Uyandığınızda aklınıza ilk gelen şey?

Uyandığınızda aklınıza ilk gelen şey?


0|0
8|25

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 24

  • Uyanır uyanmaz aklıma o geliyor salak salak gülmeye başlıyorum ondan sonra en yakın arkadaşıma yakınlaşması aklıma geliyor bütün günümü sinirli geçiriyorum

    0|0
    0|0
  • tavana kartonpiyer yakisirdi

    0|0
    0|0
  • genelde offf yinemi ya yinemi is diye dusunuyorum. sonra cisimin geldigi :)))

    0|0
    0|0
  • Uykuya dalarken de aklımda olan kişi geliyor <3

    2|0
    0|0
  • dün gece niye sevişmedim lan ben :(

    0|0
    0|0
  • kahvaltı ve duş... yaz,kış,yaş,saat,yer farketemez ...

    0|0
    0|0
  • Geç mi kaldım kahvaltı yapıcak zamanım varmı börekçide su böreği kaldı mı ?

    0|0
    0|0
  • İnsanoğlunun uyandığı zaman yok sevgilim yok kocam felan diye düşünmesi hikaye

    herkesin aklına gelen çişini yapmak için tuvalettir.

    son el yüz yıkanır :D

    0|0
    0|0
  • valla her şey olabilir ama genelinde geri yatsam mı yok sa kalksam mı olayı var :D

    0|0
    0|0
  • WC ye kaç saniyede warabilirim :d :D

    0|0
    0|0
  • Bugünde ölmedim çok şükür.

    1|0
    0|0
  • ne yapacağım şey

    0|0
    0|0
  • çocuklar gelir

    0|0
    0|0
  • Ulaaan saat kaç geçmi kaldım

    0|0
    0|0
  • Saat kaç leeeyn?İşe geç mi kaldım?

    0|0
    0|0
  • kahvaltı açlığım geliyor yahu:D

    0|0
    0|0
  • Çişçişçişçişçişçiş

    0|0
    0|0
  • kahvaltı

    0|0
    0|0
  • soyu tukenen caretta carettalar

    0|0
    0|0
  • hemen aklıma ks geliyor

    0|0
    0|0
  • 5.dk daha uyu daha zaman var.

    0|0
    0|0
  • 'my honey''

    0|0
    0|0
  • çişimin geldiği :))

    0|0
    0|0
  • genelde benden once uyanan arkadasın uyumasını bekleyıp cıse gıtmek ıstemek:)

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 8

  • gideyim de durakta götümün donmasına aldırış etmeden sigara içeyim.

    0|0
    0|0
  • kahvaltı :)

    0|1
    0|0
  • hala yaşıyorum

    1|1
    0|0
  • gördüğüm rüya.

    0|2
    0|0
  • Nişanlım *

    1|1
    0|0
  • hep zihnimde olan :*

    0|1
    0|0
  • Sigara geliyor genelde, bu aralar akşam 10 da uyuduğum için direk telefonuma sarılıyorum.

    0|1
    0|0
  • Saat kaç acaba

    0|0
    0|0
Yükleniyor...