiş.

    soru için de, hayırlısı olsun derim.

    0|0
    0|0
    • Ben daha çok,kimseyi dürtmüyorum bana saldırmayın demeye çalıştım.

    • farkettim :) ama ahali KS olarak biz saldırmayı çok severiz ama kırmızı balonu, "dur" trafik sinyalizasyonu olarak algılayıp, durabiliriz :)

    • Bu soruyu gizli sormamamın nedenlerinden birisi bu işte.Hem kendimi gizlemedim hem de kendini gizleyecek olanlara fırsat vermedim.

  • Çok kötü olurdum.Doğru anlatmak için elimden geleni yapardım.Hangi dine inanıyordu?

    0|0
    0|0
    • Senin dinin dışında bir din ya da hiçbir din.Senden farklı bir görüşte.

    • Onun düşüncesinin yanlış olduğunu anlatırım,eğer beni dinlemiyorsa çok değer verdiği kişileri araya koyarım.

  • çocuklara kimse zorla bişey yaptıramaz,onlarla çok iyi geçinmek gerek anne ve baba olmak baya zor özellikle 12-18 li yaşlarda

    0|0
    0|0
  • yaa sorun olmaz ben kimseye napicagini demek istemiyorum ama capulcu falan olmaya karar verirse bilsinki dogmamis sipa ben vururum onu evde gitmeden

    0|0
    0|0
  • yapacak bir şey yok üstüne gitmekle bir inancını değiştiremezsin,zaten dinimizde kabakuvveti yasaklıyor

    0|0
    0|0
  • anlayışla karşılar.çeker bir köşeye usulünce kouşurdum

    0|0
    0|1
  • sorunu kendimde arardım.. çocukta suç yok :/

    0|0
    0|0
  • kendi seçimi

    0|0
    0|0
  • kafasini kirarim.essekoglu essegin

    0|0
    0|0
  • Kendi bileceği iş olduğunu söylerim. Karışmam zaten.

    0|0
    0|0
  • Tekme tokat dalarım;)

    0|0
    0|0
  • islamı seçmesi için uğraşırımm başka elimden ne gelir ki

    0|0
    0|0
  • Uçarak kafa atardım =D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 23

  • Kizmaya hakkim olabilecegini zannetmiyorum. Sonucta karnimdan ciktigi andan itibaren benden bagimsiz ve ayri bir insan olacaktir o. Ve kendi kararlarini kendi vermesi gerekecektir / verecektir yeri gelince. Dogru olani anlatirim, o kendi dogrusuna inaniyorsa eger yapacak birsey kalmaz artik..

    1|0
    0|0
  • takilsin.

    1|0
    0|0
  • Düşünebilmesi hoşuma bile gider.

    1|0
    0|0
  • İstediğine inanıp, inanmamakta özgür. Ben onun yanında olurum her zaman.

    1|0
    0|0
  • Diyebilecek birşeyim kalmaz ki...

    Neticede ben üstüme düşeni yapmışım, evladım olduğu gerçeğini değiştirmez..

    1|0
    0|0
  • onun hayatı benim çocuğum diye bana uymak zorunda değil

    1|0
    0|0
  • Baştan kendi dinimi öğretmeye çalışmazdım zaten ama diyelim ki yapmışım öyle bir şey, anlayışla karşılarım farklı bir birey o da sonuçta. Ona ne doğru geliyorsa o dine inanmalı ya da hiç inanmamalı. Kendi inancımı zorla dayatmam kimseye.

    1|0
    1|0
  • Yıllarca kendi dinime göre yetiştirmem. Saygım sonsuz.

    1|0
    1|0
  • ismail yk dinleyen çocuğa vivaldi,frank sinatra dinletmeye çalışmam

    ne seviyosa onu dinlesin

    1|0
    0|0
    • ahah ilgileri belirleyen yaşantılardır bi çocuk durduk yere vivaldi sevmez ya da durduk yere ismail yk dinlemez ama her çocuk gagnam style sever o ayrı sjdhaklkdfjshlk

  • Benden alacağı bir din yok,kendisinin bileceği bir şey...Karışmam.

    1|0
    0|0
  • karışmam ancak benden alacağı bir dini durum yok zaten

    benim gibi pagan olursa o ayrı tabi <3

    1|0
    0|0
  • Ben anlatacağımı anlatır, söyleyeceğimi söylerim gerisi onun bileceği bir şey, zaten birey olmuştur kendi dinini seçtiğine göre, ben dövüp sövsem sanki vazmı geçer! Kötü olduğumla kalırım

    0|0
    0|0
  • Onun kararını değiştirmeye çalışırım napabilirim ki başka.

    0|0
    0|0
  • cevresinde bu sekil arkadasları vardır eqer hala süpheleri varsa onlardan UZAKLASTIRIRIM kesinlikle karar verdi ise de konusur ikna ederim.

    0|0
    0|0
  • Bilinçli yetıstıremedıgıme uzulurdum

    1|0
    0|0
  • Nedenini sorarım,mutlaka sebebi olmalı.

    0|0
    0|1
  • yaşına bağlı

    0|0
    0|0
  • bunun olmaması için dua etmek gerek..olduktan sonra tepkimin bir önemi yok.

    0|0
    0|0
  • kendi bilir. zorlamam.

    0|0
    0|0
  • ben bu konuda çok pozitif olamam sanırım.epey üzülürdüm.ama nedenini öğrenmek lazım.

    0|0
    0|0
  • Her koyun kendi bacağından asılır, ben gerekeni yaptım doğru olanı söyledim.

    0|0
    0|0
  • herhangi bi dine inanırsa ona kıçımla gülerim .

    0|0
    0|1
  • Yeteri kadar dini bilgi öğretemedim deyip kendimi suçlardım.

    2|0
    1|0
Yükleniyor...