Elleri soğuk olanın kalbi sıcak olurmuş dese size iş attığını mı düşünürdünüz beyler?

Evet beyler bu soru size gelsin

hoslandınız kız sizin yanınızda :elleri soguk olanın kalbi sıcak olurmuş dese size iş attığını mı düşünürdünüz beyler?


0|0
0|10

En İyi Erkek Görüşü

  • kızların aptal aptal sözleri ve tripleri olduğu için şimdi evet öyle desek

    seni kardeşim olarak görüyorum hiç o gözle bakmadım diyecek...

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Bu cümle ile erkeklerin fesatlığı aklına geliyorsa, erkekler daha masummuş. El insaf, yakında havada uçan erkek kuştan bile işgilleneceksiniz.

    0|0
    0|0
    • hayır fesatlıktan söz etmiyorum acaba hosuna gidermi diye düsünüyorum?

    • İş attığı farklı, hoşuna gitmesi farklı. Neyse, şayet eller soğuksa elbette hoşuna gider.

  • eğer ellerimin soğukluğunu önceden farkedipte öyle söylüyorsa evet düşünürdüm :)yoksa rastgele öyle bir cümle kurması çok zor çok

    0|0
    0|0
  • Aklıma eski ünlü söz gelirdi hemen. Elin buz gibi karpuzla biten. Bende karşılık olarak onu söylerdim

    0|0
    0|0
    • ahaha elim buz gibi olsada karpuz olan bisey yok bende :) tesüff yani.

    • Hepsini Göster
    • benim ellerim soguktur hep :/ ne kadar ısınsamda onlar ısınmıyo malesef.

    • Aynen öyle benimkilerde soğuk kansızlık falan diyorlar bir kliniğe gitmeyi düşünüyorum. Normal günlerdede öyle .

  • zmaan ve ortam nasıl söylendigi önemli :)

    0|0
    0|0
    • 3 arkadas oturup cay iciyoduk. havalara konu acıldı derken bu söz geldi...

    • Hepsini Göster
    • yanyana oturdugumuz icin yüzüne bakıp söylemedim karsımdaki kız arkadsıma soyledim dogal olarak:) sagol yorum icin

    • ozmaan bizlik bisey yok zaten ortada :)

  • anlaşılan okulda çocuğa böyle dedin ve pazartesi senle sağlam makara geçicekler

    0|0
    0|0
  • hic bisey dusunmem benim ellerim zaten nerdeyse hep sogukdur

    0|0
    0|0
  • ellerını tutar bı bakardım gercekten oyle mı :D

    0|0
    0|0
  • ellerim her zaman sıcaktır derim.

    0|0
    0|0
  • çok güzel olurdu eğer sevdiğim bi kızsa tabi

    0|0
    0|0
    • evet sevdigi bir kız. ne düsşünrdün?

    • hiç de kötü düşünmezdim.Hafif gülümserdim güzel olurdu yani

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...