Şöyle bakan bir adama karşı nasıl futbol oynayabilirsin ya ben korktum :/ ?


Şöyle bakan bir adama karşı nasıl futbol oynayabilirsin ya ben korktum :/ ?
Şöyle bakan bir adama karşı nasıl futbol oynayabilirsin ya ben korktum :/ ?


0|0
3|17

En İyi Erkek Görüşü

  • http://i.hizliresim.com/n7XJP1.jpg böyle bir adama karşı oynamissiniz siz korkmayın 😂😂

    0|0
    0|0
    • Ben takım tutmam ama bu maç fener çok üstündü bana göre. Galatasaray iki tane ceza sahası dışından gol buldu

    • Hepsini Göster
    • Feneri savunmuyorum her maç üstün oynuyoruz diyorsun :D

    • Genelde diyorum okuma problemin var sanırım 😂

Erkekler Ne Diyor 16

  • Korkunun ecele faydası yok

    0|0
    0|0
  • Korkulcak bir tarafı yok bence.

    0|0
    0|0
  • Nani den korksaydık dam ba ba adına besteler yapmazdık.

    0|0
    0|0
  • #R. v. p gelsin kanka gör sen yakicaz bu sene #Fenerbahçe

    0|0
    0|0
  • Ben her türlü oynardım sırf bununla kavga etmek için durmadan faul yapardım

    0|0
    0|0
  • ..:-)

    0|0
    0|0
  • Xavier'i araştır bide :D

    0|0
    0|0
  • uzaktan :)

    0|0
    0|0
  • Korkunc bakiyor ama tinlamazlar onu :D sende korma

    0|0
    0|0
  • Aynen 😄😄 ona bakarsan sabri de kendi kendine çalım atıyor diye gülmekten oynayamayan oyuncular var

    1|0
    0|1
  • Fos.

    0|0
    0|0
    • Bunu United'a gittiğinde chelsea taraftarları da diyordu. Yıllar gösterdi icraatları ile :)

    • 3 yildir dususte kendisini cok yakından takip edenlerdendim. bir turlu süper yildiz olacak patlamayi yapamadi aksine 3 yildir her sene gectikce geriliyor. manu mal mi biraksin?

  • ne alakası var mk gözle mi oynaanıyo futbol
    salak salak konuşmayın

    0|0
    0|0
  • korkun zaten

    0|0
    0|0
  • Kaldır şunu zaten 3 yildiziniz var bir de orda 2 si görünmüş

    0|0
    0|0
    • Ben takım tutmam

    • Hepsini Göster
    • Objektif bir gözün söylediği lafları neden yedirememe durumu var sizde?

    • Bacım ben sana yanlış bişey söylemedim ki feneri tut dedim ne alaka objektiflikle?

  • kralı gelsin topu pis oynarım :D ama futbolcu olmak kısmet olmadı

    0|0
    0|0
  • Düştüğü duruma üzülüyor..

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

Yükleniyor...