Arda Turan 41 Milyon Euro'ya Barcelona'da Konu hakkında Düşünceniz Nedir?

Arda Turan 41 Milyon Euro'ya Barcelona'da Konu hakkında Düşünceniz Nedir?

Arda Turan 41 Milyon Euro'ya Barcelona'da Konu hakkında Düşünceniz Nedir ?
İspanya Birinci Futbol Ligi (La Liga) takımlarından Barcelona, milli futbolcu Arda Turan'ı transfer etti. İlk edinilen bilgilere göre transfer ücreti 41 milyon Euro olarak belirlendi.

Transferin yarın resmen duyurulacağı belirtildi.

Arda'yı çok beğenen teknik direktör Luis Enrique, Aleix Vidal'de olduğu gibi milli futbolcuyu da takımında görmek istiyordu. Tarafların anlaştığı ve transferle ilgili resmi açıklamanın yarın yapılacağı ifade edildi.


0|0
2|15

En İyi Erkek Görüşü

  • Galatasaray'a 2 farklı yönden avantajı dokunabilir. İlki zaten bildiğiniz üzere %5 yetiştirme bedeli alacak Galatasaray=2.1 m dolar. İkincisi ise Ocak ayına kadar Barcelona'nın transfer yasağı var. O zamana kadar Galatasaray'a kiralanma olasılığı var

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • oha paraya bak :D
    Gitme arda sen lazimsin

    0|0
    0|0
    • gareth bale 100 milyon Euro ona bakarsan ardadan da 3 yaş daha genç. 41 milyon Euro etmez arda...

  • Millete ne şans var anasını satiyim ben bu hafta manikure gidicem on bile gidemiyorum :(

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 14

  • Kesinleşti mi

    0|0
    0|0
  • Bayrampasali Arda Bayrampaşa kadar para ediyor artık demek istedim

    0|0
    0|0
  • Haber gercekten dogruysa Arda adına sevindim guzel haber.

    0|0
    0|0
  • Gerçekse iyimiş , para fena.

    0|0
    0|0
  • Büyük bir başarı. Kendisini sevmem ama gurur duyarım başarısından dolayı.

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bir şey kolpa haber.

    0|0
    0|0
  • Kendini şimdi bitirdi.. Orada forma şansı bulamayacak yedek kalıp maç eksikleri olacak performansı çok düşecek oynadığı takımda kalmalıydı

    0|0
    0|0
  • ben almadım bana bakmayın hep o başkan varya o başkan o aldı 41 çok dedim yapmayın etmeyim yok dediler biz bunu alacaz. iyi dedim mesuliyet bende değil valla dedim tamam dediler anlaştık...

    0|0
    0|0
  • Oha büyük başarı ya.

    0|0
    0|0
  • Giderse Türk futbol tarihinin en büyük gelişmesi olur

    0|0
    0|0
  • gitmesi hata olur cunku barcelona gibi takımda oynamak gucu yetmez orda bisey yapamaz

    0|0
    0|0
  • imkanı yok oraya gitmesinin

    0|0
    0|0
  • Tamamen basının dedikodusu ingiltere olabilir ama barcelona veya real olmaz almaz ardayı bu parayı ardaya vermezler

    0|0
    0|0
  • iyi iste

    0|0
    0|0
Yükleniyor...