Fenerbahçe şampiyonlar ligine katılamazsa galatasarayın kasasına 15milyon Euro girecek biliyormuydunuz?

GS de b*k gibi para var (afedersin) keşke o paradan 150.000 TL bana versede güzel bir iş kursam ülkemi kalkındırsam


0|0
0|8

En İyi Erkek Görüşü

  • FB CLye gidemezse tabiki yüklü bir miktar para gelecek GS ye ki zaten para vs gelmesede FB nin CL gruplarına kalacağını sanmıyorum ama futbol bu bakalım.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Erkekler Ne Diyor 7

  • Para cokmuymuş? O yüzden mi uefa mali kriterlerini zorla hallederek avrupaya katıldı
    15 milyon o borcun milyonda biri

    0|0
    0|0
  • Ben 200.000 TL vereyim

    0|0
    0|0
  • ahaha sen kendin kalkacan ülke niye kalksın

    0|0
    0|0
  • Galatasaray da para olsa borçlarını oder battılar şu şampiyonluk olmasaydı kesin battılardı fenerden iste sana para verir

    0|0
    0|0
    • harbimi diyorsun

    • Ya ne zannedeiyosun hiçmi bişey bilmiyosun Galatasaray da b*k gibi para varmış hani nerde devlete kaç kuruş vergi odemiş uefaya bile borcu var be parası olan tek kulüp Gençlerbirliği dir Fenerbahçe nin bile borcu var ama bir fbli olarak fener nasıl oduyo borçlarını bilmiyorum.

  • sanki benim cebime giriyo :D bana ne

    0|0
    0|0
  • Cimboma giden para helaldir

    0|0
    0|0
  • biliyordum helali hoş olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...