Voleybolda kızların dediği söz ne?

Hani moladan sonra bayan voleybolcular ellerini birbirine koyup bişey diyorlar anlamıyorum "o me" mi ne öyle bişey, bilen var mı ?


0|0
11|16

En İyi Erkek Görüşü

  • güzel soru bende bir ara bunu düşünmüştüm gerçekten

    come on mu diyorlar acaba diyordum :)

    1|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 15

  • bunu söylüyorlar link :)

    0|0
    1|2
  • oh yes gibi bir ses geliyor sanki :)

    0|0
    0|0
  • oley olabilir

    0|0
    0|0
  • beyler elalemin içinde birbirimizin kıçını elliyoruz hoş durmuyor diyorlar...

    0|0
    1|2
  • Orama koma burama ko

    1|0
    1|2
  • yatakta ne dediklerini sorsan söyleyebilirdim.

    0|0
    1|0
  • Kalçalarını elledikleri sahneyi bekliyorum.

    0|0
    1|2
  • şöyle diyorlar haydi kızlar sarkık memelerden kurtulcaz :))

    0|0
    1|3
  • kısık sesle Bir ki üç diyorlar ama ondan sonrasını karışık guruşuk bişey yüksük sesle söylüyorlar tam olarak bende anlamadım.Merak ettim neymiş ki

    0|0
    0|2
  • You with me denir genelde anlamı ise benimle misiniz oluyo bence öyle thanks =)

    0|0
    0|0
  • hooopp heyy diyolar

    0|0
    0|0
  • takımın ısmını soylerlerr genelde

    0|0
    0|2
  • o yeee çap çap

    0|0
    0|2
  • o yeeeaaa diyorlar.. belli ki koç soyunma odasında dalgayı göstermiş onlara

    0|0
    0|0
  • oley olabilir

    0|0
    0|2

Kızlar Ne Diyor 11

  • Ankaragücü voleybol oyuncusuyum ve biz takımızın adını söylüyoruz bazıları oooo 1 2 3 oleey diyo vakıfbank filenin sultanları diye bağırıyo klüpten klübe de değişiyo..

    Bide şu popoya vurma olayı var oda destek amaçlı motive etmek amaçlı ypılan birşey arkadaşlar :)

    0|0
    0|0
  • takımlarının ismini sölüyorlar kula voleybol takımı olsun mesela kuulaa diyolar

    0|0
    1|0
  • bende bir voleybolcuyum ve bunu iş olarak yapacağım orada biz hop hey diyoruz ve kızların arkasına vurmak biz sayı kaybetsek bile bizim moralimizi bozmamak için başka algılamayın

    0|0
    0|0
  • Hooop hey ! diyollaaa

    0|0
    0|0
  • HOOP HEY diye öğrendik...

    0|0
    0|0
  • Hop hey diyoruz

    0|0
    0|0
  • Hoop heyy diyorlar 😄

    0|0
    0|0
  • her takımın sloganı farklıdır kız asdfghbjnmöç

    0|0
    0|0
  • daha önce o pozisyondaki sporcuların arasında bulunmadııımdan bilemiyom.

    0|0
    0|3
  • orama koma burama koyyyyyyyyyyyyy dıye bagırıyorlar:Dbugun ıbnelıkte sınır taımıyorumgene hay masallah baan

    0|1
    1|4
  • o yeah

    1|1
    0|3
    • Yeah man :D

    • Yok kiz yoksa anlardin bu olsaydi, baska bisey diyorlar ben hep "ome" diye anliyorum ama bilmiyorum

Yükleniyor...