Hiç tövbe edip tövbenizden dönüp aynı hatayı tekrarladınız mı ?

Sonra gerçekten o hatayı tekrarlamıyacağınıza eminsiniz ama tövbe etmeye utanıyorsunuz yüzünüz yok söz verip tövbenizden çok kez döndüğünüz için yani sözünüzü tutmadığınız için.. Hiç böyle bi durumla karşılaştınız mi


0|0
6|8

En İyi Erkek Görüşü

  • İnsanlara bunu sorma Çünkü Allah (c.c) dahi insanların günahlarını açığa çıkarmaz ve söylenmesinden hoşnut kalmaz. Çünkü günahını söylediğin kişi ahirette senin aleyhine şahitlik yapar. Bu yüzden kimsenin günahını sorma ve sen de kimseye günahını anlatma gerçek hayatta. Soruna gelecek olursak, senin içinde bulunduğun durum tam da şeytanın vesvese vermiş hali: " Bir daha tevbe etme yine bozarsın, artık Allah seni kabul etmez, sen aklanmazsın vs. " gibi vesveseler şeytandandır. Yüce Allah, insan gibi değildir. Çok bağışlayandır. Eşin seni aldatsa asla ikinci bir şansı vermezsin ya da bir kere affetsen dahi üçüncü şansı vermezsin ama Allah böyle mi ? Elbette hayır.

    Ancak Allah tevbe bağışlayandır diyerekten sürekli gönül rahatlığıyla da tevbe bozulmaz. Üç defa tevbe bozana büyük günah yazılır. Samimi ve pişman olmak gerekir. Varsa bir hatan tekrar tevbe et ve Allah'tan da asla ümidini kesme. Çünkü bir Müslüman Allah'tan ümidini keserse ya da nede olsa Allah kabuyl eder ileride diyerekten günahlarında ısrarcı olursa kafir olur. Aradaki dengeyi tam olarak ayarlamalıdır. Allah affetsin inşaallah...

    2|0
    0|0
    • gunah sormadim kardes var mi boyle bir duruma dusen dedim, bak farkindaysan ben bile gunahimi yazmadim

    • Hepsini Göster
    • Amin ama sonuçta ALLAH zaten affeder deyip yine yaptim anlatabildim mi ? Yani simdi tovbe etsem ne fayda zaten kendimi oyle avuttum

    • Yav arkadaşım anlamıyorsun ya da klavyeden anlaşamıyoruz. :)

      Mesela 80 yıl boyu kafir yaşamış ama tevbe edip iman etmiş bir adam, tevbeden sonra hemen ölse cennetlik olur. Tevbeyi herkes edebilir. Kafir adam tevbe etmez diye bir şey mi var ? Ayrıca sen kafir değilsin zaten haşa! Allah affeder diyerekten tevbe etmeden sürekli ısrar eden ve ısrar ettiği şey de büyük günahsa küfre düşer. Büyük günah mı yaptın tevbe etmeden ?

Erkekler Ne Diyor 7

  • 0|0
    0|0
  • tövbe bozulmak içindir aga

    0|0
    1|0
  • olmamıı yaa :))

    0|0
    0|0
  • evet babamla tartıştım arabayı vermedi yemin ettim bidaha binmem diye, sonra babam işteyken anneannem rahatsızlandı hemen arabaya atıp götürdüm hastaneye

    0|0
    0|0
    • ama senin ki farkli durum yuz kere ayni tovbeyi bozmadin

    • he yok öyle bişey olmadı ama ben yemini bozdum tövbe değil bi farkı var

  • malesef evet

    0|0
    0|0
  • Cehenmen de tek başıma olmadığıma sevindim

    0|0
    0|0
  • cin dedikten sonra kac defa töbe dedim ama yine demeye devam ettim

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • alkol almıcam diye etmiştim ama altı ay dayanabildim :( o viskinin kokusuu varr yaa nasıı güzel gelio:((( .. alkolik değilim buarada yanlış anlaşılmasın :)

    0|0
    1|0
  • çocuklugumdan beri tövbe etmiyorum.

    0|0
    1|0
  • Maalesef, hemde çok.

    0|0
    0|0
  • Evet bende malesef oluyor bu durum. ögrenciyim para kazanmiyorum annem babam calismami istemiyor mecbur bana onlarin verdigi parayla gecinmem lazim bu da ayda 50 tl falan.. arkadaslarim calisiyor baya para kazaniyorlar hafta sonlari hep cafelere falan oturmak istiyorlar hayir diyemiyorum mecbur bende gidiyorum param hep gidiyor.. simdi 5 aydir sevgilim var ilk defa bakimli olmam lazim parfüm, cilt bakimi falan ve en önemlisi kontör cok gidiyor ve bu para bana yetmiyor. Allah beni affetsin, babam uyurken onun cebinden para aliyorum bazen. Cok üzülerek yapiyorum ama neyapayim yetmiyor iste 19 yasinda bir kizim ihtiyaclarim var. sormayada utaniyorum para verin diye zaten ay sonunda skisik oluyor hep baya.. ama allahtan haftaya calismaya baslicam bu ay sonunda ilk ayligimi alcam hepsini fazlasiyla geri ödicem insallah.

    0|0
    0|0
    • parttime çalış bak bende öğrenciyim kredi kartı borcum var ailemin haberi yok parttime çalışıyorum bilmiyolar, işteyken ailem arayınca açmıyorum teli, şu kart borcu bitene kadar böyle :(

    • Hepsini Göster
    • Ok anladim da bide alamadigim neden sana az harçlik veriyorlar madem bu kadar ustune dusuyorlar calisma ya da ne bilim parani istemeyiz deyip

    • bana yettigini düsünüyorlar bende fazla istemiyorum onlardan durumlarini biliyorum..

  • Yaptim malesef. Zina yapmayacagima tovbe ettim adamin biri geldi evlenecegiz diye kandirdi inandim ona yine zina yaptim):

    0|0
    0|0
  • Hayır tövbe etmişsem olay bitmiştir aynı hatayı daha yapmam.

    0|0
    0|0
Yükleniyor...