Netbook için antivirüs programı arıyorum, hangisini kullanmalıyım?

arkadaşlar netbook için antivirüs programı arıyorum sizce hangisini kullanmalıyım, bilgisayarı çok yormayacak ama güzel bir virüs koruma programı istiyorum.

cevaplar için teşekkürler şimdiden.


0|0
2|11

En İyi Erkek Görüşü

Erkekler Ne Diyor 10

  • Nod32 Çak gitsin

    1|0
    0|0
  • comodo internet security full free mail ile bedava kayıt gerekli

    1|0
    0|0
  • nod gibi saçma sapan seçeneklere girme sakın. şimdi birileri önerecek kesin.

    eğer lisans bulurum diyosan avira premium yada kaspersky

    yok free olsun diyosan avira free yada avast.

    1|0
    0|1
    • kaspersky çok kasıyor, öyle ki açılması yarım saat sürüyor.diğerlerine bakacağım, teşekkür ederim

    • Hepsini Göster
    • nod gbi demişsnizde neresi saçma ben indiremedim kulllanamadım yapamadım demiyonda mükemmel bir virüs programı ücretsiz her aylık srümüde var şuan istediğin kadar yükleyip kullanabiliyorsun nerde işe yaramaz programlar varsa onları söyleişin kimseyi yalnış yönlendirme

    • eset'in veri tabanı kırıldığından beri nod32 denemedim bile. bi antivirüs programını yapan firmanın veritabanının kırılması beni çok fazla düşündürdü açıkçası. piyasada "99 yıllık" lisansları var bu antivirüsün. hiçmi düzeltmez böyle bi olayı eset?


      kusura bakma @nidanyal önerdiğim programlara işe yaramaz demişsin ama pcworld'ün yapmış olduğu testler neticesinde yaptığı önerileri bizzat kullanarak "işe yarar" oldukları kanaatinden sonra geldim yazdım buraya. saygılar.

  • ben senelerdir latpmda, depfreez kullanıyorum sanada herkeze tavsiye ederim ,o anti virüs proğramları kendisi virüs zaten.

    1|0
    0|0
  • awast kur işte bedava hem

    1|0
    0|0
  • NOD32 Smart Security 5

    1|0
    0|0
  • Hiç kurmana gerek yok aslında yeterli pc deneyimin varsa ve kendine güveniyorsan virüssüz devam.

    1|0
    0|0
  • Microsoft Security Essentials - Microsoft Windowsun cok ıyı kullan

    1|0
    0|0
    • onu kullanıyorum zaten de beğenmedim kendi kendine devre dışı oluyor falan.

    • Hepsini Göster
    • tamamdır deneyeyim bir süre daha o vakit

  • kaspersky derim i yorar ama tam verim ,

    1|0
    0|1
  • CCleaner .

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • bence Norton kullan ücretsiz indirmelerden yaralanabilrisin diğerlerinden çok farklı ben memnunum dene bence norton programını tavsiye ederim.

    avast falan kurma hiç bir işe yaramıyor

    1|0
    0|0
  • ben bilgisayarcıyım vürüs leri kendim siliyorum anti vürüs kullanmıyorum ve tavsiyede etmiyorum vürüsleri siliyormus gibi gözüküyor ama silmiyor sadece baskabir yere aktarıyor şöle bi düşün anti vürüs proğramları birsürü hepsi ücretsiz deniyor bizim insanlarımız ama ücretsiz hiç bi işe yaramıyor yoksa o proğramları cıkaran adamlar salakmı bedava versin paralı anti vürüslere bişi diyemem onlar siliyor ama bilgisayarında icine ediyor :D

    1|0
    0|1
Yükleniyor...