16 Aralıkta ne yapacaksınız stad mı ev mı? yoksa kahve mi?

Fenerbahçe Galatasaray Maçı var maçı nerede izliyeceksiniz...


0|0
7|9

En İyi Erkek Görüşü

  • o maç beni pek ilgilendirmediği için özetiyle yetineceğim

    0|1
    0|0

Kızlar Ne Diyor 7

  • Evde tek başma yoksa azımı bozamam .ş

    0|1
    0|0
  • Izlemicem.

    0|0
    0|0
  • Evde. FENERRRBAHÇEMMMMMMMMMMMMMMMMMMM koycekkkk cincona :D

    0|2
    2|1
  • ewde akrabalar arkadaşlarla İZLİYCEZ ..

    0|0
    0|0
  • Ah ah ! Keşke stadta izleyebilsem :(. Yine evde izleyeceğim maçı.

    0|0
    0|0
  • Evde izliyoruz genelde ama bu sefer arkadaşlar ile izlicez.. Cafede.

    0|0
    0|0
  • Kafede izleriz.

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 8

  • akşam 9bucukda trt 1de :D :D geniş özeti :D

    0|3
    0|0
  • Kahvede izlicem :D Lig TV ye para kazndırmamak için lig tv yok e hiç bir maçı da kaçırmak istemiyorum o yüzden hep kahvede izlerim manisada yaşadığım için çok fazla gidemiyorum maçlara

    0|0
    0|0
  • internetten takip ederim diye düşnmekteyim en ucuz yolu

    0|0
    0|0
  • Ps salonu hacı

    0|0
    0|0
  • Kahvede izleyeceğim mecburen

    0|0
    0|0
  • caddede ..caddebostan migrosun karşı sokağı sherifin orda kaldırımın üzerinde

    0|0
    0|0
  • istanbulda olsam giderdim ama malesef kahveye gidicem

    0|0
    0|0
  • kahvede lig tvm yok

    0|0
    0|0
Yükleniyor...