Üniversitedeki hocam bu aralar çok garip?

50 kişilik bir sınıfımız var.Hocamız öğrencileriyle arkadaş gibi çok içli dışlı erkeklerle maç falan yaptıığı için isimlerinide bilir.Üstelik genç ve yakışıklı kızların pek adını bilmez.Hiç konuşmuşluğumz yoktu geçen ismimle hitap etti.Ders esnasında gözmün içine bakıyor anlatırken sorduğu soruyla ilgilenmeyenlere laf sokar ama bana hiç bir şey demiyor hatta telfn kullananlara çay ısmarlatıyo tüm sınıfa ben elime alıyrm hatta açıyrm arayan olunca sesini çıkarmıyor.Bana bir tepkisi yok.bir dersi alllatn alıyrm 3 arkadaş alıyoruz dün ben faceboktaydım bana yazdı senin dersin cuma günü ama yarın dersime gelebilrsn falan diye diğerlrne sordum kimseye öyle bir şey dememş dedim uyanamıyrm ben sabahları hocam ben karışmam yarın dersime geleceksin o kadar dedi.Derse geç gittim geç girlmesne karşı ama beni aldı derse ara istedler vermedi bende ahh bir yarım saat ara olsaydı dedm arkadaşla yarım saat ara verdi :s sonra odasına çağrdı beni naber nasılsın falan dedi iyym dedim sonra konu bulammş gbi arkadşın geçen ağlıyodu neyi vardı dedi :s ben çok mu elhamlıyım yoksa sizce var mı bişey ?


0|0
2|13

En İyi Erkek Görüşü

  • Yok canım olur mu hiç sen evhamlısın da ^^ Yalnız hoca birazcık sana kafayı takmış o kadar :P Bişey yok yani

    0|0
    0|0
    • :(

    • Hepsini Göster
    • Yok artık uğraşaamm

    • :P ^^ )))))))))))

Erkekler Ne Diyor 12

  • hoca sana yazıyor bunu anlmycak kadar saf olma lutfen

    0|0
    0|0
    • Saflık değilde geçen yıldan beri tanıyorum pat diye bunların olması çok şaşırttı :s

    • bızde üni okyrzda hiç bi hocanın bi kıza böyle yaklaştıgını görmedk senın çevrendkiler bile anlamştr bunu bişi demiyorlar mı sana

    • la bunların hepsi bir hafta içinde oldu :s çok şaşrdım eskiden yoktu yani o öğrenci ayırt etmzdi :s ben bile yeni yeni farkına varıyorum :s çok umrumda hocası öğrencisi allasen

  • alt yapıı çalışmaları !

    0|0
    0|0
  • bi şey var mı diye soruyomusun bi de:)) adam sana ağır hasta. senin için adam vurur şu an yani o derece. yanıyo adam yanıyoooo

    0|0
    0|0
    • Bu oalnlardan mı çıkardın bütün bunları

    • eveeet kime sorarsan sor, şu soruyu bu sitede on defa sor onunda da herkes o adamın sana hasta olduğunu söyleyecektir. bunu anlayamıyo musun

    • Ya tamam da pat diye bunu yapması çok saçma geçen yıldan beri tanıyorum diğerlerinden ayırmazdı hoca facebooktan derse çağrdıki şu da var bir gurup var dersi alanların olduğu orda dersime gelmk istyen gleblr yzmış birde bana grupta pylaştım grmedin mi dyo ddim ben grpta yokm iyiki yazmşm o halde yarın drsime gliyosun falan dedi.Geçende ders dinlemek istemeyen uyusun yeterki sessz olsun dedi bende uyudum bunu yapan tek ben değildim ama o sınfın ortasında imza attın mı gizem sen uyumştun dedi.s.s

  • bence de sen çok elhamlısın gıbı geldı :D

    0|0
    0|0
  • göster ama elletme. sonuçta dersten kalmak var :)

    0|0
    0|0
    • öyle geçiceksem zaten kalıyım

    • Hepsini Göster
    • neyse kısmet. uğraşmaya devam diyelim.size başarılar.

    • Sizede

  • seninde hosuna gidiyor anlasılan

    0|0
    0|0
    • ya sorma tüm derslerne koşarak gidiyorum :s

    • görmezden gel ters bi hareketi olmadıkca odasına falan cağırırsa yanında birileriolsun fazlada yu verme böyle sapık hocalar var evet

    • Öyle yapıcam zaten kalmş şurda bi kaç ay hayatımı yakamam

  • aklını kullanmalısın

    0|0
    0|0
  • önemsiiyor seni işte belki sempatik gelmişsindir hocan belkide hoşlanıyor senden

    0|0
    0|0
  • fişleme vb. olabilir , üni . okuyorum bende neleracaip şeyler oluyor , bazı zamanlar..

    0|0
    0|0
  • olayın ıcınde olan sensın anlattıgın kadarıyla var bıseler ama dıkkatlı ol

    0|0
    0|0
  • seninle kur yapıyor.

    0|0
    0|0
  • öğretim üyeleri çapkın olur.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 2

  • Sende gözü var belli.Aman diyeyim uzak dur.

    0|0
    0|0
  • Daha ne olsun yahu...İlgileniyor seninle besbelli.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...