Eski sevgilinizin facebook profiline en son ne zaman baktınız?

şimdi bir soru sorcam ama herkes dürüst cevap versin...en son sevgilinizin..bu ayrıldığınız biride olabilir...facete profiline en son ne zaman bakdınız...gizli cevap verebilirsiniz ama gerçeği yazın lütfen..


0|0
19|47

En İyi Erkek Görüşü

  • ayrılalı neredeyse 5 sene olacak ve ben en son onun profiline gece baktım oda benim profile bakıyor ama nedense ikimizde yeniden birlikteliğe yanaşmıyoruz bırak onu hiç bir şekilde bağlantı dahi kurmuyoruz fakat birbirimizden haberdar oluyor bizimki de böyle birşey

    1|0
    0|0
    • güzel düzenli hayatınız var...

    • Hepsini Göster
    • seviyorsundur ondandır

    • bilmiom =/

Erkekler Ne Diyor 46

  • dün baktım

    ortak arkadaşlar facede bi grup kurmuş o gruba üye oldum.

    o da o gruba üyeydi. aklımda değildi aslında onu orada göreceğim.cidden aklıma gelse belki üye bile olmazdım.

    hayır cidden kendi adıma değilde onun beni görüp üzülmesinden çekiniyorum.

    1|0
    1|0
  • Facebook kullanmamak ne güzel şey. Hiç böyle dertlerim olmuyor.

    1|0
    0|0
  • 3-4 ay oldu galiba

    1|0
    0|0
  • birazönce..

    1|0
    0|0
  • sevgilim olsaydı dürstçe cevap verirdim seninkine bakayım

    1|0
    0|0
  • bulamıyorum engelemiş beni galiba zilli :)

    1|1
    0|0
    • Hepsini Göster
    • aslında o tarz bir klüp açsak dolup taşar eminim engelenen çoktur bu zamanda :)

      biliyonmu ben ayrıca hiç engelemedim kimseyi nasıl bir hismiş bilemedim her isteneni yaptım verdim tatmadım engelemek nasıl biseymiş göçüp gidecem kimseleri engeleyemeden ühühühü :(

    • bende engellemem..

  • bizzat yanında bakıp karışması çok zevkli ama artık yapmayacağım.

    2|0
    0|0
  • hiç bakmadım, faceim yok güzel kız.

    0|0
    0|0
  • 2 gun falan oldu sanırım dondurmuş bulamıyorum... :(

    1|0
    0|0
  • 16 dk. önce

    1|0
    0|0
    • hemen hemen aynıyız..

    • Hepsini Göster
    • ayrılalı yaklaşık 10 ay oldu...hala aralıklarla bakıyorum...misal daha 4-5 dk önce baktım

    • ama öyle bi aşkla bakmak değil...alışkanlık gibi meraktan herhangi bi hayranlık kalmamış...

  • En son bir hafta sonrasında...

    0|0
    1|0
  • Yıllardır bakmadığımı hatırlayıp sayende az önce göz gezdirdim. Çocuğu olmuş 2-3 yaşlarında gözüküyor.

    Bana benzemiyor yırttık :)))

    ( Şaka tabi biz ayrıldıktan çok sonra evlenmişti)

    1|0
    0|0
  • insan ya meraktan yada.. fazla merak etme

    1|0
    0|0
  • Haftada bir bakarım eski sevgilime

    1|0
    0|0
  • Bakmadım hiç.

    1|0
    0|0
  • hiç bakmadım yapmamda böyle birşey...saygılar...etik değil..

    1|0
    0|1
    • niyeki etik olmasın

    • Hepsini Göster
    • olsun ama profili açık bakmak ayıpmı oluyor sence..

    • ya o kişinin profiline bakmak ayıp demedim, bakabilirsin kurcalamak anlamında söyledim ben, yanlış anlaşılmak istemem.. etik olmayan kurcalamak diye bahsettim.. teşekkürler..

  • bakmadım böyle yapanlarda gözümde çok ezik ve ergenler :) silemeyen güçsüz ve eziktir.

    1|0
    0|2
    • öyleyim galiba

    • aahaha :) bazı kızlar var böyle takıntılı. bakıp bakıp ağlarlar acı çekerler güya :D yahu sanane? başka adammı yok. onu bırak değer mi ya? şu bir kereliğine geldiğin hayatta?

  • Şubat 2012 olması lazım . Sonrada kapatmış heralde Yada yeni bir sevgilisi olmuş onunla ortak açmış olabilir . üzdün beni şimdi Anılarım depreşti resimlerine bakmadan uyuyamazdım. Şimdi kapalı .

    0|0
    0|0
  • vala 2yıl önce bir kız bana çıkma teklifi etmişti gayet hoş bir bayandı resimlerini eskiden sana göstermiştim ama ben tabi teklif karşısında birşey diyemedim sadece bka kalmıştım güzel kızdı fena değildi bazen aklıma giriyor facebook bakıyorum nişanlanmış ben yırtık biri olsaydım şuan onun yanında ben olurdum

    0|0
    0|0
  • 3-4 önce...

