Arkadaşlar beğendiniz mi Galasarayımızı?

galatasaray feneri yendi evet yendi ama oynadığı futbola ne diyorsunuz düşünün barcanın bize çıktığını nolur sizce..


0|0
1|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Sahada kötü oynayan bir Galatasaray ve ondan çok daha kötü oynayan bir rakip vardı. Bu maç 3 puan almak maçıydı. Ancak eleme usülüne göre maç olduğu zaman çok daha farklı bir Galatasaray olacaktır diye düşünüyorum.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • 2 takımda iyi oynamadı

    1|0
    0|0
  • Valla sağımız solumuz belli olmuyor. Feneri dahada ezerek yenseydik daha iyi olurdu ama buna da şükür.

    1|0
    0|0
  • maçtan önce yüzde yüz kazanacak diyen fenerlilerin haline cok üzülüyorum ben gs kazanacak dedim ve 10bin lira iddaa kuponu yaptım hamitin direkten dönen şutu gol olsaydı herşey dahada farklı olabilirdi maç bizim hakkımızdı nitekim öylede oldu

    0|0
    0|0
  • barcayı bız 22 kısıde cıksak yenemeyız o adamlar farklı bı se oynuyo bızım oynadıgımız eger futbolsa

    0|0
    0|0
  • İki takım da dün iyi değildi, sadece Galatasaray kötünün iyisiydi...

    1|0
    0|0
  • Galatasaray savunmayı düzeltmesi gerekiyor. Danny ile olacak iş değil, Önde olsak bile rahat bir maç izleyemiyoruz,

    0|0
    0|0
  • biz bu sene büyük maçlarda iyi oynuyoruz

    barselona da çıksa oynarız

    yenmekte var yenilmekte ama

    avrupa da iyiyiz

    0|0
    0|0
  • İyi maç degildi hele su yabanci oyunculat hele hele sanki cok lazim ,gsde oynayan burak altintop selcuk sahin di su melo mudur nedir cok artistlik tasliyor

    0|0
    0|0
  • elimizden ucuz kurtuldularr.. 2 golu de hediye ettik resmennn.. mutlaka o fark kapanacaktır ;)

    0|1
    1|1
  • ne GS nede FB mevcut kadro ve oynadıkları futbol ile çok ileriye gidemeyecekler bu aşikar...

    0|0
    0|0
  • Güzel oynamadı ama yendi

    0|0
    0|0
  • onu barca dusunsun

    0|0
    0|0
  • Bırakın FB yi GS yi futbol insanları uyuturken(sadece o işe odaklatırken) düşmanlarınızın kendi projelerini rahat bir şekilde gerçekleştirmesi için kurulmuş bir spor dalıdır.

    1|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 1

  • gs suprızlı takım bılmıorm bısey dıemıorm ama gs bı yana dunya bı yana mesela sun en cok buraktan melodan umıtlıydım olmadı bekır le selcuk atttı allahtan bekır vardı saol bekırcıgım:P

    0|0
    0|0
Yükleniyor...