1461 faciası Pendik faciasından daha mı az önemli?

bundan 15 sene önce fenerbahçe o zamanın 2.nci liginde oynayan pendik e pendiğin patates tarlasını andıran çamur kaplı sahasında yenilmesinden dahamı az önemli galatasarayın meşhur arena stadında 2.nci lig takımı 1461 e yenilmesi


0|0
6|11

En İyi Erkek Görüşü

  • daha bile önemli kendi sahasında biz patates tarlasında oynamıştık

    0|4
    2|3
    • bence fenerin yenilmesi daha önemli

      çünkü fener büyük takım tabiiki 2.nci lig takımına yenilmesi,şartlar ne olursa olsun çok önemlidir

    • tabiki haklısın ama bizim olayı yıllardır anlatanlara bi ders olsun

Kızlar Ne Diyor 6

  • Berbat oynadık 1461 Trabzon da hak etti... Bu kadar basit...

    0|6
    0|1
  • son 10 dk kitlenmelerine rağmen bir gol daha atamamalarına çok şaşırdım resmen kitlendiler 1461 iyi idare etti

    1|5
    0|1
  • Trabzon'a sempatim var. Yenmelerinden rahatsız olsamda çirkeflik derecesinde değilim. Tek parazitin, FB'nin gol atması gibi heyyolanmaları.

    0|6
    0|3
  • as kadroylamı çıkmışlardı ben maçı izlemedim özetine felan da bakmadım gerçi böyle şeylere takılmayın top yuvarlak ne olacağı belli olmaz.

    0|3
    0|1
  • son 15 dk gibi oynasaydık macın geneli byle olmazdı adamlar iyi oynayıp kazandılar bu kadar

    0|3
    0|2
  • ikiside aynı,artık gs nin de bir pendiği değil ama 1461 i var:))

    0|4
    1|4

Erkekler Ne Diyor 10

  • GS zaten kötü bunu herkes biliyor. Şuan burak olmasa idi . . GS ' nin bu kötü oyununun kaçınılmaz sonuçları çok yakında kendini gösterecek. Tahmin : Ş.Liginden elenme , ligi 8 .sırada bitirme gibi . .

    0|2
    0|0
  • O ZAMAN FENERBAHÇENİN ŞAMPİYONALR LİGİNDE BİR İDDİASI YOKTU. ŞİMDİ GS HEM LİGTE HEM ŞAMPİYONLAR LİGİNDE MÜCADELE VERİYOR VE İDDİALI.. TÜRKİYE KUPASINI KİM NAPSIN. OYUNCULARINI DİNLETTİ FATİH BABA. OLAYDAN BU. DAĞILIN

    1|3
    1|2
  • 1461 facıası daha onemlı GS gıbı bı takımın yenılmesı fb gıbı bı takımın yenılmesınden her zman daha onemlıdır dun aksam GS ın yedeklerının cogunun bosuna bu takımda oldugunu anladık herhalde gıtmesı gereken cok ısım var

    0|3
    0|2
  • Pendik sahasında hayatında kaç kere gittin ? Sahasının çamur, patates tarlası olduğunu nereden biliyorsun ? 2. ligde Pendik stadı kartaldan sonra en kaliteli sahaya sahip bir stattır..

    0|3
    0|2
    • 15 sene öncesinden bahsediyoruz hala televizyonda fenerbahçenin nasıl bir sahada yenildiğini görebilirsin

  • rezillik her daim rezilliktir

    0|1
    0|0
  • Amca gelmişin kaç yaşına, uğraştığınız şeylere bakın. Çocuklardan farkınız yok valla.

    1|4
    1|3
  • Git işine.

    1|3
    1|2
  • 1461 , para için değil , oynamak için oynayan ; bir zamanlar TRABZONSPORun amatör ruhunu andırıyor sanki...

    0|1
    0|0
  • beşiktaşlı biri olarak güzel maçtı :D

    0|1
    0|0
  • onu boşverde hacı sen bunlara ne diyorsun? link link

    2|3
    0|2
Yükleniyor...