Spordan oncesi?

Spordan once kurabiye kek turu kacamaklar yaparsak spor sirasinda bu aldiklarimizi eritirmiyiz


0|0
6|15

En İyi Erkek Görüşü

  • :)) ye ye senin zayıflamaya niyetin yok

    0|0
    0|0
    • Haha evet amacim zayiflamak degilki formda kalmak ama ister istemez su ramazanda tatli tuketimim artti iftar yemekleri filan derken bende sporu arttirdim şu an kilo artis azalisi olmadi ama korkuyorum

    • Ramazanda kilo alınıyor, madem formunu korumak niyetindesin dikkatli ye.

Erkekler Ne Diyor 14

  • Hayır bu mümkün değil. Kek ve kurabiye de kalori oranı fazladır. Şeker oranını da göz önüne alırsak bu biraz zor zaman geçmesi lazım

    0|0
    0|0
    • Misal bir dilim kek icin 30 dakika pedal cevirsen genede erimiyormu benim bir tanidigim boyle bayagi kilo verdi valla ama banada sacma geldi

    • Bol su içmen lazım. Bu çok zor spor anında iken daha çok ter attığın için biriken nişastayı harcamak içinde biraz beklemen lazım.

  • eritemezsin...

    0|0
    0|0
  • Yok öyle bir dünya ':)

    0|0
    0|0
  • bak matmazel
    Günlük aldığın kaloriyi hesapla
    ve yaktığın kaloriyi hesapla varsa arada boşluk
    bunu istediğin gibi kaçamak yaparak doldur
    ha yoksa boşluk sporuna devam et :)

    0|0
    0|0
    • İnternetten hesapladigimda gundelim kalorime 1800 civari diyor ben bir ara dedikleri gibi yaptim kilo almaya basladim suanda ana ve ara ogunlerle beraber 900 kaloriyi hic gecmiyorum ona ragmen ne aliyorum nede veriyorum fatsecret programi ile beraber takip ediyorum demekki benkm gundeligim 1000 kalori filan

    • Hepsini Göster
    • Cok fazla spor yapiyorum belkide bu yuzden vermiyorum heralde ya da benim metobolizmam cok yavas bende en cok kalori yaktiran egzersiz pedal cevirmek ve ip atlamayi yapiyorum 45 dakika bendede 360 kalori filan yakiyor hesapladigimda koca bir dilim kek oluyor ama korkuyorum boyle denemeye

    • bence korkma bir hafta dene sonucu gör hani kilo bile alsan en fazla 1 kilo olur :)

  • kafaya gel :D

    1|0
    0|0
  • Yakacagin kaloriye ek olarak gelir ve sporda eritemezsin. o kadar hızlı sindirilmez

    0|0
    0|0
  • Aldiklarini yakarsin ama yag yakimin fazla olmaz cunku vucut once karbonhidrat gibi seyleri yakar yagi daha sonra

    0|0
    0|0
  • Şekerden tamamiyle uzak durmalısın.

    0|0
    0|0
  • çok yememek gerekir yani eritme deilde karbonhidrat katkısı olur kaslar daha geç yorulur

    0|0
    0|0
  • Kafa mı buluyorsunuz anlamadım

    0|0
    0|0
  • erimez o gün yedin kek kurabiye yani kısaca karbonhtrd kana karışması 24 saat icinde olcak icin öteki gün yapıcagın sporda erir ama boşa spor yapmış olcan biraz bu işe saygı duyun ya :))

    0|0
    0|0
  • gayet güzel bir soru. eritemezsin

    0|0
    0|0
  • Eritirsin

    0|0
    0|0
  • ne güzel söyledin bee :D canım kurabiye çekti şimdi :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • Sadece önceki gün yağlarını eritirsin.

    0|0
    0|0
  • Eritebilirsin ama sadece bir ince dilim kek ve bir tane kucuk kurabiye yemelisin gun icinde ara ogun olarak oturupta dolu dolu yersen gezmede tabaklarini bitirip gezmeden sonra yuruyuse cikan teyzelerimiz gibi spor hicbi ise yaramaz sadece kilo almaz formda kalirsin

    0|0
    0|0
    • Evet tabiki mesela 3 orta boy kurabiye yedim ben internette kalorisi 80 diyor 210 kalori yapiyor ara ogun yapmadim kahvalti disinda bunun 150 si bile gitse kâr diye dusunuyorum ama ben bu kurabiyelerin uzerine 30 dakika leslie 20 dakika aerobik ve 20 dakika normal egzersiz yaptim yaktimmi bilmiyorum ama insallah yanmistir hepsi

    • Ya erimistir ama eger amacin kilo vermekse tamamen uzaklasmaya calis zor ama alistiginda kilo vereceksin

  • Yahu o sindirilicekteeeee kana kariscaktaaaaa karbonhidrattan vakit kalipta vucut onu yakicaktaaaaa.. isin is ya yeme bence bak yazarken bile yoruldum yakilmaz canim onlar

    0|0
    0|0
    • Ona deger birseyi bile yaksa yeter bence ama mutlaka birseyi yakiyordur vucut ondan oncekileri bile yaksa sen o gun yediklerinle yakanlari yerine koymus gibi oluyorsan kilo korumaj icin ideal olabilir

    • O is oyle yuruseudi bir tantuni yer 3 saat kosar eritirdim yahu oyle olmaz. karbonhidrati yakicak yaglar kalicak o zaman? ne anladim sen o spordan

  • Ancak yediklerin erir daha başka faydası olmaz

    0|1
    0|0
  • Yaptığın kacamagin boyutuna bağlı ama kilo vericem diyede çok kasma kendini

    0|0
    0|0
  • Amaç ne?

    0|0
    0|0
Yükleniyor...