Bir erkek neden bir kızın aklını karıştırmak ister?

bir erkek neden bir kızın aklını karıştırmak ister?


0|0
6|16

En İyi Erkek Görüşü

  • aklınız normalde karışık zaten, bir şey yapmaya gerek kalmıyor

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Neyin en dogrusu oldugunu bilmek kolay mi ,kadınlari kim anlamıs derler ya hani?o da karsi tarafi ayni duruma getirip isini kolaylastirmak istiyodur ben de az yapmadim ne yalan solim,bazen kalp kırmamak icin hatta cogu zaman ama elimde koz cok saglam olmayinca naparsin beyin bedava :D

    0|0
    0|0
    • seviyo mu yani? seven adam 2 hafta hiç ilgilenmeden durabiilir mi?

    • Caresiz hissediyo demek dedim ya.Ya nerden bilim seviyo mu ?!sen genellemenin kralini yapmissin ben sana sadece harem usagi genellemesi yaptim.Ok bea al :seviyo hatta gece uykusunda (camasirsiz uyumasi muhtemel)adini sayıklıyor ... ;)

      Gerisini sen dusun :D

      Ek not: Erkekler severse 2 yıl bile durabilir dicem sonsuz error verceksiniz ,2 hafta ne be bari umudu kalır ne kadar umutluysa o kadar sansli gunu kurtarir ,adama bi el uzat dyrm ama kime diyrm baskasi ayakta tobe tobe isi bitirdigi icin!

  • Neden olmasın ^^^ ne yapacağını görmek ister

    0|0
    0|0
  • kız akıllıysa aklı karışmaz

    0|0
    0|0
  • nasil kadinlar gozyaslariyla erkekleri oynata biliyorsa

    erkeklerde akil karistirmaknan istedigi seyleri olusabiliyo

    0|0
    0|0
  • etkilemek ıcın olabılırmı

    0|0
    0|0
    • aklını karıştırarak nasıl etkileyebilir ki?

  • bunu kızlar yapar genellikle

    0|1
    0|0
  • Öyle salak salak takılmak için

    0|0
    0|0
  • Salaklığından ve kompleksinden dolayı

    0|0
    0|0
  • erkek ya ondandır ayrıca bu işte bi çakllık var

    0|0
    0|0
  • seni peşinden koşturmak içun olabiliy.yada kızlarla oynamak hoşuna gidiyordur.

    0|0
    0|0
    • baba hatlari karistirdin erkekler i itin dotune soktun bea,ayyip ama ! :D

  • uyuz olmuştur...

    0|0
    0|0
  • Pi*in tekidir ondan gelme böyle oyunlara kızım sadece kendini düşüyor alacağı zevki

    0|0
    0|0
    • ne zevki?

    • zevk diyince sadece cinsellik anlamayın ya haz alır kızım aklını karıştırdığı için heyecanlı gelir

  • ne pozısyonda karıstırıyor ama ?

    0|0
    0|0
    • bi ilgileniyo bi ilgilenmiyo bi konuşmaya çalışıyo 2 gün sonra yüzüme bile bakmıyo. sürekli bakıyo 3 gün sonra kaçıyo benden. 2 hafta hiç ilgilenmedi ve şimdi tekrardan ilgilenmeye başladı ne bu ya?

    • anladım o canı ıstedıgınde bakanlardan yoksa umursamaz bırı bence az uzak dur bakma ılgılenme o zaman bakalım ne halt yıcek

    • ilgilenmedim bu sefer de tekrardan ilgilenmeye başladı

  • eğer kız erkekten akıllıysa vede erkeğin açığını yakalayacağını erkek düşünmüş iseee,

    0|0
    0|0
  • erkek milleti :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Elde etmek için..

    0|0
    0|0
    • nasıl yani ? aklını karıştırınca nasıl elde edebilir ki ?

    • Edebilir edebilir aklını çeler karıştırır güzel güzel kelimeler sözler kullanarak kendine baglar elde eder.. vs vs

  • p.çtir çünkü.

    0|0
    0|0
  • kandırmak için.

    0|0
    0|0
  • Onu düsünmeni saglamak için olabilir, senden hoslandigini düsünüyorsan ilgini çekebilmek içinde olabilir.

    0|0
    0|0
  • söz konusu kişi erkek

    1|0
    0|0
  • ne yapıyor

    0|0
    0|0
    • bi ilgileniyo bi ilgilenmiyo bi konuşmaya çalışıyo 2 gün sonra yüzüme bile bakmıyo. sürekli bakıyo 3 gün sonra kaçıyo benden. 2 hafta hiç ilgilenmedi ve şimdi tekrardan ilgilenmeye başladı ne bu ya?

Yükleniyor...