Issız bir adaya düşseniz yanınıza alacağınız 3 şey nedir?

Bence...

1-Angelina jolie

2-deniz suyunu içme suyuna çeviren alet...

3-sınırsız internete girebilen bilgisayar...

Angelina jolie de seni bekliyodu zaten diye yorum yazmayın...Beni görse peşimi bırakmaz zaten...:)


0|0
15|26

En İyi Kız Görüşü

  • offf kendine güvene bak...sevmiyolar bu sitede güzelim diyenleri:)

    1eşim

    2pala

    3 deniz suyunu içme suyuna çeviren aletten bende istiyorum..gül gibi yaşarız başka yere de gitmeyiz.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 14

  • ıssız
    ada
    erkek

    0|0
    0|0
  • Uçk pisti, uçak, pilot

    0|1
    0|0
  • sınırsız sigaram olsun içme suyum sevgilimde olsun bari de balık tutar bana...

    0|0
    0|0
  • bu soruyu çıkaran,taş ve sopa

    1|1
    1|0
  • Issız adaya otel yaptırırdım

    0|1
    0|0
  • 1.Aşık olacağım insan

    2.İçme suyu

    3.Sınırsız fındıklı çikolatam:))

    0|0
    0|0
  • su bira ve o .

    0|0
    0|0
  • kedim,spor yapabileceğim kıyafet,dumbellerim

    0|0
    0|0
  • sevgilim, güneş kremi ve bikini :D

    0|0
    0|0
  • ilk yardım çantası.

    0|0
    0|0
  • 1-telefon

    2-vücut yağı

    3-yalnızlıktan korktugum için bir kişi :)

    0|0
    0|0
  • telefon yiyecek giyecek

    0|0
    0|0
  • sevgilim olsun gerisi boş

    0|0
    0|0
  • galaxy s3 bööööö

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 26

  • Abi bırakın bu ilkokul tarzı şeyleri. Benim çocukluğumda anket defterleri vardı hala varmı bilmem. bu soru 20 yıl önceki anket defteri soruları.

    Angeline jolie diyorsun tamam sözüm yok. Ama angelinanın kendinden yaşça küçük birine bakacağını sanmıyorum. Sonuçta o bir canlı seçme ve seçilme hakkına sahip seni görse de görmese de zaten gelmez :))

    Bir canlıyı eşya gibi görmek çocuksu bi durum. Sen görüş açını değiştir

    Kızmak yok sadece kişisel bir yorumum

    0|0
    0|0
    • maksat muhabbet arkadaş...:) bazı konularda ciddiyim ama...

  • - Takım çantam,
    - 300kilo 10'luk çivi,
    - 200 kilo 10x10x0,2 Lama delikli demir.
    ( 2günde kendime gemi yapıp tüyerdim)

    0|0
    0|0
  • Yatak
    Yorgan
    Yastık

    1|0
    0|0
  • 1) Sevdiğim kız

    2)Bıçak/kılıç

    3) Deniz suyunu içme suyuna çeviren zamazingo

    Ya bide onca kişinin yazdığına bakıyorum da herkes internet falan diyo, ya sıkılmadınız mı hala internetten ıssız bi ada napıcan interneti sevdiğin kız yanında sohbet et anlat dinle,akşam olduğunda ateş yak şarkılar söyle...

    Hayır internetten alışveriş yapıp kargo ile ürün istersiniz diyesim var (hoş iyi olurdu) ama kredi kartında olması gerek :D

    1|0
    0|0
  • adada ulaşım için at

    adada nüfusun artışı ve yarenlik için avrat

    adada güvenlik için silah

    adadaki fantazilerimize renk katsın ve hatun yanımda yokken seyir zevkine varayım diye Laptop ve 3G Modem

    0|0
    1|0
    • susuzluktan ölücen haberin yok...

    • Hepsini Göster
    • ne alaka...2011 yılındayız araştır biraz...

    • @Soran : Sen avlayarak yemeğini bulabiliyorsun da, adam deniz suyunu arıtacak bir yöntem bulunca mı zoruna gidiyor. Bir kere doğal seleksiyon diye bir şey var, sen fazla yaşamazsın bence.

  • 1-çalışan brazzers accountu 2-internet 3-laptop :S elektiği sudan sağlıycam aga

    0|1
    0|0
  • 9mm sarsılmaz kılınç 2000 ve iki tane de mermi

    0|0
    0|0
  • Smith wesson 500. 1 adet mermi. 1 adet yüzlük rakı. Önce içer söverim. Sonra kafama sıkar giderim.
    (Çok atarlı oldu.)

    0|0
    0|0
  • 1- Angelina Jolie

    2- Angelina Jolie

    3- Angelina Jolie

    Sen açlıktan öleceksin, ben zevkten öleceğim en azından. Ayıp, evet.

    0|1
    1|0
  • Bu soruyu bir daha sormayacak olan 3 kişiyi alırdım yanıma :) bıktık vallahi ya hergün birisi sorar oldu:(

    0|0
    0|0
  • At,avrat,silah.

    0|0
    0|0
  • sen ben o

    2|0
    0|0
  • 1-kadın2- tuzlu sudan normal suya çevirmek için arıtma cihazı güneş enerjisiyle çalışan3-kılları kesmek için traş bıçağı:D

    0|0
    0|0
  • Yanimda o an ne olabilrki dussem menu yu alayim :)

    0|0
    0|0
  • -- binlerce minibook bataryası

    -- bir adet miniboook

    -- bir adet 3g modem

    cepten bağlanır yardım dilerdim :D

    0|0
    0|0
  • temiz suyu nasıl elde edebileceksem o alet
    bıçak
    çakmak

    0|0
    0|0
  • Ömür boyu yetecek vodka, diğer ikisi mühim değil :D

    0|0
    0|0
  • at avrat silah

    0|0
    0|0
  • internet
    laptop
    ekmek

    0|0
    0|0
  • bisiklet balık kadın :P

    0|0
    0|0
  • :D bilmem ki :D

    0|0
    0|0
  • Terlik
    Halı
    PC

    0|0
    0|0
  • kagit, kalem, kahve.

    0|0
    0|0
  • Eşeğin semerini alırdım
    Arpasını alırdım
    Bir de deh demek için kırbaç

    0|0
    1|0
  • bu soruyu soranı almayacağım kesin :Dd

    0|0
    0|0
  • ıpone 5 böööö

    :D

    0|0
    0|0
Yükleniyor...