Kapat

Kosamiyorum lutfen yardim?

Ben 18 yasindayim ve kosamiyorum sigara falan kullanmiyorum herhangi bir hastaligimda yok ama kosma esnasinda hemen nefes nefese kaliyorum sanki sigara icenler gibi ve inanin en fazla 2 dakika araliksiz kosabiliyorum zar zor o da bacaklarimi hissetmiyorum asiri bir kilomda yok sadece saglik acisindan kosmayi cok istiyorum 163 boyum 46 kiloyum kosmadan once isinma hareketleri falanda yapiyorum ama banamisin demiyor surekli 2 dakika kosup 10 dakika yuruyorum arkamdan yasli yasli insanlar kosup beni geciyor cidden bu duruma moralim cok bozuldu bilgisi olan yardimci olabilir mi yoksa bir doktora gorunmeyi dusunuyorum


0|0
0|7

En İyi Erkek Görüşü

  • İlginç ya sürekli antreman yap düzelir bende başlarda koşamıyordum şimdi 50 dk aralıksız koşabiliyorum bu antreman yapa yapa düzelicek bir şey yoksa sağlığınla ilgili olacağını bende düşünmüyorum

    1|0
    0|0
    • 10 gun oldu ama hala ayni sanirim bir doktora gorunucem maleseef

    • Hepsini Göster
    • anladim o zaman hergun 2 dakika kosup 10 dakika yurumeye devam :D

    • yani vücudunun belli bir tempoya alışması lazım

Senin görüşün var mı?

0/2000

Gönder

Erkekler Ne Diyor 6

  • Normal bir durum zamanla kondisyonun düzelir fakat bence 163cm - 46 kg bir insanın koşmaktan çok kas kütlesini arttırmaya ihtiyacı vardır. Bu sayede bir süre sonra hem daha şekilli bir vücuda sahip olursun hem de daha güçlü ve dayanıklı olursun.

    0|0
    0|0
  • Kondisyon eksikliğin var, kondisyonunu kendini zorlayarak arttırabilirsin. Sınırlarını zorlayarak koşmaya çalış

    0|0
    0|0
  • Koşa koşa gelişcek o. Önce nefesin açılır, sonra süreyi arttırmaya başlarsın. Bide hafif tempo koş. Depar atma :D Daha önce spor yapmadıysan çok da acayip bir durum değil.

    0|0
    0|0
    • spor yaptim ama surekli degil benimle ayni durumda olan bir cok arkadasimda olmuyor sadece bende oluyor

  • Ne zaman basladın kosmaya

    0|0
    0|0
    • 10 gun oldu

    • Demek daha önce cigerlerini hic zorlamamıssın sana tavsiyem onune bir hedef koy ornegin 1. Gün 10 dk İkinci gun 11 dk hergun 1 dk arttırarak kosmaya calıs yani cigerlerin yerinden cıksa bile o yanma duygusunu bilirim bunun ustesinden gel ve cigerindeki yanmayı aza indirmek icin yanında su tası yudum yudum su icersen agrıyı aza indirger

  • Koşma aktiviteni arttır yüzmekde işe yarar ciğerlerinle alakalı bir duruma benziyor sporu arttır nefes egzersizleri yap

    0|0
    0|0
  • Ne yapalım arkadaşım koşu bandı mi alalım doktora git buradan çözüm mü aranır bu konuda zaten burada bütün doktorlar mesai yapıyor hasta muayene ediyor.

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlardan ilk görüşü sen paylaş ve
1 Xper puan fazladan kazan!

Yükleniyor...