Yarın gitmeli miyim ?

ben sinirlenince hep bağırıyorum babamda buna çok kızıyordu bi daha yapma diye beni uyardı bende bugün regl oldum ve çok sınırlıydım unutup bağırdım.geldi vurdu bi tane ve yarın git bu evden istemiyorum seni dedi sizce yarın eşyalarımı toplayıp gitmeli miyim ?


0|0
9|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Bırakmayacagını bildiginden boyle dusundugun çok açık ve , haksız oldugunu da bile bile hareket çekmek yerine , oturup davranışını değistirmeyi planlarsan bir daha boyle tatsız cıkıslara sebep olmazsın .

    Samimi olsaydı su an git derdi zaten , sabaha kadar aklının basına gelecegini dusunmus adam, ama sen gene aynı sımarık eda ile istersen bilinmez risklerin kucagına macera da olur diye kendini atabilirsin. Ayaklar senin sonucta , ama yasayacaklarının hesabını da simdiden vermeye basla kendine derim :)

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • Nereye gideceksin? Varsa gideceğin sağlam bir yer, hiç durma. Ancak baban sahi ilginçmiş, insan evladını böyle uçuk kaçık şeylerden kovar mı, garip.

    0|0
    0|0
  • Kesinlikle evi terketmelisin. düşünsene artık ömür boyu hürsün, kızan yok karışan yok. Gerçi biraz zorlanabilirsin hayat mücadelesi diyoruzya.. E şimdi sen hangi işe girsen patron isteyecek, birde kalacak yer yok dersen Alllllaaaaahhhh... değmeyin patronların keyfine :) Tabi bu işin sonu karaköyde falan biter ama olsun sonuçta hürsün değil mi :)

    0|0
    0|0
  • elbette hayır sakın öyle giderim başımın çaresine bakarım diye düşünme şuan konuşma ama sakinleştiğini düşündüğünde baba bu aralar pek iyi değilim özürdilerim de elini öp ;)

    0|0
    0|0
  • sen evi terkedip giden kızların ne yola gittiklerini sonlarının ne olduğunu biliyormusun babandır kızarda döverde sinirlenmiş söylemiş olur böyle şeyler evide terketme yazık olur sana

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • hayır gitmemelisin. onurlu ve gururlu bi ruh hali takın, affet kendini. o kadar da kötü bişiy yapmadın. ev senin evin.

    0|0
    0|0
    • ve yani özür falan da dileme. kim kimi kovuyo ya? öyle kolay mıymış?

  • Evden gidip ne yapacaksın ailen onlar senin bence gitme otur sakinleş bi . Sonra gitmemeye karar verirsin zaten. Bence kendini kontrol etmeyi öğrenmelisin.

    0|0
    0|0
  • Pardon ama o nasıl baba ya ? Kız bağırdı diye hanqi cesaret hanqi hakla seni açık açık evden kovabilir ? Hiç biyere qitme bence mümkünse o adamlada muattap olma üvey babanmı ?

    0|0
    0|0
  • Bence de güzendiğin bir arkadaşın veya akraban varsa bi kaç gün uzaklaşıp ayrı kalmanız sağlıklı olur.. Düşünme payı bırakınca daha kolay çözülür sorunlar, özlem ve pişmanlık ilaç gibi gelecektir. Sakın bir delilik yapıp saçma sapan bi şey yapma.. :)

    0|0
    0|0
  • git tabii kide,kaç hemen o ne öyle

    0|0
    1|0
  • Güvendiğin yakın bi arkadaşında 3 gün kal. Zaten baban dayanamaz arar.

    0|0
    0|0
  • git güvendiğin bir yere dakkasın da ararlar :D baba yüreği dayanamaz.

    0|0
    0|0
  • hayır saçmalama baban sinirle söylemiştir onu sen bi kızsın gidipte nerede kalıcaksın git babandan özür dile durumu anlat

    0|0
    0|0
  • Kalabileceğin bir arkadaşın varsa 2-3 gün uzaklasabilirsin ama tamamen degil.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...