Galatasaraylı olup podolskinin gelmesini istemeyen bir benmiyim?

galatasaraylı olup podolskinin gelmesini istemeyen bir benmiyim?


0|0
1|8

En İyi Erkek Görüşü

  • aynen kanka bütün ölüleri biz topluyoruz

    0|1
    0|1

Kızlar Ne Diyor 1

  • Istememe sebebin?

    0|0
    0|0
    • adam kaç senedir futbol denilen şeyi unutmuş şu anki klübü arsenal kime satsak diye uğraşıyorlar

Erkekler Ne Diyor 7

  • Herkes podolskiyi ister. Millet bunaldi akhisarlilardan

    0|0
    0|0
  • Bende istemiyorum

    0|1
    0|0
  • bilal kısa ve güray vuraldan sonra
    podolski messi gibi olur
    gelmesin evet

    0|1
    1|0
  • oyun tipi olarak evet gerek yok bir burak var diyoruz ama sonra düşünüyorum burak umut adam podolski bu sene avrupa şampiyonası var ve kadroya seçilmesi lazım bunun için çok gol atması lazım götze müller gibi oyuncular da var rakipleri bunlar doğal olarak sağlam oynar ondan gelsin ya eyvallah

    0|0
    0|0
  • Gizlican sen isteme boşver :)

    0|0
    0|1
    • l*n ramazan ramazan illa ağzımı bozacaz terket burayı

  • Abi adam ölü yatırım yaa köylü bunlar *

    0|0
    0|0
  • Sen ya 8taşlisin ya da Fenevlisin. Podolski gelirse sol ayağıyla size yapistiracak.

    0|1
    0|3
    • nasıl bu kadarda önyargılısınız mk adamın geçen sezon istatistiklerine bak hajrovic gibi elimizde patlayacak

    • Hepsini Göster
    • sanki ben podolskinin ligi coşturmasını istemiyom * tabi iyi oynasın ama galatasaraya şu an bir tek podolski yetmez amarabatda satıldı çünkü

    • Sag kanada Valencia geliyor rahat ol

Yükleniyor...