Burçlara inanır mısınız? İnsanlar sizce ne kadar burçlarının özelliklerini yansıtıyor?

burçlara insnır mısınız?insanlar sizce ne kadar burçlarının özelliklerini yansıtıyor?


0|0
18|25

En İyi Erkek Görüşü

  • Terazi burcuyum fakat inanmam. Çünkü burç yorumlarındaki özellikler genel olarak "insanların" ortak özellikleridir.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 24

  • inanıyorum çünkü zamanında bilim adamları tarafından 500 insan teste tabi tutulmuştur hayatları belli bir süre incelenerek ve sonuç itibariyle şu ay doğanlar şu burç bu ay doğanlar bu burç diyerek adlandırılmıştır , burçlara inanıyorum ama yetişme tarzı kişilik burçları birbirinden ayırabiliyor misal zengin bir ortamda doğup büyüyen başakla normal bir ortamda büyüyen başak burcu bir olamaz araya kişilik giriyor ve son olarak bu günlük fal burçları onlar tam bir saçmalık inandığım burç öz olarak yapıyı anlatan burç buda çoğu yerde aynı yazılmıştır .

    0|0
    0|0
  • Başak olmayın da ne olursanız olun

    0|0
    0|0
  • Burcumun söylediği kişisel özellikleri taşıyorum ama yorumlara pek inanmam. Okur geçerim dikkat etmem doğru mu değil mi diye

    0|0
    0|0
  • inanmıyorum ama burcumun çoğu özelliğini taşıyorum

    0|0
    0|0
  • yok inanmam ))

    0|0
    0|0
  • burclara inanmam oğlak burcuyum inatcı diyor benim için evet ama ben arnavutum arkadaş genlerimde var inatcılık dünya kabul etmiş :D

    0|0
    0|0
    • bende oğlak disiplinli diyo değilim lider diyo değilim soğuk ciddi alıngan çekingen hiçbiri değilim :D

    • Hepsini Göster
    • bi kişiyi daha kaybettik:)

    • yaa ne işim olur burçlarla dünyada kaç tane oğlak var bunlar amerikanın oyunları inanmayın :P

  • inanmamm . Mesala yaylara özgürlüğünee düşkün derlerr. tamam düşkünüzde başka burçlardaki kardeşlerimiz özgürlüklerine düşgün değillermi.

    1|0
    0|0
  • akrep burcuyum. diolar ki tam akrepsin.

    0|0
    0|0
  • inanırım.sonuna kadar da yansıtırım :D

    0|0
    0|0
  • çoğunlukta insanlar burçlarının özelliğini taşıyor ilmihaldede geçiyor burçlarla alakalıkonular yani ben mesela çoğu özelliği taşıyorum burcum akrep

    0|0
    0|0
  • bu aralar pek bi' inanmaya başladım ndense

    0|0
    0|0
  • Teraziyim inanırım ...

    0|0
    0|0
  • Kişiligini bilen okudugu zaman aaa aynı ben diyo .. Yani Tutuyor %70

    0|0
    0|0
  • İnanmam. Sadece koç burcu olduğumu biliyorum o kadar.

    0|0
    0|0
  • burçlara pek inanmam

    0|0
    0|0
  • tam olarak inanmasamda özelliklerin çoğu tutuyor :)

    0|0
    0|0
  • Metafiziğe asla inanmam.

    0|0
    0|0
  • Trt 1 'deki haberlere daha çok inanırım.

    0|0
    0|0
  • ikizlerim bi inanıyorum bi inanmıyorum :D

    0|0
    0|0
  • inaniyorum etkiliyor

    0|0
    0|0
  • inanmam,daha garanti yollarım var.

    0|0
    0|0
  • kararsızım

    0|0
    0|0
  • inanmam ya cok sacma

    0|0
    0|0
  • Hayır, burçlara eğlence olsa dahi bile takip etmek haramdır zaten.

    1|0
    3|1

Kızlar Ne Diyor 18

  • Öyle günlük fal yorumlarına falan değil elbette ama insanların burcunun özelliklerini taşıdığına inanıyorum. Ben fazlasıyla taşıyorum çünkü. Balığım bu arada -_-

    1|0
    0|0
  • Evet. Balık burcuyum, gündelik fallarına uğurlu taşlarına vs inanmıyorum ama özelliklerini birebir taşıyorum.

    1|0
    0|0
  • ben az cok inaniyorum ve özellklerininn tamamını da taşıyorum ve çoğu kişde böyledr gözlemlerime dayanarak fikrimi söylüyorum:)

    0|0
    0|0
  • yay burcuyum mesela... ewet burcumun en belirgin özelliği olan özgürlüğüme düşkünlüğümü seviyorum...

    0|0
    0|0
  • eh işte :) özellıklerı uzerınde tutturabılıyorlar

    0|0
    0|0
  • Saçmalık, inanmıyorum.

    0|1
    1|0
  • saçmalık

    0|0
    1|0
  • fazla da inanmam

    0|0
    0|0
  • inanırim...

    0|0
    0|0
  • eh iste ara ara

    0|0
    0|0
  • Pek inanmam, ama burcumun özelliklerinide tasirim. Belki karakter açisindan tutuyor ama öyle günlük burç yorumlari filan çok saçma.

    0|0
    0|0


  • İnanmam

    0|1
    1|0
  • kesinlikle coqu doqru cıkıo bana qöre

    0|0
    0|0
  • ben tamamen inanıyorum burcumun özelliklerini de tasıyorum..

    0|0
    0|0
  • Özelliklerimi taşıyorum.Sadece bu kısmına inanıyorum.

    Burcum Koç.

    0|0
    0|0
  • Az çok inanıyorum.

    0|0
    0|0
  • Arada tutuyor.

    0|0
    0|0
  • Ozelliklere inanirim evet..

    0|0
    0|0
Yükleniyor...