Günde kaç mekik çeksem göbüşüm erir aceba? Bir de kaç ayda erir?

Günde kaç mekik ceksem göbüşüm erir acebaaa? bide kac ayda erir?

Güncellemeler:
Kilolu değilim zayifim bölgesel kilo alıyorum göbekten çok degil şimdilik ama böyle giderse davul gibi olacak

0|0
3|20

En İyi Erkek Görüşü

  • arkadaşlar 120 mekik filan günlük boş iş bunlar kendinizi yorarsınız ertesi gün heryeriniz ağrır bi daha yapmazsınız ben size bi video tavsiye ediyim günlük 5 dk yapın göbeğiniz eğer karın kası olur valla . çok profesyonelce yapılmış2 günde toparlarsın vücudunu o kadar ciddiyim . ben bu hareketleri 1 aydır yapıyorum karın taş gibi 69 kilodan 57 kiloya düştüm ve şuan fiziğim çok düzgün .. youtubeye girin karın kası yazın sadece karın kası yazın sonra gelen videolardan 2.sırada çocuk var 20 yaşlarında alt shoulder gibi bişey yazıyo videoda o videodaki hareketleri yaparsanız çok faydasını görürsünüz .

    0|0
    0|0
    • Tamam bakicam buna .

    • Hepsini Göster
    • vücudum düzgün baklava filan yok tabi ama düzenli olarak günlük okula gittiğim için vücudumda yağ oranı düşük üstüne akşamları yatmadan önce bu hareketleri yaptığım için dahada iyi oluyo . akşamları kendi çapımda bişey yapıyorum yeni başladığım için 1 hafta yapmasam olmuyo düzenli olarak yapmak şart bende işte aklıma geldikçe yapıyorm . yapmadığım günde kola içtiğim içn koladan dolayı göbek çıktı . tam anlamıyla göbek değil ufak bişey . sonra bu hareketi yaptım geçti . abartma yok kesinlikle .

    • yıllardır vücut geliştiren biri değilim . günlük okula gittiğim için vücudum ister istemez şekilleniyo ve kilo veriyorum . ayrıca bu hareketleri yapmadığım 1 hafta içinde kolaya abur cubura fazla yüklenmiştim . o yüzden biraz göbek çıktı . tam anlamıyla göbek değil sadece yağ gibi bişey sonra bu yağ dert oldu kafamı kurcaladı bende aklıma geldikçe yaptığım bu videoyu açtım ve çalıştım 2 günde vücudum eski haline döndü . okula gitmesem 1 ay evde her gün yapsam baklava çıkar :D abartma yk kesnlkle

Erkekler Ne Diyor 19

  • kasların gelişir. bunu soran ilk ergen kız tebrik ederim. diyetine (sağlıklı beslenmene) dikkat edersen ve nette bir cok mekik sekli var bir program uygularsan ki hayat boyu yapman gerekir sporu doğrusu budur süper bir vücudun olur. 2-3 ayda kendine gelirsin.

    0|0
    0|0
    • Ergen derken?

    • yaşın genç değilmi ? 21 i geçmediysen hala ergensindir :) teknik olarak böyle gerçekten

  • en az 100 çek

    0|0
    0|0
  • Spor+Diyet.

    Öncelikle ip atlayarak nabzınızı yağ yakım aralığına çekin. Hesabını internette bulabilirsiniz. Ardından gene internetten yan yağları ve göbeği eritme çalışmalarına bakıp uygulayabilirsiniz. Bu sayede kısa sürede maksimum yağ yakımına ulaşmış olursunuz. Akşamları uyumadan önce ayran içmek de epey karın yağlarına karşı etkili. Bir de yeşil çay ve rezene candır. Bol su tüketin az tuz kullanın.

    0|0
    0|0
    • Teşekkürler bunları denicem.

  • Link veremiyırum ama youtube a... 8 min abs workout how to have six pack yaz önemli olan çok değil doğru mekik çekmek hergün 8 dk bunu yapsan en geç 1 ayda sonuç alırsın

    0|0
    0|0
  • günde 2.5 kilometre kosacak seker yağ tuzdan uzk duracak haslanmıs yumurtanın beyazını ve haslanmıs tavuk yiyeceksin. daha sonra yarım mekikden 4 ayrı pozisyonda 15er mekikle basla her hafta syı arttır. bu sekilde göbüs gider 4 aya baklavalar gelir :)

    0|0
    0|0
    • Ama ben zayifim yaa dahada zayiflarim kosarsam :)

    • zayıfsan mekik ckme sadece kos. yoksa göbek erimez. yada karbonhidratı kes anında zayıflarsın

  • büşra göbek var deme düşer bayılırım:D

    0|0
    0|0
  • 1 saat içinde 50 şerden 5 mekik çek günde 2 kere yapsan baya faydası olur.

    göbeğini de görmediğimden ne kadar sürede erir bilemem

    0|0
    0|0
  • 2 ay her gün 30 mekik yeterli olur. Tabi fazlasını çekersen ne güzel. Amaç karın kaslarını biraz zorlamak zorlanma ve yanma başladığında bırak gün geçtikçe daha fazla çekmeye başlayacaksın zaten.

    0|0
    0|0
  • 100 cek

    0|0
    0|0
  • göbişli büşra günde en az 300 mekik çekmelisin. 4 gün yapsan 1200 eder. Sadece mekik çekmekle de olmaz. 3 beyazı bırakacaksın. tuz, şeker, ve unlu mamüller. Akşam 8 den sonra yiyecek yemek yok çünkü öğütmen zor olur. Kolay gele.

    0|0
    0|0
  • mekik çekmek göbek eritmez sadece göbeğinin altındaki kasları belirginleştirir halk tabiri ile baklavaların oluşur. Eğer göbek eritmek istiyorsan diyet yapıp yürüyüş veya koşu yapacan.

    0|0
    0|0
  • Göbüşn erimez :) sen kactane cekiyon da

    0|0
    0|0
  • ben 160 tane çekıorum 1.5 aydır ve 2 tane baklava var yemene dikkat et

    0|0
    0|0
  • sag sol orta sekılde yaptı yanlarıda yakabılesın

    0|0
    0|0
  • bölgesel zayıflamak istiyorsanız. ne yediklerinizi bilmem lazım veya bir diyetisyene gidin.

    0|0
    0|0
  • mekikle olmaz o iş. bir diyetisyene git derim size. yada kilonu boyunu söyle yardımcı olayım.

    0|0
    0|0
  • Aynen göbeği görmek lazım ama günde 120 mekik şart

    0|0
    0|0
  • teklifini kabul et buluştugunzda gözlerini kapa parasını al ve kaç :) kime şikayet edebılır ki ?

    0|0
    0|0
  • şu göbüşünü bi görseydik ,ona göre cevap verirdik

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 3

  • Nefret ederim mekikten. Sabah akşam çek. 50-50

    0|0
    0|0
  • Dayım günde 1200 mekik çekiyormuş eskiden setler halinde 96 kilodan 87e düşmüş galiba 1 ayda. Bende bugün sordum faydasını görmezsen sen hiç bişey bilmiyosun de dedi inandım bende valla başlıcam

    0|0
    0|0
  • göbeğinin boyutunu alayım?

    0|0
    0|0
    • Ayva gobek diye tabir edilen cinsten ama gittikçe buyuyo sanki.

Yükleniyor...