Dövüş sanatını bayana yakıştır (a) mama sorunsalı?

Üç yıl boyunca Kickboks, son dört senedir Muay Thai yapmış ve yapmakta olan bir kızım. Lakin dün arkadaşımın bana söylediği cümle "herkes mi böyle yav?" diye sordurttu bana. :/

"Kızsın sen, vurmalı kırmalı sporlar yapınca kaçasım geliyor, itici oluyorsun hafiften"
dedi değerli arkadaşım.

Dedim; "Vucüt kası falan olduğundan mı öyle diyorsun?"

Dedi; " Bedensel olarak bir iticiliğin yok, erkek olaylarını benimsemiş olman kötü."

Eh, onun dediğiyle hemen sporu bırakıp piyano çalmadım elbette.
Erkeksi hareketlerim yok bu spordan sonra bunu söylemiş olmasını garipsedim.

Dövüş sanatıyla uğraşan bir bayana karşı böyle düşünceler içerisinde misinizdir?

Baylar bayanlar?


0|0
4|16

En İyi Erkek Görüşü

  • Ben severim çünkü bende o sporlarls ilgileneyom salon dışında normal insanım erkek olarak salon dışında nasıl hayvanlik yapmiyorsam kadınlarda yapmaz sonuçta spor bu yeri var

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • Memleketin geri kalan çoğunluğu gibi bir tarafını yayıp çekirdek mi çitleyeydin? Zaten aksine bence oldukça seksi. Tabi bu kişiden kişiye değişirama sporun her türlüsü yan gelip yatmaktan iyidir.

    0|0
    0|0
  • İtici değil aksine farklılıklar ilgi çekicidir. Günümüzde her insanın aynı olması aynı şeyleri yapması birbirlerinin fotokopi gibi dolaşması çok itici gösteriyor. Beyazın içinde siyah, siyahın içindeki beyaz gibi olmalı insan, o zaman ilgi çekecektir.

    0|0
    0|0
  • woow bu bayani daha Seksi yapar... dehsetul vahşet,
    bence guzel bir şey saatlerce darp edilmek isterim hahahhaa ;)))

    0|0
    0|0
  • Kas yakışır da savunma sporları pek kadınsı durmuyor..
    Şahsen sevdiğim kişi o sporları yapsa sorun etmem.. Ama kafamdaki "eş" ve "anne" profiliyle dövüş sporları biraz alakasız gibi..

    0|0
    0|0
  • Bence gayet doğal... Daha şimdi bir paylaşım yaptım www.kizlarsoruyor.com/.../q3316646-kadin-mma-kafes-dovuscusu-rowdy-bec-rawlings-secim-sansiniz ...

    0|0
    0|0
  • Yakıştırmıyorum yalan yok. Uzak doğu sporları yap canımı ye. Muay Thai nedir dirsek felan atarsın suratıma yanlışlıkla :)

    0|0
    0|0
  • yav he he demeliydin, bayanlara çok yakıştırıyorum ben hem kendilerini koruyorlar hem de ayrı bir çekici oluyorlar, ayrıca erkeklerin yapıpta kadınların yapamayacağı bir şey yok, tam tersi kadınların yaptığı birçok şeyi biz yapamıyoruz :)

    0|0
    0|0
  • Kickboks bir kız için hoş olmayabilir. Fazla kas yaptırıyor. Ama uzak doğu sporları hoş olur kanımca

    0|0
    0|0
  • Arkadaşın dayak yemekten korkmuştur :D
    Bayana muay thai olmasada diğer dövüş sporları bir bayana yakışır, ve sporla uğraşan çok hanım efendi kızlar tanıyorum

    0|0
    0|0
  • Spor yaptığım için abes karşılamıyorum ama hareketleri kabalaştığı an itici oluyorlae

    0|0
    0|0
  • bayana herşey yakışır

    0|0
    0|0
  • Saçma düşünüyor bence

    0|0
    0|0
  • Yo Kickboxa ilk başladığımda bir kızdan dayak yedim salto attı ağzıma çok iyi hatırlarım

    0|0
    0|0
  • tabiki hayir
    bayanlarda o sporlari cok guzel yapiyorlar

    0|0
    0|0
  • Nurhan senmisin kız?

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 4

  • Niye itici olacaksın. Bir insan spor yaptığı için neden itici olsun ki. Güçlü ve sağlıklısın umarım hep başarılı olursun alanında ☺

    0|0
    0|0
  • Spor yapmak bir insanı benim gözümde daha ayrıcalıklı tutar... Azim, kararlılık, çalışkanlık, enerjik... Pozitif düşündüğüm için takılmam spora... Güzel şey, kızı erkeği olmamalı diyorum ^^

    0|0
    0|0
  • Ben de arkadaşınla aynı fikirdeyim. Sınıfta iki arkadaşım da kick box yapıyor, onlara da derim hep :/

    0|0
    0|0
  • kitboks en güzeli

    0|0
    0|0
Yükleniyor...