Hoşlandığınız kişi ile tanışmak için ne yapardınız ?

Birisi sizi caddede, kafede veya herhangi başka bir yerde görüp yanaşsa ve sizden hoşlandığını söylese buna kıroluk olarak mı bakardınız, yoksa sempati ile yaklaşır ve tanışır mıydınız ? İnternet ortamı için de düşünebiliriz, hiç tanımadığınız biri veya ortak bir arkadaşınız olan biri size böyle bir mesaj atsa...

Erkekler sizin için de geçerli, bir kız size bu şekilde yaklaşsa nasıl tepki verirdiniz ?

Güncellemeler:
Başlık soru ile ters oldu ama aslında böyle bir şeyi siz yapar mısınız diye soracaktım, iki taraftan da bakmak daha doğru olur aslında.

0|0
2|5

En İyi Kız Görüşü

  • merhaba tanışabilirmiyiz gibi değilde farklı bi yontemle taışabilirsin tepkıde almazsın die düşünüyorum:) mesela bigun sehırdışı yolculuğumda tek başıma seyahat ederken otobus mola verdi bindiğimden beri bi çocuk zaten surekli süzüyodu beni molada dıarda gezer gibi yapıp yanıma yaklaştı ve tek başına yolculukta hiç çekilmiyor dimi diye söze girdi öyle sohbet ettik...şimdi bu çocuk gelip bana merhaba tanışabilirmiyiz dese hadi ordaaan leyynn der başımdan sawardım ama direk soruyla gelince paşha paşha cevap weriyosun:) yani yaklaşım Ö NEM Lİİ:))

    0|1
    0|0
    • Herkes 3. şahıs olarak cevap verirken, bir tek sen 1. şahıs olarak cevap vermişsin. Soruyu doğru anlayan bir tek sen varsın demek ki ;)

    • tesekkurler:))

Kızlar Ne Diyor 1

  • ikiside hoş ama ilki daha değişik olabilir

    0|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 5

  • abi benden sana tavsiye sen sen ol, hiçbir kıza senden hoşlanıyorum, seni beğendim, çok tatlısın tanışabilir miyiz vs.. diye gitme.. ancak kıvanç tatlıtuğ kalibresinde bir tipin varsa ters tepmez. onun dışında hayır cevabını alır, kızın götünü tavana vurdurur bir de üzerine ona dalga geçme malzemesi vermiş olursun. hiç gerek yok abicim böyle şeylere.. ortak arkadaş varsa "tesadüfen" buluştursun yoksa da geçmiş olsun. hele Türk kızları böyle şeylere hiç açık değil, çok usta bir çapkın değilsen sapık damgası bile yiyebilirsin.

    0|1
    0|0
  • çocuk yakışıklıysa "ay ne sempatikkk", çocuk çirkinse "öküze bak hayvan damdan düşer gibi geldi korktum" olur.

    0|1
    0|0
    • dogru söze ne denir :)

    • Hepsini Göster
    • kardeşim şimdi herkez ister yanında güzel bi sevgilisi olsun kızlarda aynı :) sen istermisin yanında karga burunlu kız :D

    • üstüme gelmeyin lan kendim içini söylemedim . hem işini bilen damdan da düşüp işini riske atmaz. dağılınn leaaynn

  • Kızın bulunduğu durum hakkında bir yorum yaparak tanışabilirsin. Resmi olarak tanışabilirmiyiz genelinde bir soru sorarsan, kendini farklı gösterebilmek adına, hoşlansa da hayır diyecektir...

    1|0
    0|0
  • dostum cafede vs bi kızdan hoşlanırsan onunla bi ortak arkadaşınız varsa onla birlikte yanına gitmen lazım ki ilk bi tanışırsn faceden ekler vs işi ilerletirsin bi bakmışsın cıkıyosunuz ama ortak arkadaşınız yoksa işin zor sigara içiyosa sigara içermiydiniz flan diyip dikkatini çekebilirsin ama zor işte .

    0|0
    0|0
    • Ben soruyu kendim için sormadım zaten, herkes benim gibi mi düşünüyor onu ölçmek istedim sadece ;) Peki bunu sana bir kız yapsa, senin tepkin ne olurdu ?

    • hm tanımadığım kızlarla çok rahat konuşurum ya ben fazla tepki vermem .

  • Yanına gidip gaz çıkarmayı deneyebilirsin çok dikkatini çekersin merak etme :)))) konu bulma gibi bi sıkıntında kalmaz

    ---zaaarrtt

    ---ay napıyosun

    ---merhaba ben ahmet vs. :)))

    0|0
    0|0
Yükleniyor...