Bana bir çare...

herkese fikir veriyorum da iş kendime gelince kendime faydam yok. sevgilimle iyi güzel anlaşıyoruz seviyorum o da seviyor. ancak buluşacağımız zamanlar kısıtlı her zaman bi işi çıkıyor mutlaka tam buluşuyoruz az oturmadan hadi kalkalım bi annesi arıyor bi babası arıyor delirivercem ya. kız olan ben miyim o mu anlamıyorum geçen hafta annesi yüzünden buluşamadık bu hafta babası yüzünden zaten çalıştığı için az konuşuyoruz ne yapmam lazım


0|0
0|5

En İyi Erkek Görüşü

  • bir insan için anne ve baba herşeyden önemlidir(öyle olmalıdır)ailesiyle ilgili olan konulara fazla takılma

    1|0
    0|0
    • ailesine lafım yok ama ailesi kadar banada zaman ayırmalı resmen dış kapının dış mandalısın diyor bide beni istemeye gelecek yarın birgünde ailesi ile sorun yaşayacağımı düşünmeye başladım

    • Hepsini Göster
    • annesini yanlız bırakmamak ya 1-2 ay öncesine kadr hoş karşılamaya çalışıyordum annesi sonuçta onu doğuran kişi diyodum ama sabır sabır bi yere kadar biraz umursamaz davranmam gerekiyo galiba

    • umursamaz davranarak peşinden koşturmayı düşünüyorsan ters tepebilir.zaten seni yemeğin ortasında buluşmanın ortasında bırakmış.çıkamayacağını bildiğin halde akşam davet etmiş.sanki o umursamaz davranıyor. birini gerçekten seversem ona belli bir vakit ayırırım diye düşünüyorum.seven biride böyle yapmalıdır.yani annesi babası çağırdığıda acil bir duurm yoksa biri ölmemişşe sana belli bir vakit ayırmalı ve o vakit senin olmalı sadece senin.nasıl sevmek nasıl aşk anlamadım

Erkekler Ne Diyor 4

  • Bu durumu onunla bir güzel konuş, anlamadığım senin için neden fedakarlık almıyor.. bu işte bir sorun var diye düşünüyorum. Bence en fazla onun kadar onu önemse ve hayatına bak.. Gör bakalım neler değişicek, değişmez ise zaten ya öyle kabul ediceksin, yada karşına alıp bi konuşucaksın. :)

    1|0
    0|0
    • konnuşuyorum anlamıyor ki. ben bin bir yalan ile evden çıkıyorum yarım saat oturmadan kalkalım demiyo mu tam cinnet geçirmek için sebep. daha nasıl bir konuşma yapmalıyım bilmiyorum.

    • Hepsini Göster
    • Ya sızlanmayı kesermisin burda 2 saattir ne anlatıyorum ben, o yatarsa senindemi yatman gerekiyor, o yarın birşey olsa ölse ? sendemi öleceksin ? odak noktan yapmayı kes ! ve hayatına bak, aç tv'yi keyfine bak ya.. uykun geldi diye git erken yat mesela.. anladınmı bu hayat senin hayatın ! onun şekillendirmesine izin verme, sen nasıl istersen öyle şekillenir, bu senin hayatın ! pof.

    • peki :(( iyice sinirlerim bozuldu düşünemiyorum ama denicem :(

  • ondan sana hayır gelmez ilerde ailesi sizin iin büyük bir engel oluşturabilir sanada kendisinede ailesinede işinede zaman ayırması gerekiyor arkadaşım

    1|0
    0|0
    • ya ben anlamıyorum herkes çalışıyo faturalara dahi bir insan mı yatırır annesi ne yapıyor akşama kadar evde ben bilmiyorum yaa cafeye gidiyoruz birşeyler yiyelim diyorum yk bn evde yedim diyo cimrilikten değil birazdan eve gidecez evde yemezsem annem alınır diyor falan sorun bende mi acaba diye düşünüyoruma rtık

    • Hepsini Göster
    • bu çocuğun ailesi nereli

    • geredeli

  • ana kuzusu derler ya tam o tip bir insan..

    1|0
    0|0
    • olabilir ama artık delircem çok az kaldı bir evin bir oğlu aşırı poh pohlanmış şımartılmış falan ama sabır mabır kalmadı bende ne yapmalıyım

    • senin annen üzüleceğine onun annesi üzülsün diye bir söz var ya bırak gitsin ya..

  • onu boyle kabulleneceksin tabi ki

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 0

Kızlar görüş yazmamış.

Yükleniyor...