En sevdiğin ama ulaşamadığın kişi kim?

Arkadaşlar ben daha öncedende yazmıştım Aşırı Nancy Ajram hayranıyım. En son İstanbuldaki konserine gittim. Aramda 7 metre vardı yoktu. Ama yakınına yaklaşamadım. Sizinde böyle sevipte ulaşamadığınız sanatçı ünlü yada bir arkadaşınız var mı?


0|0
44

En İyi Kız Görüşü

Senin görüşün var mı?

Kızlar Ne Diyor 3

  • DAVİD BECKHAM

    0|1
    0|0
  • hayır yok sevdiğim bütün mclere yakınım zaten :D

    0|1
    0|0
  • hayr yok ole bı durum

    0|1
    0|0

Erkekler Ne Diyor 4

  • liv tyler.

    0|2
    0|0
  • emily blunt ile bir akşam yemeği yesem kesin her yerine ulaşırım diye düşünüyorum

    0|1
    0|0
  • Ulaşmaya çalıştığım "özel bir kişi" yok.

    Ulaşmaya çalıştığım "daha iyi olabilecek kişiliğim" var.

    0|1
    0|0
  • Hayır yok olamazda niye ulaşamayak

    0|1
    0|0
    • Varda söylemiyorsun.

    • Var anasını satıyım 8. sınıfta özge diye bi kıza aşık oldum kahrolsun aklıma geldikçe sex hormonlarımı aldırasım geliyo kız benden hoşlandığı için değil cinsellik yaşamak için yaklaşıyomuş liseden mezun oldum hala istiyorum onu ama hala ulaşamıyorum haaaaaa sinirlendim gene

    • Okulundan adresini al. Git o adrese taşınmışmı bi bak. taşındıysa adresini alırsın umarım evlenmemiştir :D

Yükleniyor...