Takla atamıyorum, ne yapmalıyım?

Yarın beden dersimiz var hoca tüm okula takla attırmış hiçbir mazeret kabul etmiyormuş bense takla atamıyorum atmayalı iki sene oldu atabilsemde yamuk atıyorum napmalıyım


0|0
11|14

En İyi Erkek Görüşü

  • Benim gibi yapmada ne yaparsan yap !

    Evde sınava hazırlanır gibi takla attım bir türlü olmuyor neyse spor salonunda herkes atlıyor yana geçiyor sıra bana geldi. Bütün gücümle koştum bi baktım amuda kalkmışım o hızla durdum öyle sonra güzel bir şekilde indim. Hoca bir daha at dedi. Hayda ben zaten birini zor yaptım diyorum içimden neyse ikincisi inan bunda da amuda kalktım hoca bidaha dedi herkes bir defa yapıp geçmişti sonuncusunda yine hızla giderken atladım sonra duramadım yerde kayarak sürüklendim. Hocanın tepkisi şimdi p.k etttin.

    2|0
    0|0

Erkekler Ne Diyor 13

  • öncelikle yapacağına inanmalısın çünkü inanmak başarmanın yarısıdır. sen bunu yapamam diye baştan kaybediyorsun. insanlar inanarak neleri başardığını bilseydin bunu bu kadar büyütmezdin önce inan sonra çalış mutlaka başaracaksın çünkü çok basit kolaya kaçma kolaya kaçanlar kolay insanlardır önemli olan zoru başarmak

    0|0
    0|0
  • Yamuk mamuk bir şekilde atacaksın, merak etme beden dersinden bırakmaz hocanız.

    Bir beden eğitimi öğr. adayı olarak bunu demem doğru mu bilemiyorum ama, yarınlık hocam ben takla atamam belimde vs. şöyle şöyle sorun var dersin. Sonra tanıdığın doktor vs. varsa beden eğitimi dersi için muaf raporu alırsın. :) Tabi alt tarafı bir takla için, bin türlü takla atmaya değer mi, orası muamma. ;)

    2|0
    0|0
  • Ahanda link teki gibi atacaksın. :)

    1|0
    0|0
  • Takla atmamalısın. Fıtığım bende fıtık fıtık, eğer bir şey olursa sürüm sürüm süründürürüm seni son sürüm de ona.

    0|0
    0|0
  • 25 yıllık insanlık hayatımda böyle soruyla ilk defa karşılaşıyorum panpa =D

    0|2
    0|0
  • Wlla bizim hocada atacaksınız dedi atmıcam dedim bastı 0 ı oldu bitti :d

    0|1
    0|0
  • taklacı güvercinlerden .. takla dersi al.. =)

    0|0
    0|0
  • vah vah yazık sana :D

    0|0
    0|0
  • hoca bay mı bayan mı ?

    0|0
    0|0
    • Bay

    • ne biliyim sende ondan sarma yapmasını iste sonuç olarak insanların herşeyi yapamıycağından bahset falan o da eşşek değilya geçirir bence seni :)

    • Sınav gibi birşey değil not vermeyecek yani.:)

  • liselimisin arkadaşım ?

    0|0
    2|0
  • evde çalışma yap

    0|0
    0|0
  • hocam ben 40 takla atsam da o taklayıi atamam. iyisi mi ben atmıyım de gec :D

    0|0
    0|0
  • paçalı kuş musun la sen takla atıp napacan ? :D

    0|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 11

  • bende atamam okula gitme hastalan :D

    0|1
    0|0
  • bende hiç atamıyorum ya. sanki çok basit gibi. boşver herkes atmasada olur normal hayatta ne işine yarayacak sanki :D

    0|0
    0|0
  • Bizimkide 2 dk.da kç tur koşacan falan yapıyodu 8 tur koşmuştum ağlayacaktım beden dersi 4 mü olurmuş

    0|0
    0|0
  • hocam ben aikido taklası atıyorum de o_o (omuz üstünden atılıyo o :D )

    0|0
    0|0
  • ne saçma bir eğitim sistemi ya takla atınca noluyor

    0|0
    0|0
  • Aha taklaya geldin. Sınıfta kalacaksın :D

    0|0
    0|0
  • Beden dersinden kimse sınıfta kalmamıştır tarihte. Boşver yapamıyorsan.

    0|0
    0|0
  • Ben de atamıyorum heheh

    0|0
    0|0
  • okula yarın senin yerine taklacı bir kuşu göndermelisin bence en mantıklı çözüm bu

    0|0
    0|0
  • hahahaha.buyrun saçma eğitim sistemine :D sağlam kafa sağlam vücutta bulunur diye yaptırıyolar bunu hep :DD komik ya.sanki güzel takla atanlar daahi oluyor :DD

    0|0
    0|0
  • soruya bak ya :D şimdi biz ne diyelim yani:D

    1|0
    0|0
Yükleniyor...