Kapat

Popomu büyütmek istiyorum?

Ya zaten etli popom çıkık da böyle kıvrımlı filan ama ben büyütmek istiyorum biraz daha nasıl yapabilirim


0|0
6|22

En İyi Erkek Görüşü

  • Anal seks falan çocuk çocuk cevaplar. Kaç yaşındasınız?

    Squat yapabilirsin. Başka birçok hareket var fakat şimdilik ağırlıksız squat yeterli olur diye düşünüyorum. Diğerlerini de anlatırım bir ara. Büyümekten ziyade böyle keşkül görüntüsünden kurtarıp sıklaştırır, dik ve şekilli olmasını sağlar. Yemek falan çok dikkat etmene gerek yok böyle devam edebilirsin antrenman yaptığın sürece.

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 21

  • 1|0
    0|0
    • Ya bacakları kalinlastirmiyo mu

  • Çok ye

    1|0
    0|0
  • squat yap

    1|0
    0|0
  • Squat yap ;)

    1|0
    0|0
  • Squat

    1|0
    0|0
  • spor salonunda büyürsün rahatlıkla ;)

    1|0
    0|0
  • kalçalı kızlar guzel olur ama fazlada buyutme

    1|0
    0|0
  • Muynemize gelebilieain iatersen randevu vereyim snq

    1|0
    0|0
  • merdiven çıkarak

    1|0
    0|0
  • Spor yap

    1|0
    0|0
  • Mermere vur

    0|0
    0|0
  • Pompayı sok hava bas

    0|0
    0|0
  • ben bir yolunu biliyorum sana yardımcı olabilirim seve seve :)

    0|1
    0|0
  • elletmen gerekir :)

    0|1
    1|0
  • Gel hallederiz

    0|0
    0|0
  • vurdur büyür genişler bol bol vurdur

    0|0
    0|0
  • Büyük popo ne yaa

    0|0
    0|0
  • Anal seks .

    0|0
    0|0
  • bol bol otur

    1|0
    0|0
  • vurdur büyür

    0|0
    0|2
  • erkeğe okşat ellet

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 6

  • Squat yap ve plates :)

    1|0
    0|0
  • Squat

    1|0
    0|0
  • bol bol makarna ye -az spor yap

    1|0
    0|0
  • sporla hallolur ama yanlıs spor yapma. popon duzlesıp yayılabılır

    1|0
    0|0
    • Yanlış spor derkennn

    • bılıncsızce her hareketı denıyım sunuda bunua yapıyım deme yanı bı arastır bence :)

  • Squat yap

    1|0
    0|0
  • Karpuz gibi mi yapacan?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...