İnce kaş mi kalın kaş mi?

Lise son sınıftayım ve annem kaslarımı almamı istemiyor, link aticam ama xperden olmuyo, alnım açık gezemiyorum utanıyorum şahsen.. Annem kaslarını alırsan kadın gibi olursun genç kızlığını yasa diyor. Haklı ama kaslarımda çocuk kaşı gibi siyah biraz seyrek ama fazlalar yani, genç kız gibi hissedemiyorum kendimi yaşıtlarım hep almış almaması gereken bile almış ne gerek var anlamıyorum ince kaslarıda alanları! Kıskanıyorum sizi. Şimdi ne yapmayalım eninde sonunda alicam kurtuluş yok. Ne kadar almalıyım kızlar sizce?


0|0
8|8

En İyi Kız Görüşü

  • Bence doğallığını bozmadan 1 sıra toparlatman yeterli olacaktır:)

    3|0
    0|0
    • şekil vermeli miyim peki sence kavisli mi olsun şu yukardaki Marienin paylaştıgı kadının kaşları gibi

    • Bence ilk etapta toparlatırsın.Hem annenin gözü alışır,ilerleyen zamanlarda yüzüne uygun kavisde verdirebilrsin.

    • teşekkür ederim!:)

Erkekler Ne Diyor 8

  • bence kendin alma çünkü lise yıllarımdan hatırlıyorum ne kadar kendi alan arkadaşım olduysa hep yamuk yada fazla aldılar :) kıy parana hepi topu 5 tl gir bir kuaföre söyle ve çok az almasını sadece düzenlemesini istediğini söyle olsun bitsin ;)

    1|0
    0|0
  • Kaşlarını inceltme derken kalın ve büyük mü kalın ve büyükse azıcık boyunu kısalt irade eder doğallık en güzelidir

    1|0
    0|0
  • kökten kazı ;) şekil olur

    0|0
    1|0
  • Kuaför'e git onlar gerektiği kadar, yakışan kadar alırlar. Kimi yüze ince gider kimi yüze kalın. Yüzünü bilmeden bişey demek garip olur.

    0|0
    0|0
    • yüzüm küçük, saçlarımda küt, liseye yeni başlamış gibi duruyorum. fizik kurtarıyo biraz Allahtan.

    • İnceden Kalına 1-5 arası numara verirsek 2 iyi gider.

    • iyi olur bence de ama çok bariz belli olur alındıgı annem demediğini bırakmaz =D

  • normal halinden biraz ince birde uzun sonuna dogruda incelecek iste anlata bildimi sanmiyorum galiba

    kalin yapma kacarlar

    0|0
    0|0
  • Kalın kaş candır. Tabi görseydik iyiydi. Hafiften almak lazımmı değilmi söylerdik.

    1|0
    0|0
    • puanımdan dolayı koyamıyorum

    • link in aralarına boşluk yaparak yapıştırmayı dene.

  • doğalına temizliğine dokunma al yazmalım

    0|0
    0|0
  • Nasıl iyi hissediyorsan öyle yap. Bence doğal , kalın kaş bayanlarda hoş duruyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • kalın kaş! bkz; brooke shields link

    2|0
    0|0
    • benimde kaşlarım kalın, hiç aldırmadım. herkes çok beğeniyor doğal ve güzel duruyor

    • Hepsini Göster
    • çok teşekkür ederim içimi rahatlattın:)

  • fazla dogallıgını bozmadan gereksiz olanları alabilirsin bence. sana şu konuda katılıyorum ama gercekten kadın gibi olanlar da yok değil. cunku kaş insanın yüzünü simasını cok değiştirir bu yüzden sende dikkatli almalısın ve gidicegin kuafore de hemen inanma bazıları kaşların şeklini bozuyorlar. önce ufaktan aldırmayı dene zamanla düzene oturur.

    0|0
    0|0
    • ip gibi yapmak istemiyorum zatende şekle girsinler istiyorum ben de ama anne işte.. teşekkür ederim yorumun için:)

    • bencede ip gibi yapma zaten. :) rica ederim yavaş yavaş basla bence

  • Kaşını alınca kadın gibimi olunuyomus :D sacma ya bn lise 1de almaya basladım ve aldırdıkca daha güzel oldgm kesin :D ama sni etkilicegini düsünüosan ünide almaya baslarsın

    1|0
    1|0
  • Ben aldırıyorum.Karışık ve kalın kaş sevmiyorum ama çok ince de sevmem

    0|0
    1|0
  • lise son sınıf öğrensici olduğun için ince kaşlı tiplerin neye benzediklerinin tarifini yapmayacağım. annen haklı. fazlalarını al oynama kaşlarınla.

    1|0
    0|0
  • Annenin düşüncesi sacma geldi bana. Kuaföre git onlara inceltmemesi gerektiğini şekil vermesi gerektiğini soyle. Ilk kasımı aldirdigimda lise 2 deydim anneme söyleme gereksinimi bile duymadım.

    0|0
    0|0
  • seyrek olan yerleri yani bozuk olan yerleri aldırsan yeter bence kuafore gidince sorarlar zaten sende incelttirmek istemiyorum dersin biter :)

    1|0
    0|0
Yükleniyor...