    1|0
    0|0
  • o zamanlar face yoktu

    0|0
    0|0
  • 9 yada 10 ay falan oluyor :D

    0|0
    0|0
  • hiç bakmadım

    0|0
    0|0
  • burcu 1 yaş daha yaşlandım doğum günüm 30 merdiven dayadım zaman çabuk gidiyor 28 oldum daha dün 16 yaş kutlamıştık vaybe ibrahim dedim 28 oldun yaşlı moruk D;

    0|0
    0|0
  • 10 ocak 2011 baktım hatta hala muhabbet ediyorduk

    normal bir arkadaş olarak sanırım face hacklendimi birşey oldu bağımız koptu bende hiç umursamadım çokta önemli değil

    tarihleri kesinlikle unutmam :)

    0|0
    0|0
  • Ben hiç bakmadım fakat çakal şifremi biliyordu ayrıldıktan sonraki gün girmiş ve şifremi değiştirmiş. Ve bana mesaj atıyor artık senin facebook un benim oldu diye.

    0|0
    0|0
  • sık sık bakıyorum

    0|0
    0|0
  • ayrıldıktan 1 ay içerisinde baktım o kadar ondan sonra bakmadım ve 2 sene oldu :) gerek yok kendimi üzmeye

    0|0
    0|0
    • ama dayanmak zor bakmamaya..

    • Hepsini Göster
    • hala bekarmı

    • :) bilmiyorum hiç bir bağım bağlantım yok ne arkadaşlarından nede kendisinden. ciddi bir ilişki yaşamak ne kadar zor. ama basit bir ilişki o kadar basit ki. zoru sevenlerdenim :)

  • benı feysten engellemiş

    1|0
    0|0
  • Engelleyene kadar belli periyodik aralıklarla bakardıım :/

    0|0
    0|0
    • ayrıldıktan sonra ne kadar sürdü bakmaların ?

    • 1-2 ay falan ama unutamadığımdan falan değil arada merak ediyorum ne bok yiyiyo bu salak diye :D

  • Erkekler Devam
    16

Kızlar Ne Diyor 19

  • bulamıyorum namızsızın facesini saklanmış mı ne

    2|0
    0|1
  • bi ay filan oldu.. sırf ona bkmak için dondurduğum faceyi açıp kapayıp duruyorumm ..

    2|0
    0|0
  • 3-4 yıl oluyor.

    Ayrıldıktan sonra hiç bakmadım..

    Öyle de kötü bir huyum var bittiyse komple biter.

    Merak da etmem, takip de etmem.

    Yanımdan geçse yüzüne bakmam, ki geçti ve bakmamışım farkında bile değilim düşün artık.

    2|0
    0|0
    • çok güzelde ben olsam başaramazdım.

    • Hepsini Göster
    • el alışkanlığı kuzum:)

    • güzel irade..bende yok sanırım

  • Ben değil ama arkadaşlarım düzenli periyodlarla bakıp en ufak şeyi bile bana söylüyorlardı. En sonunda dayanamayıp mesaj attım engelle arkadaşlarımı ve profilini gizle diye. Ondan sonra ses gelmedi bi' daha arkadaşlarımdan.

    1|0
    0|0
  • İyi hatırlattın dün fake profilden eklemiştim eski sevgilimi bakayım kabul etmiş mi, profiline bakıp acı çekicem de biraz.

    1|1
    0|0
  • Facebook kullanmiyorum.

    1|1
    0|0
    • senin için feys de bi profil hazırladım meyl ve şifreni de gönderdim mesajlarında var ... hade gir ve bul şu adamı sonra da kahrooooollll:))))))))

  • yarım saat önce..

    1|0
    0|0
  • eski sevgilimin facebook'u yok. olsa abonesi olurdum kıppsss ;);;)99

    0|0
    0|0
  • tüm geçmişimi en az haftada 2 kere facebookta ararım. alışkanlık olmuş :((

    0|0
    0|0
    • aynen bendede ama ben hergün bakıyorum

    • oha ciddi psikologa görünün abicim haftada 2 kere tüm geçmişi ararım ne demek yaw

      alışkanlık fala ndeğil bidiğin psikolojik bozukluk bu

      bu kafada biri önüne bakamaz

  • bilmem 1sene olmuştur sanırım galiba...

    0|0
    0|0
  • En son bi saat önce falan baktım ..

    0|0
    0|0
  • ınanmazsın ama hıc bakmadımm neden dıye sorarsan cunku bakamadım gormek ıstemıycegım seylerı gorcegım ıcın bakmaya cesaret edemedımm

    0|0
    0|0
  • dün baktm br arkdşn hesabneden grp

    0|0
    0|0
  • 2 ay önce..

    0|0
    0|0
  • Facebookum oldugu zamanlarda ekledigimde baktimdi. Bir daha bakmadim.

    0|0
    0|0
  • . bugünnn:)

    0|0
    0|0
  • Dün.

    Ama arkadaşız yani.Öyle depreşmiş duygularla bakmıyorum.

    0|0
    0|0
  • uzun zaman önce düğün resmini görmek için bakmıştım

    0|0
    0|0
  • bugun baktım en son her dakika her saat bakıyorum neyine bakıyosam onuda anlamadım

    0|0
    1|0
Yükleniyor...