Bu sefer squat beni mahvetti :(?

Arkadaşlar bir süre önce fitness yapıyordum vucudum gayet alıştı daha sonra bıraktım dün direkt kasları açmadan salak gibi 100e yakın squat yaptım yaparken sıkıntı yoktu ama bugün yerimden kalkamıyorum, demek ki kastan eser kalmadı tamam kas felan da istemiyorum şu an ama bu ağrı nasıl geçecek ne zaman geçecek ya :(


0|0
6|15

En İyi Erkek Görüşü

  • sıcak suyun içine masaj

    0|0
    0|0
    • Yaptım bana mısın demiyo :(

    • Hepsini Göster
    • np ama ağrının tek sebebi kaslarındaki laktik asit... laktik asit oluşumunun sebebi kaslarının oksijensiz solunum yapaması fazla enerji ihtiyacından kaynaklanan bir olay

      bu sadece sıcak su ve masaj başka bir çözümü yok...

    • Çok teşekkürler hemen yapıyorum

Erkekler Ne Diyor 14

  • Geçer geçer, fazla zorlama şu sıralar.

    0|0
    0|0
  • Yapmayın ya bende aynı duruma düştüm bir ara iki gün wc gidemedim :D

    0|0
    0|0
    • O dereceyim bacağım kendi kendine atıyor boşluğa düşecek gibi oluyorum ayaktayken :'( hiç böyle olmamıştım ben

    • Hepsini Göster
    • Yok ya kiloyla sıkıntı yok. Aynıyımdır sanıyordum fitnesstayken sorun yoktu açılmıştım bayağı ama şimdi öyle değilmiş :(

    • Hmm büyük geçmiş olsun ya. Dinlenmekten başka çaresi yoktur.

  • Kastan eser kalmadı değil ablacım kasları ısıtmadan squata girersen sabah belin geriye çeker kalırsın yerinde :D

    Isınmadan ant. yapılmaz bilginize...

    0|0
    0|0
  • Oh.. Değecek.

    0|0
    0|0
  • ahaha hamlamışsın :) ve popo koslarin sağ sol loplarin feci ağriyordur :d

    0|0
    0|0
    • kas gevşetici al veya küveti doldur ılık suyla içine gir yat biraz yumuşasin gevşesin kalsarin :)

    • Anası ağlıyor şu an , ağrı kelimesi gerçekten hafif kalıyor bu ne :((( tşkler sizede

    • neyse bişe derdim ayip olur susuyorum :D

  • Kapak fotondaki yazıyla celisiyosun

    0|0
    0|0
  • Dinlenince geçer diye tahmin ediyorum. 1 musibet 1000 nasihatten iyimiş artık aksatmazsin ısınmayı

    0|0
    0|0
  • sauna ve masaj
    en etkili ilaç

    0|0
    0|0
  • 100e yakın derken?

    0|0
    0|0
  • 1 haftaya kurtulursun bir daha o kadar abanma

    0|0
    0|0
  • soğuma hareketi işte bunun içindir spordan sonra esneme germe yapmasan aynen böyle kalıyorsun :D

    0|0
    0|0
  • tek seferde mi 100 squat?

    0|0
    0|0
  • tekrar yap ama zorlamadan yap yumuşar biraz geçer sonra

    0|0
    0|0
  • üç güne toplar kendini kaslar

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • İki güne geçer. Keşke ilk günden 100 kere yapmasaydın, çok abartmışsın.

    0|0
    0|0
  • Muz ye ya da kas gevşetivi sür

    0|0
    0|0
  • bir oturusta 100 squat? tek set halinde?

    0|0
    0|0
    • Aynen neden şaşırdın ki?

    • Hepsini Göster
    • mma'ci ol demiyorum abla sıkılaşma olur elbet ama kuruluğa döner ileri halde o yüzden öyle söyledim biraz ağarlıktan zarar gelmez :)

    • Yahu benim canim cikiyo bunda bile. oburlerinde hic sikintim yok. ama squatta 10 degilde agirligi 11 yap desen bile olmaz kalkmiyo ama suanki gorselim iyi yani seviyorum ben ilerki zaman icinde dusunuruz biseyler :)

  • zamanla alışır vücudun

    0|0
    0|0
  • ouww anlayabiliyorum bnde 70 adımlamada nakawt tm :( :/

    0|0
    0|0
  • Geçmiş olsun

    0|0
    0|0
Yükleniyor...