Ne yapsam çok kararsız kaldım

Ben 18 Sevgilim 27 yaşında ve kendinden 10 yaş büyük dul bir kadınla arkadaş. Herkesin aklına gelen şey ilk bakışta benimde aklıma geldi ama bu arkadaşlığın cinsel bir boyutu olmadığını biliyorum fakat facebooktaki karşılıklı beğenileşmeleri beni benden alıyor kıskançlık krizine giriyorum.. Son 1 haftadır sürekli bu olay yüzünden tartışıyoruz onunla arkadaşlığını bitirmesini istiyorum dün yine onunla arkadaş kalmak istediğini söyleyince delirdim ve bir seçim yapmasını istedim o da beni seçti tabii. kadını sildi facebookunu kapattı ama şu an aramızda bi soğukluk var. Sizce yanlış mı yapıyorum? Konuşmalarına izin vermeli miyim?


0|0
9|13

En İyi Erkek Görüşü

  • 37 yaşlarında kadınla konuşuyor annen o senin annen ayrıca sevgilinin şmyle 10 yıl önceki halini düşünürsek 18 lerdeydi yine senin yaşlarındaki kızlarla takılıyordu 10 yıl geçti yine 18 likle takılıyor :) ve seni 10 yıl geriye alsak evcilik falan oynuyodun ahuha :)daha yeni reşit olmuşsun bismillah 18-25 genç yaş aralığından çıkıp 25-29 yaş aralığına fırlamışsın. neyse o adamın kafa yapısıyla senin kafa bir olamaz seni düşüncelerinden değil fiziğinden beğeniyor. Neyse soruna geleyim silmesi birşeyi değiştirmez faceyi kapadı diyorsun açık niye tutmadı ? açık tutarsa kadın görecek silindiğini ama kapayınca göremeyecek. Hem telefon denen bişey var telden devam ederler. İşin zor merakta kalıp yıpranacaksın en iyisi takma ne yaparlarsa yapsınlar ve can yücelin dediği gibi bağlanmayacaksın.. yoksa üzülen sen olursun.

    1|2
    0|0
    • Konusmasına izin vermeli miyim? Sonuçta dediğiniz gibi teldende devam edebilirler

    • Yani sana güveniyorum tamam kısıtlamıyorum seni de kıskandığını belli etme. Sana karşı ilgisiz soğuk kalırsa onunla konuşurken o zaman tedbir almaya bakarsın ayrılık gibi zamana bırak bakalım belki arkadaşlardır insan sevgiliye olduğu kadar arkadaşa da ihtiyaç duyar hem böylece izleyerek daha iyi anlarsın ama dediğim gibi bağlanma ona

Erkekler Ne Diyor 12

  • birbirinden o kadar farklı 2 olay bir kere sizin yaş farkınız fazla 1

    2.si hissettiklerin doğru bence... bayanlar ne olursa olsun kokusunu alıyor böyle şeylerinn...

    belki cinsel birliktelik olmamıştır ama bellide olmaz tabiii

    senden ayrılabilirde buda bir varsayım...

    0|0
    0|0
  • kadın duL diye illa bi sex birlikteliğimi olmalı ? onlar arkadaş edinemezmi arkadaş ? bu ne saçma hayattt

    0|1
    0|1
  • yaş farkı fazla

    0|0
    0|0
  • Aranızdaki yaş farkında hiç değinmiycem ama keşke düşündüğün gibi sadece facebook arkadaş listesinden sildiğinde bitebilse her şey.

    0|0
    0|0
  • inşallah sende dul kalırsın da birileride senin için böyle soru açar kader diyorum ben onun yerinde olsam hiç düşünmeden seni terk ederim ya ben ya bilmem ne diyen megolamanla hayat geçermi

    0|0
    0|0
    • erkek arkadasım ilişki durumu yaptıgında kadın aramıza girmemek için onu sildi. Sıradan bir arkadas tebrik eder siler mi sizce?

    • ne oldu ne bitti ben bilemem benide ilgilendirmiyor soru tarzına göre cevabımı yazdım

  • senin cinsel sorunların var

    0|1
    0|1
  • doğru olanı yapmışın telefonlarıda değiş tokuş yapın ...benim sevgilim benden böyle bişey istese soğumayı bırak bidaha aşık olurdum :D

    0|0
    0|1
  • hayır en dogrusunu yaptın dikkat et baska yerklerde gorusmessin kıskanman dogal oda en dorusunu yapmış bravo ama araya sogukluk girmessin ona deki seni kıskanıyorum seviyorum napıyım elimde diyil gevser biraz

    0|0
    0|1
  • bnce yanlıs yapmısn .. :)

    0|0
    0|0
    • Ne yapmalıyım peki

    • Hepsini Göster
    • İnsallah yanlıs bir sey görmem

    • amın ... kardes eklesne konusak bıraz

  • beğenişme nedir ya ergen misiniz?

    0|0
    0|0
  • Facede yok ama belki telefonu vardır. Görüşmek isteyen her türlü görüşür. Bence rahat ol ve güven.

    0|0
    0|0
  • cinsellikleri var olmaz olurmu dul olgun kadınlar bir başkadır yatakta tecrübelidir erkeğini mutlu etmesini bilirler çok farklılar herşeyleri güzel şu an ben 27 yaşındayım sevgilim 35

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 9

  • Cinsel boyut olmadığını nerden biliyorsun ?

    0|0
    0|0
    • Yurtdısında yasıyor

    • Hepsini Göster
    • Ben ne kadar engel olursam olayım görüşmek istedikten sonra bir türlü görüşmez mi sizcede

    • isterse görüşürü.bu tamamen çocuğun elinde..faceten siler msnden görüşürüz olmadı telefondan.yaparda yapar yani.Hem ne buluyomuş bu kadında onu sormadın mı ?

  • canım ya keşke alttan alta yapsan bunu yaparken eşşeğin aklına niye karpuz kabuğunu dğüşürüyosun adamın aklına sokuyosun böle şeyleri bence takmıyo-muş gibi davran ve o bayandan hiç bahsetme onu bi seçim yapmaya zorlama sonra kaybedebilirsin kimse takıntılı bi kız akradaş istemez

    0|3
    0|0
  • cocuk gibisin :)

    0|3
    0|0
  • hayır tabiki doğru olanı yapıyosun ne işi var sen varken arkadaşa ihtiyacı varsa erkeklerle takılsın kız arkadaşa ihtiyacı varsa seninle hem sevgili hem arkadaş olsun

    0|0
    0|0
  • en iyisini yaptın ya ben sevgilimin başka bir kadının olmasına bile izin vermezdim bu devir ne böyle sevgilim gidecek başkalarıyla cinsellik yaşayacak öyle mi? Seviyosa bekler nefsine hakim olur.

    0|0
    0|0
  • izin verme , her insanın aklına aynı şey geliyor.

    0|0
    0|2
  • verme sakın

    1|0
    0|2
  • Erkekleri boş bırakmaya gelmez en iyisini yapıyosun ..

    1|0
    0|2
  • İyi yapmışsın. Dikkat et hala bir şekilde görüşmeye devam edebilirler.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...