Geniş kalçalı ince belli kadın, dar kalçalı geniş belli kadın...

Bu ikisinin farkı nedir? Geniş kalçalı olan daha mı sadık olur,dar kalçalı geniş belli olanlar cadoloz mu olur? Cevaplayın bayanlar...


0|0
12|10

En İyi Erkek Görüşü

Kızlar Ne Diyor 12

  • bunun fizikle ne alakasi var allahim allahim

    0|0
    0|0
    • geniş bel küçük poposun heralde? benim bildiğim biz erkekleröyle oluyoruz :)

  • Bir araştırma da okumuştum erkekler ince belli geniş kalçalı kadınları daha doğurgan bulduklarından onlarla birlikte olmak istiyorlarmış.Araştırmacıların yalancısıyım:)Bir kadının kıçıyla aklı aynı doğrultuda çalışmayabilir.:) Sen yine de ona göre yorumlama:)

    0|0
    0|0
  • Killi erkeklerin merhametli olusuyla olumune kapisir bu soru.

    1|2
    0|0
  • Kadin mi degil mi belli degil. Dedigin kesime giriyorum. Kusura bakma da sen de vin dieselsin galiba. Hos olsan da kafa tin tin yani. Seni guzel fizikli travestilere emanet ettim.

    1|0
    0|1
    • niye kafa tin tin? genlerin kötü diye kadere isyan etme

    • Hepsini Göster
    • Sana buyuk gerekiyor anladim. Tanidigim zenciler var ayarlayayim mi?

    • Ahaha nasil da sinirlenirmis :).

  • belle kalçayla ne alakası var sadıklığın cadolozluğun ?

    0|0
    0|0
    • geniş bel küçük poposun heralde? benim bildiğim biz erkekleröyle oluyoruz :)

    • sanane benim popomdan ;)

    • aynen.dar işte nolacak.

  • ne alaka ya

    0|0
    0|0
  • Geniş kalçalı büyük göğüslü bayanlar erkekleri kendine aşık edebilen tek kadın tipiymiş efem.

    0|0
    0|0
  • nasıl bir bağıntı kurdun aşmış gizli.

    1|0
    0|0
    • geniş kalçalının kadınsılığı daha ağır basar,harbi karıdır yani...harbi delikanlı gibi

    • Hepsini Göster
    • darı görünce direk olay mahalinden topuklamak için

    • he tamam.

  • yok daha neler

    0|0
    0|0
  • ınce bel normal kalçlıyım ve cadalozun onde gdenyım

    0|0
    0|0
  • dediklerinde bi alaka bulamadım farka gelince ikisinide sevmem düzgün vücut ideali

    0|0
    0|0
  • deli misin sen ne alakası var bunların

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 9

  • geniş kalça dar kalça olayı kiloyu olaya katmadan değerlendirirsek hormonların etkili olduğu bir olaydır. Kadınlar genel olarak geniş kalçalıdır, çünkü pelvisten(leğen kemiği) bebe geçecek. Dar olursa kafası takılır geçemez. Sezeryanın olmadığı zamanlarda kafası pelvisten geçmeyen bebekleri rahmin içinde parçalayıp dışarı çıkarırlarmış anneyi kurtarmak için. Muhtemelen östrojen hormon düzeyi ve reseptör duyarlılığına göre genişlik darlık şekilleniyor. Cadalozlukla falan alakası olduğunu düşünmüyorum:))

    0|0
    0|0
    • bu karıları hormonları yönetir beyinleri değil,böyle değerlendir birde

  • :) kafaya bak:)

    0|0
    0|0
  • AMAN ALLAHIM, DAR KALÇALI GENİŞ BELLİ KADIN TİPİ MİDEMİ BULANDIRIR. NEDEN Mİ, KADIN ÇOK FAZLA GEZİYOR, AMA İKİ KATI ENERJİ HEM DE SAĞLIKSIZ PROTEİN YOK ALIYOR. TATLI VS. ALIYOR. DOLAYISIYLA BEL GENİŞ, KALÇA DAR.

    0|0
    0|0
  • İkiside birbirinden hayın ...:-D

    0|0
    0|0


  • hepsi diyorum hepsiii.

    1|0
    0|0
  • onu bilmem, kısa boylular sinsi oluyor,

    0|0
    0|0
  • Geniş kalçalı kadın daha rahat doğum yapar,dar kalçalı kadın zor,Ameliyat şart

    0|0
    0|0
  • yuh yargıya varmanında cılkını çıkardınız laa iyice

    0|0
    0|0
  • ne alakası var abi

    0|0
    0|0
Yükleniyor...