Antrenmandan önce ne yenmelidir?

Yarın akşam ilk defa spora başladım arkadaşlar sporun adı da dövüş yani Muay Thai. Kaç saat önce ne yemeliyim antremandan önce?

Güncellemeler:
yok mu bilen
yok mu bileeeeeeeeen

0|0
4|5

En İyi Erkek Görüşü

  • Benden sana bu sporu uzun süredir yapan birisi olarak tavsiye bol vitamin al antrenmandan önce su ihtiyacını karşılamış ol çünkü vücut aşırı ter atıp suya ihtiyaç duyuyor ve antrenman esnasında su içersen kötü sonuçlar doğurabilir. Bol kalorili beslen. Çünkü antrenman sırasında çok enerji yakacaksın ve vücudun daha fazlasına ihtiyaç duyacak.2 saat 3 saat önce bişey yeme diyenlere aldırma 30 veya 20 dakika yeterli antrenmana aç gidersen bayılırsın o derece enerji gerektiriyo ama yeni başlayacağın için ilk günlerde fazla zorlamazlar seni. Kolay gelsin :D

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • antremandan 3 saat önce yemeyi kesmen lazım bunu unutma :)

    0|1
    0|0
  • Enerji artırıcı besinler

    0|1
    0|0
  • Yaa dovusse sıkıntı yok bence protein agirlikli beslen

    0|1
    0|0
  • antremandan once en geç 1 saat yemek yememen gerekiyo antremandan veya spordan sonra da geçerli tabi bu

    0|0
    0|0
    • bana antremandan 3 saat önce ye dediler. Body değilde dövüşe gideceğim için

Erkekler Ne Diyor 4

  • yumurta tavuk et süt yoğurt gibi protein depolarını tüketmen lazım dostum

    0|1
    0|0
  • Hafif beslen.

    0|1
    0|0
  • Protein ağırlıklı beslen

    0|1
    0|0
  • Daha yarın akşam olmadı nasıl spora başladın bakalım.

    0|1
    0|0
Yükleniyor...