Sevdiğim kıza çıkma teklifi ettim cevap vermiyor?

İlk kez bir kıza açılmakta zorlanıyorum ben duygusalım o yüzden direk facebooku kapatıcam yarın mesajına bakarım ancak bu mesajı en az 100 kere okudum ve baya bir düşündüm senin kadar özel bir kız daha tanımadım senden hoşlanıyorum aslında bir süredir seninle konuşmadım çünkü senin zamana ihtiyacın olduğunu düşündüm ama ben günden güne kafayi yiyorum sen sevmiyorsan anlarım istersen arkadaşta kalabiliriz ama öğrenmem lazım duygularını birde emin olabilirsin asla arkadan vurmam sen sevmeyi bırakıncaya kadar severim bazen sinir bozarım ama benimle gerçekten hayatını yaşarsın tabi karar sana kalmış ama son birşey rica ediyorum benimle sevdigin için çık başka nedenlerden değil.Sevmiyorsan zaten çıkmassın ... ------ Bu Sözleri Söyledim Ona Sizce Cevabı Nedir ?


0|0
1|10

En İyi Erkek Görüşü

  • kardel 1-0 yeniksin baştan mesaj yollamadan önce sorsaydın ya? zamana ihtiyacı ne için olsun daha önce açılmamışsın ki?sen sevmşiyorsan arkadaş kalalım demek yanlış,kendine olan güvenini ona hissettir,asla arkadan vurmam yanlıs kelime kardeşim,seni asla yarı yolda bırakmam desen daha doğru olurdu,yine mesaj atman gerekirse kendinden emin konuş ve şunu bil kızlar ne istediğini bilen ve elde etmek isteyen erkeklerden hoşlanırlar,seviyorsanda arkadaş kalamazsın zaten,her gördüğünde canın yanar,ne istersen bana sorabilirsin kardeşim elimden geldiğince destek olurum :)

    0|0
    0|0
    • Kardeşim söyle cevap verdi = Bak ben umutlanmani istemiyorum olur yada olmaz bisey diyemem cunku şu an kimseyi istemiyorum sende biliyosun bunu

Kızlar Ne Diyor 1

  • Bu tür teklifler yüzyüze yapın ki kendinize güvendiğiniz belli olsun bu bir

    ikincisi kız hiç bir şey demesede gözlerinden anlarsınız cevabı böyle beklemezsiniz bu da iki

    Bekleyeceksin vaadler yapmaya uzatmaya gerek yok isteyecek kıza seni tanımak istiyorum

    de kendinden emin olarak yeter.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • Olaya direk girmissin ve hata yapmissin. Sen bu isi unut aga

    0|0
    0|0
    • kardeşim olmassada sağlık olsun :/

  • Fazla uzatmışsın bence..Sonuç olarak ondan hoşlandığını anlamış, önemli olan o..Ne zamandır cevap alamıyorsun?

    0|0
    0|0
  • Yüzyüze konuşmak daha etkilidir her zaman. şimdi cevap vermesini bekle dur

    0|0
    0|0
    • haklısın :D ama kızla nadir karşılaşıyoruz tek iletişim şu aralar facebook olmuştu :)

    • en azından bir buluşmayı teklif etseydin önce :)

  • ben olsam direk verirdim:D

    0|0
    0|0
  • Şoka Girmiştir.

    0|0
    0|0
  • Off çok kötü durum umarım karşılıklıdır duyguların dostum ya

    0|0
    0|0
  • Kız olsam ben direk he derdim

    0|0
    0|0
    • Eywallah kardeşim umarım senin paylaşımlarınlada dalga geçerler .

    • Yok lan ciddiydim ben beğendim yani mesajını

    • eywallah

  • ahh ah. hep aynı hatalar. anladık seviyosun ama bu kadar belli edersen zararlı sen çıkarsın. mümkün olduğunca herkese söylüyorum , ilişkiler vur kaç oyunudur diye. kızın üstüne düşersen kaçar. çok geri planda durursan yine kaçar. prensibimiz mehter marşı, iki ileri bi geri. sen çok abartmışsın, kızdan olumsuz cevap alırsan hiç şaşırma.

    0|0
    0|0
    • anladım yani gerçek duygularını bir kıza belirtemiceksen neden çıkıyorsunki ne anlamı var kaçan kendi kaybeder sonuçta bana kızmı yok kardeşim ben gerçek duygularımı bellirttim ona oda beni kırmadan cevabını verdi haklısın belki hata yaptım ama hata yapa yapa öğreniyoruz sonuçta :)

    • Hepsini Göster
    • haklısın daha erken olduğunu düşünüyorum dün teklifi etmemin sebebide en azından red edilirsem kafam rahatlar diye düşünmemdi ve harbidende rahat hissediyorum şuan :) yoksa saklasam daha kötü olucaktım yani red edileceğimi bildiğim halde söledim :)

    • kabul etseydi daha çok rahatlamaz mıydın ? :)

  • arkadan vurmam demeyeydin eyiydi hacı

    0|0
    0|0
Yükleniyor...